Ze zit bij mij ook op de grens van wel of niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaan ze wel samen de hort op als een oplichtersduo, hebben ze elkaar daarin gevonden.
Van haar verbaast het mij ook absoluut niet als het waar is, vond haar bij de eerste fragmenten al meteen zo'n type. En het slachtoffer hoeft daarvoor niet stinkend rijk te zijn natuurlijk. Iemand met ¤ 30.000 of ¤ 50.000 die je los kunt peuteren zijn juist vaak interessanter hiervoor.
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Precies daarom heeft ze waarschijnlijk geen zin meer in dat gezeur van Hans over dat kutboompje. Kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij was gewoon een van die eerste drie mompelende oude mannetjes die afgewezen werden. Eveneens begrijpelijk, net als het gegeven dat ze niet zit te wachten op een of andere afstandse Sinterklaassurprise van iemand die ze maanden geleden naar huis heeft gestuurd.
Heb je niet een simpele man met camper met stickers en Disney.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:28 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..] Las dat Harrie een taxichauffeur is en geen architect.
Ik hoop dat het nog komt. Zonder achternaam valt er niet veel naar Harry architect te googlen. Maar ik geloof niet meteen dat hij dat is.. zijn houding, voorkomen etc klopt niet helemaal. Hij heeft ook nooit iemand langer dan 3 tellen aangekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..
Ze is in het bos hihihihihiquote:
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....quote:
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....
Ja met haar schijnheilige vertoning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met haar schijnheilige vertoning.
Beter dan dat ze dat tering eind heen reist, gedumpt wordt en weer terug mag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
Bram heeft Caroline dus gedumpt via videobellen
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bramquote:
Deel de beelden daarvan svp even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bram
Hé? Wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.quote:
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Annaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel de beelden daarvan svp even.
Dan is dit gerucht ook weer uit de wereld…
Oh zo. Helder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.
Kennelijk heb ik een andere reünie bekeken…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Anna
Ik heb m’n post even aangepast, stond er idd verwarrend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |