Haha nee, wellicht wel nog wat napraten :pquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:19 schreef Firuze60 het volgende:
Er valt niet zoveel meer te vooruitkijken, Malavita.
Ecologische linzen met diepvriesbroccoliquote:
De tekeningen van die mijnheer exposure doen mij denken aan de tekeningen van Rien Poortvliet, heel mooi ambachtelijk gemaakt, leuk om naar te kijken. Mijn moeder kon heel goed borduren op hoog ambachtelijk niveauquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ecologische linzen met diepvriesbroccoli![]()
Wat heb ik daarmee te maken als kijker?quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Over de opmerkingen van de reünie hiervoor. Het was natuurlijk ook wel echt een reünie, ze hadden daarna zelf nog een soort feestje. Dus op zich niet zo raar dat iedereen er was en niet iedereen aan het woord kwam.
Niks. Maar je vroeg je af waarom al die mensen er waren. En dat leg ik even uit.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat heb ik daarmee te maken als kijker?
Ok, feestje achter de schermen kan prima zonder publiek, ga dan niet als klapvee vol in beeld zitten. Mijnmening weer.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niks. Maar je vroeg je af waarom al die mensen er waren. En dat leg ik even uit.
Mja, ik denk dat B&B Vol Liefde gewoon in de kern een iets braver, tuttiger of integerder programma is dan bv Married at First sight (zeker die Love or leave). En t is ook geen ex on the beach of temptation island. En dus is de reunie vooral bedoeld voor "Welke van de stellen zijn nog bij elkaar" itt een aflevering met nog veel actie, roddels, dirt en drama. Daar is het t programma gewoon niet echt voor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:19 schreef lily het volgende:
Er was niks aan.
Er werd niks gezegd.
Iedereen hield zich in.
Saaie bedoening.
Volgende keer de interviews na de afterborrel graag.
Zo. Die Tamara is als een partypooper iedereen langs gegaanquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:11 schreef EdVe het volgende:
We kunnen altijd Suus nog volgen met haar camper..
https://www.tiktok.com/@:suuskiii
Goh, geen Martijn op de foto's:
https://www.tiktok.com/@:predevaky/video/7271887664914156833
Volgens mij is dit al eerder duidelijk geworden. Ze hadden een leuk uitstapje gehad en in de auto wilde zij nog wat kletsen maar meneer zei dat hij zich moest concentreren op de weg. Zij hield zich daarom verder stil en was ook erg moe en hongerig. Toen ze thuiskwamen vertelde ze van de honger en hij zei doodleuk daar en daar kun je wel eten gaan halen en ging verder met zijn zaak. Hij nam het haar kennelijk kwalijk dat ze in de auto opeens niets meer zei. Gewoon een zeer gecompliceerde man die eerder had moeten bedenken dat je in het opbouwen van een relatie heel wat tijd dient te steken. Het is gewoon een lompe boer die niet weet hoe vrouwen te behandelen en de smoes van drukte door een eigen zaak erg overdrijft. Gooi die tent een dagje dicht en anders je vele medewerkers toevertrouwen dat ze de zaak wel draaiende houden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo. Die Tamara is als een partypooper iedereen langs gegaan![]()
Ik vind het trouwens nu wel onbevredigend dat we nog steeds niet weten wat er daar in Thailand is gebeurd. Beetje sneu verhaal nu. Ook een beetje onvolwassen om zo om te gaan met een meningsverschil.
Dat is de versie die we op tv hebben gehoord ja.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al eerder duidelijk geworden. Ze hadden een leuk uitstapje gehad en in de auto wilde zij nog wat kletsen maar meneer zei dat hij zich moest concentreren op de weg. Zij hield zich daarom verder stil en was ook erg moe en hongerig. Toen ze thuiskwamen vertelde ze van de honger en hij zei doodleuk daar en daar kun je wel eten gaan halen en ging verder met zijn zaak. Hij nam het haar kennelijk kwalijk dat ze in de auto opeens niets meer zei. Gewoon een zeer gecompliceerde man die eerder had moeten bedenken dat je in het opbouwen van een relatie heel wat tijd dient te steken. Het is gewoon een lompe boer die niet weet hoe vrouwen te behandelen en de smoes van drukte door een eigen zaak erg overdrijft. Gooi die tent een dagje dicht en anders je vele medewerkers toevertrouwen dat ze de zaak wel draaiende houden.
Menno is ook gezellig met zijn nieuwe vriendin bij Bram, op bezoek geweest , volgens mij doen meer mensen dat of hebben ze dat gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo. Die Tamara is als een partypooper iedereen langs gegaan![]()
Ik vind het trouwens nu wel onbevredigend dat we nog steeds niet weten wat er daar in Thailand is gebeurd. Beetje sneu verhaal nu. Ook een beetje onvolwassen om zo om te gaan met een meningsverschil.
Het was een raar verhaal en volgens mij zat het vooral in het hoofd van Martijn dat Tamara iets verkeerd had gedaan. Naar ventjequote:Op maandag 28 augustus 2023 14:32 schreef Quoi het volgende:
Er moet nog iets gebeurd zijn. Ik vind het nog steeds een raar verhaal. Maar goed, prima zo.
Je hebt natuurlijk ook een ervaring gedeeld.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Menno is ook gezellig met zijn nieuwe vriendin bij Bram, op bezoek geweest , volgens mij doen meer mensen dat of hebben ze dat gedaan
Wat een onzin zeg. Komt nu op die juice chamnels ook veel meer over die Tamara naar buiten wat ik al hier al eerder heb genoemd, zij is geen onschuldig engeltje. En lekker hier alles op die Martijn afschuiven door wat geknipte en geplakte beelden van een programma waar we inmiddels feitelijk bewezen allemaal door voor de gek zijn gehouden, het is zo makkelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al eerder duidelijk geworden. Ze hadden een leuk uitstapje gehad en in de auto wilde zij nog wat kletsen maar meneer zei dat hij zich moest concentreren op de weg. Zij hield zich daarom verder stil en was ook erg moe en hongerig. Toen ze thuiskwamen vertelde ze van de honger en hij zei doodleuk daar en daar kun je wel eten gaan halen en ging verder met zijn zaak. Hij nam het haar kennelijk kwalijk dat ze in de auto opeens niets meer zei. Gewoon een zeer gecompliceerde man die eerder had moeten bedenken dat je in het opbouwen van een relatie heel wat tijd dient te steken. Het is gewoon een lompe boer die niet weet hoe vrouwen te behandelen en de smoes van drukte door een eigen zaak erg overdrijft. Gooi die tent een dagje dicht en anders je vele medewerkers toevertrouwen dat ze de zaak wel draaiende houden.
Daar ging het toch niet om. Het ging er om dat hij toch het gevoel niet had voor haar. Geen hartstocht, passie. Vind ik wel tof, niet alleen het rationele bekijken maar dat juist.quote:Op maandag 28 augustus 2023 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt verrast door Bram en Carolien. Blijkbaar is Bram toch het liefst volledig alleen op zijn Zweedse farm. Terwijl zij hem zo goed aanvulde leek het.
Ik kreeg uitslag van Joy en Dani's toekomstplannen; zelden zo'n gebakken lucht gehoord. Vreselijke mensen
Tuurlijk, maar ook dat had ik niet verwacht. Hij koos juist voor haar ten opzichte van Anna die volledig uit het veld was geslagen en ook in de laatste shots leken ze enorm verliefd te zijn. Dat dat dan toch verdwijnt zodra zij terug naar Nederland gaat is zeker eerlijk vanuit Bram, maar wel opvallend.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet om. Het ging er om dat hij toch het gevoel niet had voor haar. Geen hartstocht, passie. Vind ik wel tof, niet alleen het rationele bekijken maar dat juist.
Heel opvallend. Mijn gokje is dat hij heel veel aandacht krijgt via de socials van leuke vrouwen en dat toch wel heel interessant vindt.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook dat had ik niet verwacht. Hij koos juist voor haar ten opzichte van Anna die volledig uit het veld was geslagen en ook in de laatste shots leken ze enorm verliefd te zijn. Dat dat dan toch verdwijnt zodra zij terug naar Nederland gaat is zeker eerlijk vanuit Bram, maar wel opvallend.
mij leken ze juist niet verliefd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook dat had ik niet verwacht. Hij koos juist voor haar ten opzichte van Anna die volledig uit het veld was geslagen en ook in de laatste shots leken ze enorm verliefd te zijn. Dat dat dan toch verdwijnt zodra zij terug naar Nederland gaat is zeker eerlijk vanuit Bram, maar wel opvallend.
Is dat niet alleen maar de oproep? Dan moet alles nog gebeuren voordat er wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister ineens een promo voor de aftrap.
Had niet in de gaten dat t al weer gaat beginnen
Oooooooooooooooooooo, ja dat klinkt wel logischquote:Op donderdag 14 december 2023 13:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is dat niet alleen maar de oproep? Dan moet alles nog gebeuren voordat er wordt uitgezonden.
En veel in de categorie 55-60+quote:
Elk reisachtig programma, wat maar gaat over nlers in het buitenland, is altijd dat stink Frankrijkquote:
Petri komt trouwens als gast in Boerderij van Dorst volgende weekquote:Op donderdag 14 december 2023 14:53 schreef freaky40 het volgende:
Wel weer een bond rariteitengezelschap, vind het allemaal potentiële leuke deelnemers dit jaar. Er is ook weer een nieuwe 'Petri' zie ik, die vrouw van 70 die een Chambre Dood heeft in Frankrijk..
En die kasteelheer lijkt me ook wel erg spraakmakend, beetje 'off format' om een eigenaar van een kasteel in het programma toe te laten maar misschien is dat wel weer een mooie rip-off voor een nieuwe serie 'Kasteel vol liefde' waarin kasteelheren/vrouwen op zoek gaan naar een man.
Maar goed, er is weer veel te kiezen en er blijven er 8 over maar ik vind ze allemaal wel potentiële deelnemers komend seizoen.
Denk dat je ergens ook wel een beetje zweverig moet zijn om zo'n stap te durven zetten, het is natuurlijk ook geen kleine stap. Mensen die nuchter in het leven staan gaan zo'n gok echt niet nemen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Qua leeftijden zit het niet gek ver van de deelnemers van vorig jaar, die 'beach boy' is de Joy komend seizoen. Voor de rest veel dezelfde soort types, allemaal een beetje links zweverige gekkies.
Knap dat jij een politieke voorkeur uit zo'n preview kunt halen. Waar komt dat links vandaan? Of is iedereen die zweverig is, per definitie links?quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Voor de rest veel dezelfde soort types, allemaal een beetje links zweverige gekkies.
Meestal wel.quote:Op vrijdag 15 december 2023 10:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap dat jij een politieke voorkeur uit zo'n preview kunt halen. Waar komt dat links vandaan? Of is iedereen die zweverig is, per definitie links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |