Ingrid gaf dat ook toe, of heb ik dat niet goed begrepen? Dat was in ieder geval een stukje zelfreflectie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?
Ingrid bleef zelf koppig veel te lang.
Walter is niet alles maar die vrouwen ook niet.
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?
Ingrid bleef zelf koppig veel te lang.
Walter is niet alles maar die vrouwen ook niet.
Ik ben ook een winnaar, ik hoef met géén van die vrouwen een relatie te hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:45 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:49 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.
Precies. Hij weet allang wat zijn eigen voorkeuren zijn. Dus waarom zou je andere vrouwen hun tijd verdoen.. Snap dat ook niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"
Die vriendin is no way 35.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij had gewoon eerlijk moeten zijn in z'n filmpje en roepen "ben jij tussen de 16 en de 35, klim dan NU in de pen!"
jajajajAJAJAjajajajaquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:53 schreef cafca het volgende:
Gevoelsmatig heeft Olof gevoelens.
Daar is helemaal niks mis mee!
Ja dat blijf je zeggen. Maar ik denk toch wel eind 30. Zeker geen 50+, nog wel een vrij jeugdig uiterlijk itt Ingrid etc.quote:
Wat dat betreft hebben de vrouwen (Marian, Petri en Debbie) wel meer aandacht geschonken ondanks gebrek aan vonk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:49 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Denk omdat hij die vrouwen geen enkele kans heeft gegeven omdat hij ze niet aantrekkelijk vond (op basis van leeftijd). Ik zou daar ook zuur van zijn als ik kilometers naar zo’n vent zou gaan reizen.
Hou ons op de hoogte als je meer info hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja dat blijf je zeggen. Maar ik denk toch wel eind 30. Zeker geen 50+, nog wel een vrij jeugdig uiterlijk itt Ingrid etc.
Wij welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we die schilder (vriend van Bram) niet aan die Duitse blonde koppelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |