Wat een televisie was dat geweest sls thomas en Petri tijdens het afscheid in monclar ook nog geintervied werden door Art 🤣🤣quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee joh! Het is een zegen voor het programma dat Art door diverse omstandigheden tussendoor niet meer als presentator kon fungeren. Hij mag er van mij helemaal uit.
Ja ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
En eigenlijk vind ik Dani en Joy nu ook minder tenenkrommend dan toen ze nog op de berg zaten
Is toch wel normaal? Neem aan dat iedereen wel snapt dat dat voor de camera is en dat de cameraman niet de hele nacht op een stoeltje heeft zitten wachten om het 'wakker worden' shot te pakken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:18 schreef Gia het volgende:
Wat ik wel bijzonder vond is dat Dani wakker werd met een perfect zittende make-up. Zelfs het doorgetrokken lijntje onder haar ogen had niet te lijden gehad onder de nachtrust.
Ik denk eerder dat ze niet zonder perfecte make-up in beeld wil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is toch wel normaal? Neem aan dat iedereen wel snapt dat dat voor de camera is en dat de cameraman niet de hele nacht op een stoeltje heeft zitten wachten om het 'wakker worden' shot te pakken.
Ergens zullen ze in de nacht tijdens het copuleren ook wel wat privacy wensen.
quote:,,Voordat ik ’s morgens naar de studio vertrok, heb ik nog zitten fröbelen. Ik had een potje met laurierblaadjes gekocht, daar heb ik wat eendjes bij gedaan. Op de voorkant had ik gezet: product du Monclar. Dat heb ik haar aangeboden, maar ze kon het absoluut niet waarderen. Later zag ik het cadeautje ergens verlaten op een tafel staan.”
Bron
Petri is zo’n zuur wijf dat ze maanden na dato er nog steeds de humor niet van in kan zien. Het is slechts een f*cking boom, geen hont of kind dat dood is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
Hans - de man die de boom snoeide - heeft Petri bij de reünie nog een cadeau gegeven. Zij kon het niet waarderen.
[..]
Hij moet zelf tocch ook eten, juist als Say Cheese dicht is lijkt me dat een gelegenheid om lekker samen wat te gaan eten ergens.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.
Micromanagement. Of hoeren. Of beide.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:22 schreef aquawoman het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe Martijn zijn zaak runt. Hij heeft superveel personeel en een hele basic zaak, waar is hij nou zo druk mee?
Wat een plompe vrouw is dat toch ook. Laat een ander dan je tuin niet doen en het later afkeuren. Hans had zijn best gedaan en dan op zo´n manier voor lul worden gezet voor het oog van de camera. Die lui hebben zélf hun kandidaten uitgekozen en ondanks dat een kennismakingsfilmpje niet alles vertelt over diegene, je hebt je keus gemaakt dus geef ze dan ook een kans als ze de moeite nemen naar jou af te reizen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
Hans - de man die de boom snoeide - heeft Petri bij de reünie nog een cadeau gegeven. Zij kon het niet waarderen.
[..]
Met roken en koffie drinken en op zijn wenken bediend worden denk ik. Het is gewoon een plompe boer die weinig energie stak in zijn kandidaten. Ik had te doen met die vrouwen die echt hun best wel deden op wat aandacht van die kerel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:22 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Hij moet zelf tocch ook eten, juist als Say Cheese dicht is lijkt me dat een gelegenheid om lekker samen wat te gaan eten ergens.
Sowieso snap ik niet hoe Martijn zijn zaak runt. Hij heeft superveel personeel en een hele basic zaak, waar is hij nou zo druk mee?
Dat zou heel erg zijn als dit echt waar blijkt te zijn. Maar het is nu niet zo dat er rijke mensen meedoen aan het programma, misschien Marian alleen met haar dikke villa. En ik denk ook niet dat Hans nu het volgende slachtoffer zal gaan worden. Volgens mij is hij architect en is niet bekend of hij een dikke bankrekening heeft. En bij de B & B eigenaar, naam vergeten, waar ze is weggegaan was het ook niet echt wat je zegt een goudmijntje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
En ook over Thalia worden er dingen gepost:
[ afbeelding ]
Dit beschrijft de zuurgraad van Petri wel in een notendop, en dan jezelf afvragen waarom je vrijgezel blijft.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik las dit ook ja, en ergens verrast (als het waar is) me dit niet. Kan haar moeilijk inschalen/peilen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Was gisteren ook bij Boulevard te zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu ook met S1 gestart, want pas ingestroomd bij S2.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Wij kijken nu seizoen 1 terug maar dat kan me nog niet zo bekoren. Dit seizoen 3 zat echt wel vol met bijzondere karakters.
Best een relevante vraag, tenzij je Yvonne Coldeweijer heet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, of het waar is, is de vraag.
Dat gevoel had ik al snel bij haar (ook gepost). Maar hilarisch dat ze dan beet heeft bij een andere "oplichter". Las dat Harrie een taxichauffeur is en geen architect.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:32 schreef AgnesGru het volgende:
[ afbeelding ]
Precies daarom heeft ze waarschijnlijk geen zin meer in dat gezeur van Hans over dat kutboompje. Kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij was gewoon een van die eerste drie mompelende oude mannetjes die afgewezen werden. Eveneens begrijpelijk, net als het gegeven dat ze niet zit te wachten op een of andere afstandse Sinterklaassurprise van iemand die ze maanden geleden naar huis heeft gestuurd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Petri is zo’n zuur wijf dat ze maanden na dato er nog steeds de humor niet van in kan zien. Het is slechts een f*cking boom, geen hont of kind dat dood is.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaan ze wel samen de hort op als een oplichtersduo, hebben ze elkaar daarin gevonden.
Ze zit bij mij ook op de grens van wel of niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Misschien gaan ze wel samen de hort op als een oplichtersduo, hebben ze elkaar daarin gevonden.
Van haar verbaast het mij ook absoluut niet als het waar is, vond haar bij de eerste fragmenten al meteen zo'n type. En het slachtoffer hoeft daarvoor niet stinkend rijk te zijn natuurlijk. Iemand met ¤ 30.000 of ¤ 50.000 die je los kunt peuteren zijn juist vaak interessanter hiervoor.
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Precies daarom heeft ze waarschijnlijk geen zin meer in dat gezeur van Hans over dat kutboompje. Kan ik eigenlijk wel begrijpen. Hij was gewoon een van die eerste drie mompelende oude mannetjes die afgewezen werden. Eveneens begrijpelijk, net als het gegeven dat ze niet zit te wachten op een of andere afstandse Sinterklaassurprise van iemand die ze maanden geleden naar huis heeft gestuurd.
Heb je niet een simpele man met camper met stickers en Disney.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nou, met zijn stomme eendjes overal verstoppen.
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:28 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..] Las dat Harrie een taxichauffeur is en geen architect.
Ik hoop dat het nog komt. Zonder achternaam valt er niet veel naar Harry architect te googlen. Maar ik geloof niet meteen dat hij dat is.. zijn houding, voorkomen etc klopt niet helemaal. Hij heeft ook nooit iemand langer dan 3 tellen aangekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als dat echt waar zou zij dan was dat al lang aan het licht gekomen..
Ze is in het bos hihihihihiquote:
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....quote:
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat een nep wijf met die eeuwige smile met alle tanden. Brrrrr....
Ja met haar schijnheilige vertoning.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met haar schijnheilige vertoning.
Beter dan dat ze dat tering eind heen reist, gedumpt wordt en weer terug mag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:21 schreef AgnesGru het volgende:
Bram heeft Caroline dus gedumpt via videobellen
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bramquote:
Deel de beelden daarvan svp even.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toch dat gejank op niks af die had al lang geneukt met die Bram
Hé? Wat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ze moest het tot eergisteren nog geheim houden.
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.quote:
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Annaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deel de beelden daarvan svp even.
Dan is dit gerucht ook weer uit de wereld…
Oh zo. Helder.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in het geval van een relatie. Maar die blijkt er tot nu toe nog niet te zijn.
Kennelijk heb ik een andere reünie bekeken…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zag je toch bij die reunie jesus het straalde er vanaf. Maar wilde Carolien niet kwetsen Hahaha domme muts die Anna
Ik heb m’n post even aangepast, stond er idd verwarrend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |