SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?quote:Op zaterdag 2 september 2023 05:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echter nog niet vaak gezien dat een club na zo’n rigoureuze verbouwing direct resultaat boekt,
Is er door iemand van Ajax uitgesproken dat dit een bouwjaar zou worden? Volgens mij is de doelstelling nog steeds dat wij kampioen willen/moeten worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je direct resultaat verwachten in een bouwjaar?
Dat zullen ze nooit uitspreken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is er door iemand van Ajax uitgesproken dat dit een bouwjaar zou worden? Volgens mij is de doelstelling nog steeds dat wij kampioen willen/moeten worden.
Dat is onrealistisch.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dus dan mag je direct resultaat verwachten.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dan heeft Ajax die nooit.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]omdat er een hele hoop mensen zijn die dit geen bouwjaar vinden, zoals je wel merkt.
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:19 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat die Sosa qua persoon wel mn favoriet is nu, lijkt me een enorm slim en leuk persoon op basis van de filmpjes van gisteravond van het ajax media team.
'97/'98 genotquote:Op zaterdag 2 september 2023 05:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik deel je optimisme alleen niet, maar dat er iets moest gebeuren na afgelopen seizoen ben ik met je eens.
Ik heb echter nog niet vaak gezien dat een club na zo’n rigoureuze verbouwing direct resultaat boekt, misschien beste voorbeeld is onze vrienden in Rottterdam vorig seizoen, maar die hadden Slot.
Ik aan deze gozertquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.
Vorig jaar was ook een bouwjaar, wordt dit een bouwdecennium voor Ajax?quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:07 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij Sosa moet ik altijd aan die scene in Scarface denken.
Doe deze onzin maar niet meer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Soze.
ALLES KAN KAPOT, OOK HET AJAX DNA. USSSH
Dit is echt erg leuk!quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alex Soze.
ALLES KAN KAPOT, OOK HET AJAX DNA. USSSH
MISLUKTATEDquote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Wat een transferperiode zeg. Tjezus. Eerst weken / maanden klagen dat er niets gebeurt en nu heb je geen idee wie er eigenlijk spelen bij ons aller Ajax; namen die we niet kennen, tweede elftal spelers, een tovenaar, linksbuiten die rechts moet, een houten klaas die een bal in de kruising kan rammen, 2 backs die we niet kennen, en ga zo maar door...
Aan de bak meneer Maurice. Heb wel het idee dat de verdediging nu snel op orde is met meneer Sutalo, Hato en die moordenaar back op links en evt slaapkop Rensch of die andere op rechts.
Denk ook wel dat de basis achterin er ligt, voorin even afwachten hoe het uitpakt met die nieuwelingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Wat een transferperiode zeg. Tjezus. Eerst weken / maanden klagen dat er niets gebeurt en nu heb je geen idee wie er eigenlijk spelen bij ons aller Ajax; namen die we niet kennen, tweede elftal spelers, een tovenaar, linksbuiten die rechts moet, een houten klaas die een bal in de kruising kan rammen, 2 backs die we niet kennen, en ga zo maar door...
Aan de bak meneer Maurice. Heb wel het idee dat de verdediging nu snel op orde is met meneer Sutalo, Hato en die moordenaar back op links en evt slaapkop Rensch of die andere op rechts.
Mensen die ons aller ajax zeggen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:16 schreef manny het volgende:
Ons aller Ajax, dat heeft weinig met dat andere te maken maar jij begrijpt er sowieso nooit zoveel van.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mensen die ons aller ajax zeggen.![]()
Zijn dat ook mensen die woorden als pisvee en feyenooit grappig vinden?
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
jullie mogen fortuna wel ''maffia turken'' noemen, maar jullie willen niet worden uitgescholden met het J-woord
beetje hypocriet vind ik het
Prima aankoopquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:19 schreef skysherrif het volgende:
Denk dat die Sosa qua persoon wel mn favoriet is nu, lijkt me een enorm slim en leuk persoon op basis van de filmpjes van gisteravond van het ajax media team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |