Een soort van ShowTed, TelevisieDebbiequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
“Heel lastig Art.”
Onze tv-maker Debbie
Zure vrouwen ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:09 schreef JOHANK88 het volgende:
alexandra en ingrid zitten behoorlijk 'fuck you' te kijken
Corina van Alexandra!quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:14 schreef LaSpezia het volgende:
Alexandra heeft een voodoopopje van Ingrid. Zeker weten.
Ze passen goed bij elkaarquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:19 schreef JOHANK88 het volgende:
ze wonen al samen! ik vind ze allebei niet sympathiek hoor maar ik vind het wel leuk dat ze gelukkig zijn samen
invloed van de vrouw hequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
JOY ziet er veel normaler uit na de uitzendingen.
Degelijk kapseltje, normale kleding. Geen hysterische kleuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Dit draagt hij niet in Spanje.quote:
Denny wast de kussenslopen..quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:19 schreef DKUp het volgende:
Zo jong oogt ze eigenlijk niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:23 schreef Fascination het volgende:
Walter wilde dus een jongere, lekkere vrouw. “Het stoomt energetisch goed tussen ons” betekent: ik word geil van haar.
Samen een voodoopopje van Annemiek maken!quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Corina naar Ingrid op het moment dat Walter zegt een vriendin te hebben.![]()
Zure verliezer.
Hmm, blijkbaar toch niet, als je het haar nu zo hoort zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:30 schreef JOHANK88 het volgende:
Elise zit ook behoorlijk zelfgenoegzaam te kijken. Is haar nieuwe kerel niet de reden dat de helft
van Mount Joy nu te koop staat?
Ik zeker weten nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ik zou eerder voor Elise gaan dan Dani.
Nou ja, als de klik er niet is kost het wel meer moeite. Dat snap ik op zich welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:31 schreef Fascination het volgende:
Ja blabla Joy. Je had gewoon vragen moeten stellen. Doe je toch ook in andere situaties waarin je mensen ontmoet?
Klopt! Iedereen had gelijk haha.. vrouw is echt stukken jonger. Hij valt niet op zijn eigen leeftijdquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:23 schreef Fascination het volgende:
Walter wilde dus een jongere, lekkere vrouw. “Het stoomt energetisch goed tussen ons” betekent: ik word geil van haar.
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:33 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Klopt! Iedereen had gelijk haha.. vrouw is echt stukken jonger. Hij valt niet op zijn eigen leeftijd
Heeft Martijn een ladyboy meegenomen?quote:
Dat is vast te duurquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Heeft Martijn een ladyboy meegenomen?
50+ volgens mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?
Ja hoor! Heb die vrouw gezien op foto’s en schat eind dertiger/begin 40. Zeker geen vijftiger zoals Walter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?
ze leek mij niet veel jonger dan anne of corina of claudia enz.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.quote:
Eind 30? Dat is niet te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb die vrouw gezien op foto’s en schat eind dertiger/begin 40. Zeker geen vijftiger zoals Walter.
Nee, dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.
Die vrouw is no way eind 40.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.
Wel boven de 40, lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Die vrouw is no way eind 40.
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.quote:
Ik zag ze alleen net ff op tv, ik heb verder geen research gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.
Was een bewegend filmpje, geen foto.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Corina naar Ingrid op het moment dat Walter zegt een vriendin te hebben.![]()
Zure verliezer.
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:45 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.
Ingrid gaf dat ook toe, of heb ik dat niet goed begrepen? Dat was in ieder geval een stukje zelfreflectie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?
Ingrid bleef zelf koppig veel te lang.
Walter is niet alles maar die vrouwen ook niet.
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?
Ingrid bleef zelf koppig veel te lang.
Walter is niet alles maar die vrouwen ook niet.
Ik ben ook een winnaar, ik hoef met géén van die vrouwen een relatie te hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:45 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:49 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.
Precies. Hij weet allang wat zijn eigen voorkeuren zijn. Dus waarom zou je andere vrouwen hun tijd verdoen.. Snap dat ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"
Die vriendin is no way 35.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"
jajajajAJAJAjajajajaquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef cafca het volgende:
Gevoelsmatig heeft Olof gevoelens.
Daar is helemaal niks mis mee!
Ja dat blijf je zeggen. Maar ik denk toch wel eind 30. Zeker geen 50+, nog wel een vrij jeugdig uiterlijk itt Ingrid etc.quote:
Wat dat betreft hebben de vrouwen (Marian, Petri en Debbie) wel meer aandacht geschonken ondanks gebrek aan vonk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:49 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.
Hou ons op de hoogte als je meer info hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen. Maar ik denk toch wel eind 30. Zeker geen 50+, nog wel een vrij jeugdig uiterlijk itt Ingrid etc.
Wij welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we die schilder (vriend van Bram) niet aan die Duitse blonde koppelen?
ik weet niet of die wel een vrouw wil, eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we die schilder (vriend van Bram) niet aan die Duitse blonde koppelen?
Classicquote:
Dankjewel. Heb je nog meer feitjes voor ons?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bram heeft een hele sicke wasmachine. Moet je zelf 1,5 uur draaien. Heel chill. Vooral bij -10, lachen man.
dan had ie juist Anna moeten kiezen. die gaat ook net zo lekker op blote voeten in het sparrenbos slapen voor een weekjequote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet ook niet of Bram echt wil samenwonen.
Bram appt nog wel 's…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is meer van de bestiality. Heel SICKquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ja.quote:
Dit dus. Ik denk dat hij liever alleen blijft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Scherp.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:02 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dan had ie juist Anna moeten kiezen. die gaat ook net zo lekker op blote voeten in het sparrenbos slapen voor een weekje
Eens, bohhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:02 schreef PirE het volgende:
Ik wil best 100% voor Carolien gaan hoor.
Leuk man. FWB.quote:
Mag die Duitse blonde jou nog bellen voor het vervangen van haar batterijen?quote:
Ja joh.quote:
Immer…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag die Duitse blonde jou nog bellen voor het vervangen van haar batterijen?
Anna woont al in Zweden?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Bram is Anna's ticket voor een stabiel verblijf in Zweden.
De laatste 4 (?)waren lief en leuk. Eerste 2 niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Suus is inderdaad echt een leuke meid. Bram had eigenlijk allemaal mooie dames op bezoek.
Ik las aflikkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Eerst complimenteren, daarna tot aan de enkels affikken…
Jamie-Lee vond ik ook gewoon lief en leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 4 (?)waren lief en leuk. Eerste 2 niet.
ik ben in een milde bui vanavondquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 4 (?)waren lief en leuk. Eerste 2 niet.
Zo las ik hier 'bedrijf' en moest aan IKEA denken:quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Bram is Anna's ticket voor een stabiel verblijf in Zweden.
Zo heel zuidelijk zit Bram eigenlijk niet, getuige de bus naar Växjö. Maar vergeleken Anna wel ja.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo las ik hier 'bedrijf' en moest aan IKEA denken:
[..]
In de kelder aan de kettingquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou hij Thalia in de kooi gezet hebben nu hij een paar dagen naar Nederland is?
Kelder…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou hij Thalia in de kooi gezet hebben nu hij een paar dagen naar Nederland is?
Ja. Ik snap het, maar vind het ergens wel onbeschoft om geen interesse te tonen als mensen zo lang hebben gereisd om je te ontmoeten. Maar ik kan in heel veel mensen interesse hebben of nieuwsgierig naar zijn, zonder dat ik er een relatie mee wil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben de vrouwen (Marian, Petri en Debbie) wel meer aandacht geschonken ondanks gebrek aan vonk.
Mannen kunnen dat minder.![]()
Nee serieus, het lijkt me slopend om mensen te moeten entertainen waar er nul klik mee is, zowel fysiek als op mentaal vlak.
Nou, die gast met die camper....quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ouwe grijze Hans vreselijk. Veel te oud voor Petri.
Petri had ook veel suffe of inhoudsloze mannen.
Ja, verder eens, ik zou toch ook m’n best doen om toch in contact te blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het, maar vind het ergens wel onbeschoft om geen interesse te tonen als mensen zo lang hebben gereisd om je te ontmoeten. Maar ik kan in heel veel mensen interesse hebben of nieuwsgierig naar zijn, zonder dat ik er een relatie mee wil.
What you are is what you get.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de Zweden is alles onder Stockholm zuid-zweden. Vergeet niet dat het land 2000 km lang is. Dat is zo lang als van Utrecht naar Joy in Malaga.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo heel zuidelijk zit Bram eigenlijk niet, getuige de bus naar Växjö. Maar vergeleken Anna wel ja.
Vreselijk. Met z’n stickers. Simpel geval.quote:
Ik ken Zweden wel redelijk. Ik denk dat ik destijds dacht dat het zuidelijker was omdat iemand zei dat je zo thuis was. Ik nam het te letterlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor de Zweden is alles onder Stockholm zuid-zweden. Vergeet niet dat het land 2000 km lang is. Dat is zo lang als van Utrecht naar Joy in Malaga.
Nou, je kunt veel over Petri zeggen, maar suf en inhoudsloos is niet het eerste wat in me opkomt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What you are is what you get.
Of zo…
Beetje Spaanse voetbalster…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:
in de kern zit hier een seksueel voorstel dat is afgewezen.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Martijn is al vertrokken, die had het te druk met de zaak…
Hij zit er nog hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Martijn is al vertrokken, die had het te druk met de zaak…
Ja helemaa mee eens. Ze is zelf best vlot, verwacht ook niet van die saaie mannen bij haar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ons TVMEISJEquote:
Het is hier een grote geitenbende en ineens nemen mensen grapjes serieus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal er voortaan eenachter plaatsen…
Dit zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:32 schreef Sledgehammer. het volgende:
Thalia wilde nog niet naar bed met Leendert na 3-4 wk en dat trok hij niet denk ik.
Iddquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
Paul is wel oud geworden in een paar maanden.
Eens.quote:
Paul en Debbie hebben de laatste tijd gewoon geen tijd gehad om naar de kapper te gaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
De visagie heeft aan Debbie haar wenkbrauwen gezeten of haar haar zit te netjes
Maandenlang met een petje gelopenquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef JOHANK88 het volgende:
waar Joy zijn kapsel erop vooruit is gegaan, is dat van Paul er wel heel slecht aantoe.
Op die leeftijd is dat toch ook eigenlijk wel prima.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is meer een bff met soms wat benefits.
Ik doe al decennia niets anders…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:37 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Maandenlang met een petje gelopen
Denk het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is meer een bff met soms wat benefits.
Eigenlijk veel te kort.quote:
Daarom ook matig, had meer ervaringen willen horen van deelnemers enzo.quote:
Ze snappen toch ook wel dat wij als kijker meer geklaag en gekat willen horen van de afgewezen kandidaten?quote:
Akkoord.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op die leeftijd is dat toch ook eigenlijk wel prima.
Weinig opstootjes, erg jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ook matig, had meer ervaringen willen horen van deelnemers enzo.
Sluit ik me bij aan. Het meelezen en posten hier maakt de ervaring nog een stukje leuker.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:41 schreef PirE het volgende:
Maar bedankt allemaal voor meekijken en de leuke posts die het programma nog leuker maakten.
Hopelijk tot volgend jaar voor een nieuw seizoen.
Ik heb m’n dagscore voor het komende jaar weer helemaal on point gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:41 schreef PirE het volgende:
Maar bedankt allemaal voor meekijken en de leuke posts die het programma nog leuker maakten.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:41 schreef PirE het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Het meelezen en posten hier maakt de ervaring nog een stukje leuker.
Tot bij de reünie…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb m’n dagscore voor het komende jaar weer helemaal on point gekregen.
Het was gezellig hier.
Iemand die voor het weekend langskomt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Wel echt zonde van Bram. Die had zoveel leuke kandidaten. Maar hij zoekt denk ik niet iemand die permanent bij hem komt samenwonen.
Zo wil ik het eigenlijk ook wel, even overleggen morgen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand die voor het weekend langskomt.
Ik vind het ook jammer, maar ik snap hem wel. Hij voelt zich bezwaard om een vrouw haar leven op de kop te laten zetten voor hem terwijl hij niet overtuigd is - en hij was van meet af aan al erg graag alleen. Het deed me trouwens wat denken aan Jan en Nienke uit Boer Zoekt Vrouw. Die gingen na het programma ook uit elkaar terwijl ze elkaar echt leuk leken te vinden. Later kwamen ze weer bij elkaar omdat hij haar toch ging missen en spijt kreeg. Het zou me niet verbazen als dat ook bij Bram en Carolien gebeurt. (Jan en Nienke gingen uiteindelijk, na dik een jaar, weer uit elkaar.)quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef Breekfast het volgende:
Wel echt zonde van Bram. Die had zoveel leuke kandidaten. Maar hij zoekt denk ik niet iemand die permanent bij hem komt samenwonen.
Fuck you met je reüniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik schrok eerder van Tamara, die kwam imo veel feller over dan de vorige keer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Martijn die ultiem ongemakkelijk heerlijk en terecht werd afgezeken door Tamara, en dan ook nog dat filmpje van Pierre v Hooydonk kreeg (wat nu in retroperspectief helemaal een "lul prijst lul"-karakter krijgt.)
Ik kreeg ergens een beetje medelijden, volgens mij heeft ze ook zoveel ellende over zich heen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Petri blijf ik een zure vrouw vinden zonder humor, ook al begrijpt ze het volgens mij vaak niet als een ander een grap maakt.
Dit klinkt wel hard. Even proberen? Ik denk dat Anna gewoon echt behoorlijk verkocht was en is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een uitzending. Leendert die het nog even probeerde bij Jorien, Anna die het nog even probeerde bij Bram.![]()
Hoe gebeurt de voorselectie nu precies? Het zou jammer zijn als het productieteam te veel selecteert op leuke tv en te weinig op relatiemateriaal.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk wel dat gewoon geen man in de buurt van haar type kwam. Misschien moeten toekomstige kandidaten dat goed realiseren: wat doe je als je geen filmpje leuk vindt?
Je zit vast en moet gewoon 22 dagen draaien.![]()
Oh ja, ik was die achtergehouden brieven (weet niet meer bij welke kandidaat) alweer vergeten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gebeurt de voorselectie nu precies? Het zou jammer zijn als het productieteam te veel selecteert op leuke tv en te weinig op relatiemateriaal.
Ja, ze had het ook kunnen laten bij "ik wil er niets over zeggen". Ik vond het ongepast en ongemakkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel hard. Even proberen? Ik denk dat Anna gewoon echt behoorlijk verkocht was en is.
Art kwam er aan het eind op terug, waarna ze zich liet verleiden om toch 'Ja' te zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ze had het ook kunnen laten bij "ik wil er niets over zeggen". Ik vond het ongepast en ongemakkelijk.
Hier hoop ik wel meer over te horen.quote:
Waar kijk ik naar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
Was dit hier al voorbij gekomen?
[..]
:
Uit het vooruitkijk topic…
Het was gewoon sick.quote:Ontzettend veel media-aandacht voor dit tv-programma. Ik heb er zelf nog helemaal niets van gezien, totaal geen behoefte aan ook, maar je kan geen nieuwssite openen of er komt wel minstens één bericht hierover zo niet meer. Waarom?
Ik kijk en lees bijna alles, dat is pas sickquote:Op maandag 28 augustus 2023 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was gewoon sick.
(Eerlijk is eerlijk, ik kijk vooral omdat alles in het buitenland is.Even een uur het gevoel alsof ik op reis ben. Zeer nice. Hopelijk volgend jaar nog meer variatie. Thailand vond ik erg leuk.)
Volgens mij zijn dat krekels, niet te doen inderdaad!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat die microfoon bij Joy en Dani zo hard aanstaat.
Nee, ik bedoelde dat elke kus en aanraking zo goed te horen is.quote:Op maandag 28 augustus 2023 01:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat krekels, niet te doen inderdaad!
Wut….quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
De vrouwen die ik gister als zuur bij Walter bestempelde:
Op de insta van Yvon staat dat de dames al eerder wisten dat Walter al een relatie had tijdens de opname van het programma.
Dat zou dan idd wel heel erg lullig zijn.En dat verklaart die gezichten dan wellicht wel.
Dit probleem doet zich volgens mij wel voor bij elk seizoen van een programma met romantische insteek.
En nog een stukje over dat Bram wellicht al die tijd contact had gehouden met Anna. Omdat ze veel beter bij elkaar passen (goh).
Maar dit alles over Bram is nergens bevestigd. Dus even afwachten.
Zou ook heel goed kunnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:16 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien had emotie van Anna ermee te maken dat ze het oprecht heel sneu vond voor Carolien.
Dacht ik ook meteen aan. Hij is eerder beledigd geweest door een vrouw die niet meteen bij hem wilde slapen en die hij toen meteen liet stikken waardoor ze huiswaarts keerde. Nu met deze vrouw zie je aan Leendert dat hij doet alsof hij haar de tijd gunt die ze nodig heeft maar verleidde haar tóch in dat bubbelbad te gaan. Later ging ze gewoon weer naar haar eigen bed en ik denk dat hem dat niet beviel en het daarom niet werkte. Leendert wil véél te snel en dat willen de meeste vrouwen niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:
in de kern zit hier een seksueel voorstel dat is afgewezen.
Is afwachten, ze wonen al samen en dat is wel heel erg snel als je nog in de verliefde fase zit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wie had dat gedacht dat wellicht alleen mooiboy Joy zou slagen met een relatie?
Dat met dat cadeau riep sowieso vraagtekens op. Waar heeft ze dat laten maken? Had ze dat al meegenomen vanuit Nederland? Hij kreeg dat op het moment dat ze of nog daar ergens in een hotel zat of ze was dan koud in Nederland.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snapte gister niet helemaal dat Tamara zo boos leek, maar wel een cadeau naar Martijn heeft gestuurd.
Rare situatie.
Scherp. Dat was waarschijnlijk gewoon al mee in de koffer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat met dat cadeau riep sowieso vraagtekens op. Waar heeft ze dat laten maken? Had ze dat al meegenomen vanuit Nederland? Hij kreeg dat op het moment dat ze of nog daar ergens in een hotel zat of ze was dan koud in Nederland.
Het kan toch dat Walter tussen de oproep en opnames iemand heeft ontmoet. De oproep was eind december 2022 op tv. In de 4/5 maanden tussen oproep en opnames kan er veel gebeuren.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
De vrouwen die ik gister als zuur bij Walter bestempelde:
Op de insta van Yvon staat dat de dames al eerder wisten dat Walter al een relatie had tijdens de opname van het programma.
Dat zou dan idd wel heel erg lullig zijn.En dat verklaart die gezichten dan wellicht wel.
Dit probleem doet zich volgens mij wel voor bij elk seizoen van een programma met romantische insteek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |