Yvon schrijft dat de productie dit wist en het door wilde laten gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Het kan toch dat Walter tussen de oproep en opnames iemand heeft ontmoet. De oproep was eind december 2022 op tv. In de 4/5 maanden tussen oproep en opnames kan er veel gebeuren.
En dan heb je meerdere mogelijkheden waarbij Walter niet altijd de boosdoener is. 2 voorbeelden:
- Walter zet het door en voert een act op om zijn b&b toch te promoten:
- Productie zegt allemaal leuk dat je iemand hebt gevonden maar we gaan toch opnemen en je doet maar alsof (contract is contract).
Casa SANTANGELOquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Wij kijken nu seizoen 1 terug maar dat kan me nog niet zo bekoren. Dit seizoen 3 zat echt wel vol met bijzondere karakters.
Ja, risico van het format. Ik ben geen fan van Walter maar ga hem niet veroordelen als de productie toch doorzet, dan zit hij net zo goed in een ongemakkelijke situatie.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yvon schrijft dat de productie dit wist en het door wilde laten gaan.
In allerlei romantische programma’s gebeurt dit en wat doe je eraan. Dure grap voor de productie.
Romana!quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef alpeko het volgende:
Wij kijken nu seizoen 1 terug maar dat kan me nog niet zo bekoren. Dit seizoen 3 zat echt wel vol met bijzondere karakters.
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snapte gister niet helemaal dat Tamara zo boos leek, maar wel een cadeau naar Martijn heeft gestuurd.
Rare situatie.
Ik ben er weer ingetraptquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.
quote:Op maandag 28 augustus 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er weer ingetrapt@:r-woud93
Nou inderdaad, ik had echt met haar te doen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef loveli het volgende:
En dapper van Carolien om daar te gaan zitten, arme meid
Eens! Ik gun haar de wereldquote:Op maandag 28 augustus 2023 10:47 schreef loveli het volgende:
En dapper van Carolien om daar te gaan zitten, arme meid
Ik snap het niet zo goed, er zijn toch meer B&B-eigenaren tussentijds afgevallen tussen intro en uitzendingenquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In allerlei romantische programma’s gebeurt dit en wat doe je eraan. Dure grap voor de productie.
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, of het waar is, is de vraag.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....
Uh-uh.quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar is dát waar? Yvonne Coldeweijer is niet per se een goede journalist. Walter stelt dat hij Annemieke al wel vor de opnames kende, maar pas na de opnames een relatie met haar heeft gekregen. Zo lees ik hier. (Sorry, betaalmuuur) Volgens RTL Boulevard gelooft Alexandra daar niets van. Maar als dát de bron van Yvon is ....
quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh-uh.
"Ik ben pas met de secretaresse gaan flirten na de scheiding".
Het was al eerder 'Facebook official' en vervolgens is de datum aangepast naar een datum na de opnames?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk dat dat cadeau helemaal niet van Tamara af kwam. Dat de redactie dat in scene had gezet. Was totaal onmogelijk, praktisch en tijdstechnisch niet.
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie). Dan is het best lullig als je de taal niet spreekt/leest om te horen dat je het maar zelf uit moet zoeken. Martijn wist dat.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
Misschien dat een eindredacteur zich ook wat schuldig voelde over de enorme ruzie; want ik heb echt wel het idee dat de slechte afspraak over het eten ook deels door een misverstand met de crew kwam. Martijn heeft wel duidelijk gezegd dat Tamara wist dat Say Cheese dicht was en dus zelf ergens een snack moest halen.
Ze heeft een zeldzame vorm van blindedarmkanker gehad. Het zal daar wel mee te maken hebben kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 20:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom (allergie?), maar Tamara schijnt niet alles te kunnen eten (zei ze op de reünie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |