@Tjacka kan jij antwoord geven op gutanothquote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat jullie zo slecht zijn?
Oprecht niet om irritant te doen, maar Steijn is toch niet de man die Ajax weer naar dat topniveau kan brengen?quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
Dat klopt.quote:Op zondag 3 september 2023 15:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oprecht niet om irritant te doen, maar Steijn is toch niet de man die Ajax weer naar dat topniveau kan brengen?
Ben vooralsnog meer overtuigd van de aankopen achterin dan voorinquote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zie best potentie in een aantal van de aankopen..
Net pas spelers ingekocht. Heb jij geen Internet?quote:Op zondag 3 september 2023 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
In wie dan?quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zie best potentie in een aantal van de aankopen..
Dat wel ja.quote:Op zondag 3 september 2023 15:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben vooralsnog meer overtuigd van de aankopen achterin dan voorin
Hij werkt wel echt keihard, maar het levert echt geen reet op allemaal...quote:
Dat is inderdaad meer een pure verdediger dan een aanvallende back.quote:Op zondag 3 september 2023 15:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Avila is niet voor zijn voetballende kwaliteiten aangetrokken.
Op basis van wat?quote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Laat Brobbey toch eens gewoon staan man
Ja die valt door de mand na z’n goede voorbereiding.quote:Op zondag 3 september 2023 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Branco speelt toch ook wel weer erg matig vandaag
Kan jou het schelen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Soms let ik een paar maanden niet zo op andere teams en herken ik opeens niemand meer, dat heb ik nu met jullie
Was vorig seizoen denk ik veel erger onder Schreuder.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook het gevoel dat niemand elkaar mag bij Ajax. Waar bij PSV een hecht vriendenteam lijkt te ontstaan ziet iedereen er dood en doodongelukkig uit in Mokum.
Verschil tussen een winnend team en een strugglend team denk ik.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Je hebt ook het gevoel dat niemand elkaar mag bij Ajax. Waar bij PSV een hecht vriendenteam lijkt te ontstaan ziet iedereen er dood en doodongelukkig uit in Mokum.
Laten we even wachten tot de eerste scheuren in de Bosz-magie gaan ontstaan, want dat moment gaat altijd een keer komen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
Dat is wel een beetje bullshit he. Groot gedeelte staat pas voor het eerst met elkaar op het veld.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
No doubt.quote:Op zondag 3 september 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we even wachten tot de eerste scheuren in de Bosz-magie gaan ontstaan, want dat moment gaat altijd een keer komen.
Het is meer de totale onbekendheid. Spelers kennen elkaar gewoon niet en kunnen in sommige gevallen niet eens communiceren vanwege de taalbarrière.quote:Op zondag 3 september 2023 15:57 schreef RipCity het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |