Yvon schrijft dat de productie dit wist en het door wilde laten gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kan toch dat Walter tussen de oproep en opnames iemand heeft ontmoet. De oproep was eind december 2022 op tv. In de 4/5 maanden tussen oproep en opnames kan er veel gebeuren.
En dan heb je meerdere mogelijkheden waarbij Walter niet altijd de boosdoener is. 2 voorbeelden:
- Walter zet het door en voert een act op om zijn b&b toch te promoten:
- Productie zegt allemaal leuk dat je iemand hebt gevonden maar we gaan toch opnemen en je doet maar alsof (contract is contract).
Casa SANTANGELOquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Wij kijken nu seizoen 1 terug maar dat kan me nog niet zo bekoren. Dit seizoen 3 zat echt wel vol met bijzondere karakters.
Ja, risico van het format. Ik ben geen fan van Walter maar ga hem niet veroordelen als de productie toch doorzet, dan zit hij net zo goed in een ongemakkelijke situatie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yvon schrijft dat de productie dit wist en het door wilde laten gaan.
In allerlei romantische programma’s gebeurt dit en wat doe je eraan. Dure grap voor de productie.
Romana!quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Wij kijken nu seizoen 1 terug maar dat kan me nog niet zo bekoren. Dit seizoen 3 zat echt wel vol met bijzondere karakters.
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snapte gister niet helemaal dat Tamara zo boos leek, maar wel een cadeau naar Martijn heeft gestuurd.
Rare situatie.
Ik ben er weer ingetraptquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er weer ingetrapt@:r-woud93
Nou inderdaad, ik had echt met haar te doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef loveli het volgende:
En dapper van Carolien om daar te gaan zitten, arme meid
Eens! Ik gun haar de wereldquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef loveli het volgende:
En dapper van Carolien om daar te gaan zitten, arme meid
Ik snap het niet zo goed, er zijn toch meer B&B-eigenaren tussentijds afgevallen tussen intro en uitzendingenquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In allerlei romantische programma’s gebeurt dit en wat doe je eraan. Dure grap voor de productie.
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, of het waar is, is de vraag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....
Uh-uh.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....
quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh-uh.
"Ik ben pas met de secretaresse gaan flirten na de scheiding".
Het was al eerder 'Facebook official' en vervolgens is de datum aangepast naar een datum na de opnames?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie). Dan is het best lullig als je de taal niet spreekt/leest om te horen dat je het maar zelf uit moet zoeken. Martijn wist dat.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.
Ze heeft een zeldzame vorm van blindedarmkanker gehad. Het zal daar wel mee te maken hebben kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie).
Als een goed gastheer had hij gewoon iets moeten regelen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie). Dan is het best lullig als je de taal niet spreekt/leest om te horen dat je het maar zelf uit moet zoeken. Martijn wist dat.
Ja dat had dus beter voorbereid moeten worden. Zeker in zo'n geval. Overigens ook de autorit van Martijn zelf, blijkbaar kon hij niet zo goed tegen in het donker rijden. Een indicent met allemaal leermomenten. Doe er uw voordeel meequote:Op maandag 28 augustus 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie). Dan is het best lullig als je de taal niet spreekt/leest om te horen dat je het maar zelf uit moet zoeken. Martijn wist dat.
Dit jaquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:19 schreef cafca het volgende:
Als een goed gastheer had hij gewoon iets moeten regelen.
Nou, gezellig, in Say Cheesequote:Op maandag 28 augustus 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit ja
Tamara was hangry en stil in de auto terug. Misschien ook een kater van wat ze had verteld over haar kanker aan Martijn en misschien ook omdat hij niet helemaal de reactie gaf die ze verwachtte of die wat warmer had gekund.
Waren we er maar bij geweest.
Door zon aflevering zie je ook hoe fenomenaal Yvon Jaspers is. Die Art is echt bedroevend slecht in het stellen van vragen en reageren op antwoorden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik had echt met haar te doen.
De uitzending zelf vond ik trouwens best slecht uitgevoerd: er was veel te weinig tijd voor alle kandidaten, de meesten mochten er zitten maar niks zeggen, veel vragen van kijkers bleven onbeantwoord. Bij Boer Zoekt Vrouw doen ze dat beter.
Ik zie zijn kwaliteiten ook niet zo. Meer iemand voor het journaal of zo.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees vaak dat mensen Art gewoon vreselijk vinden, ongeacht zijn manier van interviewen. Waarom is dat dan? Zo niet likable?
Denk meer het verschil van jarenlang ervaring met het format plus directe betrokkenheid bij de opnames. Art is er nu op het laatst bijgehaald. Ik vind wel dat het programma wel weer een presentator / conflictbemiddelaar verdient. Dan kan de reünie gebruikt worden om wat kritischer te zijn; nu werd het een soort geforceerde goednieuws show.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Door zon aflevering zie je ook hoe fenomenaal Yvon Jaspers is. Die Art is echt bedroevend slecht in het stellen van vragen en reageren op antwoorden.
Dat hij er op het laatste moment bij is gehaald klopt niet echt, hij is al sinds seizoen 1 "presentator". Alleen met een miiiinimaal rolletjequote:Op maandag 28 augustus 2023 22:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Denk meer het verschil van jarenlang ervaring met het format plus directe betrokkenheid bij de opnames. Art is er nu op het laatst bijgehaald. Ik vind wel dat het programma wel weer een presentator / conflictbemiddelaar verdient. Dan kan de reünie gebruikt worden om wat kritischer te zijn; nu werd het een soort geforceerde goednieuws show.
Nee joh! Het is een zegen voor het programma dat Art door diverse omstandigheden tussendoor niet meer als presentator kon fungeren. Hij mag er van mij helemaal uit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Denk meer het verschil van jarenlang ervaring met het format plus directe betrokkenheid bij de opnames. Art is er nu op het laatst bijgehaald. Ik vind wel dat het programma wel weer een presentator / conflictbemiddelaar verdient. Dan kan de reünie gebruikt worden om wat kritischer te zijn; nu werd het een soort geforceerde goednieuws show.
Dit verwoordt wel ongeveer wat ik ook vond.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:44 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vond de reünie een beetje tegenvallen. Veel mensen kwamen niet aan het woord waar ik best nog wel iets van had willen horen.
Zielig voor Carolien, ze lijkt me een ontzettende lieve meid. Vond Anna erg overdreven doen, met haar ogen dicht. Je hebt een paar dagen bij Bram gezeten, schei uit.
Petri vind ik nog steeds niet leuk.
Ik moest wel lachen om Jan, die werd direct afgekapt toen hij begon te praten.
Enig dat blonde.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Zie nu Joy bij Humberto, zou zijn geblondeerde haar op advies van Dani zijn? Vond hem er bij de reünie beter uizien.
Haha jij houdt wel van blond toch?quote:
Paul is top, maar met elk licht behalve die tuinen in schaduw zoveel ouder, ja. Grappig dat iedereen het ook roept.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha jij houdt wel van blond toch?
Paul ziet er nu nog steeds wat ouder uit als tijdens de uitzendingen. Toch wel een leuke man. En leuk shirt
Vond ik eigenlijk van Marian en Debbie ook wel. Het licht in de studio is wat minder flatterend denk ik. Of het licht in Zuid-Europa beter, ik denk dat ik na mn pensioen ook maar in Zuid-Europa ga wonen, als je daar de rimpels wat minder ziet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul is top, maar met elk licht behalve die tuinen in schaduw zoveel ouder, ja. Grappig dat iedereen het ook roept.
Vind ik ook hoor.quote:
Art is afschuwelijk onecht. Altijd al gevonden. Hij kan niks. De mannelijke Dionne Stax.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:38 schreef Terreros85 het volgende:
Die Art is een hele slechte presentator. Ongemakkelijke momenten bij de reunie waren niet te tellen. Ze hadden beter Suus kunnen vragen om de vragen te stellen.
Yvonquote:Op maandag 28 augustus 2023 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Door zon aflevering zie je ook hoe fenomenaal Yvon Jaspers is. Die Art is echt bedroevend slecht in het stellen van vragen en reageren op antwoorden.
Wat een televisie was dat geweest sls thomas en Petri tijdens het afscheid in monclar ook nog geintervied werden door Art 🤣🤣quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee joh! Het is een zegen voor het programma dat Art door diverse omstandigheden tussendoor niet meer als presentator kon fungeren. Hij mag er van mij helemaal uit.
Ja ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
En eigenlijk vind ik Dani en Joy nu ook minder tenenkrommend dan toen ze nog op de berg zaten
Is toch wel normaal? Neem aan dat iedereen wel snapt dat dat voor de camera is en dat de cameraman niet de hele nacht op een stoeltje heeft zitten wachten om het 'wakker worden' shot te pakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:18 schreef Gia het volgende:
Wat ik wel bijzonder vond is dat Dani wakker werd met een perfect zittende make-up. Zelfs het doorgetrokken lijntje onder haar ogen had niet te lijden gehad onder de nachtrust.
Ik denk eerder dat ze niet zonder perfecte make-up in beeld wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is toch wel normaal? Neem aan dat iedereen wel snapt dat dat voor de camera is en dat de cameraman niet de hele nacht op een stoeltje heeft zitten wachten om het 'wakker worden' shot te pakken.
Ergens zullen ze in de nacht tijdens het copuleren ook wel wat privacy wensen.
quote:,,Voordat ik ’s morgens naar de studio vertrok, heb ik nog zitten fröbelen. Ik had een potje met laurierblaadjes gekocht, daar heb ik wat eendjes bij gedaan. Op de voorkant had ik gezet: product du Monclar. Dat heb ik haar aangeboden, maar ze kon het absoluut niet waarderen. Later zag ik het cadeautje ergens verlaten op een tafel staan.”
Bron
Petri is zo’n zuur wijf dat ze maanden na dato er nog steeds de humor niet van in kan zien. Het is slechts een f*cking boom, geen hont of kind dat dood is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
Hans - de man die de boom snoeide - heeft Petri bij de reünie nog een cadeau gegeven. Zij kon het niet waarderen.
[..]
Hij moet zelf tocch ook eten, juist als Say Cheese dicht is lijkt me dat een gelegenheid om lekker samen wat te gaan eten ergens.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.
Micromanagement. Of hoeren. Of beide.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:22 schreef aquawoman het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe Martijn zijn zaak runt. Hij heeft superveel personeel en een hele basic zaak, waar is hij nou zo druk mee?
Wat een plompe vrouw is dat toch ook. Laat een ander dan je tuin niet doen en het later afkeuren. Hans had zijn best gedaan en dan op zo´n manier voor lul worden gezet voor het oog van de camera. Die lui hebben zélf hun kandidaten uitgekozen en ondanks dat een kennismakingsfilmpje niet alles vertelt over diegene, je hebt je keus gemaakt dus geef ze dan ook een kans als ze de moeite nemen naar jou af te reizen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
Hans - de man die de boom snoeide - heeft Petri bij de reünie nog een cadeau gegeven. Zij kon het niet waarderen.
[..]
Met roken en koffie drinken en op zijn wenken bediend worden denk ik. Het is gewoon een plompe boer die weinig energie stak in zijn kandidaten. Ik had te doen met die vrouwen die echt hun best wel deden op wat aandacht van die kerel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:22 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Hij moet zelf tocch ook eten, juist als Say Cheese dicht is lijkt me dat een gelegenheid om lekker samen wat te gaan eten ergens.
Sowieso snap ik niet hoe Martijn zijn zaak runt. Hij heeft superveel personeel en een hele basic zaak, waar is hij nou zo druk mee?
Dat zou heel erg zijn als dit echt waar blijkt te zijn. Maar het is nu niet zo dat er rijke mensen meedoen aan het programma, misschien Marian alleen met haar dikke villa. En ik denk ook niet dat Hans nu het volgende slachtoffer zal gaan worden. Volgens mij is hij architect en is niet bekend of hij een dikke bankrekening heeft. En bij de B & B eigenaar, naam vergeten, waar ze is weggegaan was het ook niet echt wat je zegt een goudmijntje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
En ook over Thalia worden er dingen gepost:
[ afbeelding ]
Dit beschrijft de zuurgraad van Petri wel in een notendop, en dan jezelf afvragen waarom je vrijgezel blijft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik las dit ook ja, en ergens verrast (als het waar is) me dit niet. Kan haar moeilijk inschalen/peilen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Was gisteren ook bij Boulevard te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook met S1 gestart, want pas ingestroomd bij S2.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Best een relevante vraag, tenzij je Yvonne Coldeweijer heet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, of het waar is, is de vraag.
Dat gevoel had ik al snel bij haar (ook gepost). Maar hilarisch dat ze dan beet heeft bij een andere "oplichter". Las dat Harrie een taxichauffeur is en geen architect.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Precies daarom heeft ze waarschijnlijk geen zin meer in dat gezeur van Hans over dat kutboompje. Kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij was gewoon een van die eerste drie mompelende oude mannetjes die afgewezen werden. Eveneens begrijpelijk, net als het gegeven dat ze niet zit te wachten op een of andere afstandse Sinterklaassurprise van iemand die ze maanden geleden naar huis heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Petri is zo’n zuur wijf dat ze maanden na dato er nog steeds de humor niet van in kan zien. Het is slechts een f*cking boom, geen hont of kind dat dood is.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaan ze wel samen de hort op als een oplichtersduo, hebben ze elkaar daarin gevonden.
Ze zit bij mij ook op de grens van wel of niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaan ze wel samen de hort op als een oplichtersduo, hebben ze elkaar daarin gevonden.
Van haar verbaast het mij ook absoluut niet als het waar is, vond haar bij de eerste fragmenten al meteen zo'n type. En het slachtoffer hoeft daarvoor niet stinkend rijk te zijn natuurlijk. Iemand met ¤ 30.000 of ¤ 50.000 die je los kunt peuteren zijn juist vaak interessanter hiervoor.
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Precies daarom heeft ze waarschijnlijk geen zin meer in dat gezeur van Hans over dat kutboompje. Kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij was gewoon een van die eerste drie mompelende oude mannetjes die afgewezen werden. Eveneens begrijpelijk, net als het gegeven dat ze niet zit te wachten op een of andere afstandse Sinterklaassurprise van iemand die ze maanden geleden naar huis heeft gestuurd.
Heb je niet een simpele man met camper met stickers en Disney.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:28 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..] Las dat Harrie een taxichauffeur is en geen architect.
Ik hoop dat het nog komt. Zonder achternaam valt er niet veel naar Harry architect te googlen. Maar ik geloof niet meteen dat hij dat is.. zijn houding, voorkomen etc klopt niet helemaal. Hij heeft ook nooit iemand langer dan 3 tellen aangekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..
Ze is in het bos hihihihihiquote:
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....quote:
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....
Ja met haar schijnheilige vertoning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met haar schijnheilige vertoning.
Beter dan dat ze dat tering eind heen reist, gedumpt wordt en weer terug mag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
Bram heeft Caroline dus gedumpt via videobellen
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bramquote:
Deel de beelden daarvan svp even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bram
Hé? Wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.quote:
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Annaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel de beelden daarvan svp even.
Dan is dit gerucht ook weer uit de wereld…
Oh zo. Helder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.
Kennelijk heb ik een andere reünie bekeken…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Anna
Ik heb m’n post even aangepast, stond er idd verwarrend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |