In de reunie aflevering viel mij ineens Bram vies tegen, kennelijk had hij met Caroline in de tussentijd (tussen opnames en deze uitzending) woordenwisseling gehad over opvattingen over manier van leven, Bram lijkt mij echt een type die geen enkele concessie wil doen wat hij in zijn hoofd heeft, super idealistisch. Die wil net als Joy uiteindelijk een vrouw naast zich die altijd ja en amen zegt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef JJ76 het volgende:
Anne gaf wel heel vage antwoorden. Leek er zelfs beetje op dat ze al proberen is met Bram.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Na Art zijn vraag aan Petri of ze weer zou gaan vraagstellen: " Bij jou moeten ze van een briefje komen." Dan zie ik ineens wel de scherpe humor van Petri.
Ik vond het erg snel allemaal, ik had liever gehad dat Art wat meer diepere vragen had gesteld. En inderdaad meer a la Tell All bij TLCquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je net als bij 90 day fiance een 3-delige reuinie/tell-all. Goed afgekeken wel van RTL bij TLC. Maar mag wel iets creatiever/diepgravender. Art is nog een grotere allemansvriend dan Ivo Niehe.
Petri staat nog steeds 100% achter Petriquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Het waren vragen van niks van Art. Vond dat er nergens inhoudelijk op in werd gegaan. Had wel graag willen weten hoe Petri naar zichzelf heeft gekeken (staat ze bijv achter haar eigen gedrag of niet) en wat het met haar heeft gedaan.
Maar het was lang leve de lol deze reünie.
Daar geloof ik nog steeds weinig van. Debbie gaat nu met haar beste vriendin oid. Meh.quote:
Hoe het verder zit weet ik niet maar van wat ik zag vond ik ze leukquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar geloof ik nog steeds weinig van. Debbie gaat nu met haar beste vriendin oid. Meh.
Er is toch nog nooit een reünie geweest?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:11 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het ook erg tegenvallen. Het leek er erg op dat het vooral positief moest zijn en vooral niet te negatief. Waarom niemand bij Joy aan het woord laten, idem bij de rest eigenlijk. Walter die er maar weer een beetje schaapachtig zat te lachen en geen woord van de andere mannen bij Marjan. Die Gerrie moet toch nog wel wat te zeggen hebben bijvoorbeeld? Andere jaren was het toch ook in een heel andere setting of ben ik nu in de war?
Dat denk ik niet. Ik schat in dat Bram aandacht van leuke vrouwen krijgt via socials en daarom Carolien heeft gedumpt 2 weken geleden. Kan hij zich op die vrouwen richten voor wat korte avontuurtjes. Binding vindt hij toch wat moeilijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef JJ76 het volgende:
Anne gaf wel heel vage antwoorden. Leek er zelfs beetje op dat ze al proberen is met Bram.
Nee dat was MAFS.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:18 schreef Document1 het volgende:
Snelle Google leert mij dat er wel reünies waren. Ik herinner me nog wel iets in een soort groot vakantiehuis waar mensen weer met andere kandidaten in bed belanden. (Al weet ik dit weer niet helemaal zeker.)
Dat zou nu ook wel weer leuk zijn. Over een half jaar of zo. Als alle stof van meedoen + uitzendingen is neergedwarreld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Art ging in de vorige seizoenen na een tijdje weer op bezoek bij de kandidaten.
Die uitzending was wel leukquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Er was in juli 2023 een aflevering: Hoe Is Het Nu met de B&B Vol Liefde oud-deelnemers 2022.
En eerder een kleine reünie, op zelf Initiatief.
Zo heb ik dat helemaal niet gezien. Ging helemaal niet om issues. Hij voelde geen verliefdheid, dan is het juist goed om het af te laten kappen en niet door te laten sudderen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In de reunie aflevering viel mij ineens Bram vies tegen, kennelijk had hij met Caroline in de tussentijd (tussen opnames en deze uitzending) woordenwisseling gehad over opvattingen over manier van leven, Bram lijkt mij echt een type die geen enkele concessie wil doen wat hij in zijn hoofd heeft, super idealistisch. Die wil net als Joy uiteindelijk een vrouw naast zich die altijd ja en amen zegt.
Vorig jaar toch niet?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Art ging in de vorige seizoenen na een tijdje weer op bezoek bij de kandidaten.
Volgens mij wel. Ik heb hem nog bij dat merkwaardige mens uit Italië gezien die zwanger was of een kind had van een niet gerelateerde. Debbie.quote:
Ik vind haar juist een mooi en puur mens. Jij vindt dat ze problemen heeft met het uiten van haar gevoel maar dat zie ik helemaal niet terug. Ze kiest er bewust voor niet alles te willen delen en ik kan haar daarin alleen maar steunen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef Kreator het volgende:
En die Annâåå had sowieso al grote problemen om haar gevoelens te uiten. Dat is vandaag niet extremer geworden. Maar het blijft een raar mens. (En dat is ok, we zijn allemaal raar)
En Art begreep het grapje nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Na Art zijn vraag aan Petri of ze weer zou gaan vraagstellen: " Bij jou moeten ze van een briefje komen." Dan zie ik ineens wel de scherpe humor van Petri.
Heerlijke opmerkingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Ja ik zie dat wat anders.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind haar juist een mooi en puur mens. Jij vindt dat ze problemen heeft met het uiten van haar gevoel maar dat zie ik helemaal niet terug. Ze kiest er bewust voor niet alles te willen delen en ik kan haar daarin alleen maar steunen.
Ik hoor het haar zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef Kreator het volgende:
En die Annâåå had sowieso al grote problemen om haar gevoelens te uiten. Dat is vandaag niet extremer geworden. Maar het blijft een raar mens. (En dat is ok, we zijn allemaal raar)
Ok, andere manier van kijken naar dan. Eerder zei hij dat hij tussen de keus, Anna of Carolien (beiden mocht hij) eerder met zijn verstand moest denken dan met zijn hart. Duidelijk was dat hij Anna lichamelijk aantrekkelijker vond met die opmerking over Carolien 'wifematerial' of zoiets. Ik kreeg er een beetje Waltergevoel bij. Ze eindigen vast beide (zoals Walter nu al) met een bewonderaar achter de schermen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:51 schreef lily het volgende:
Ja, hij wilde juist niet dat Carolien haar leuke leven hier omgooit voor hem en dat het dan alsnog voor niks zou zijn later.
Mee eens, zo'n Babette die zich zat te verbijten op de tribune en vast heeft gedacht, zit hier gewoon als klapvee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:49 schreef Meke het volgende:
Bij Anna zag ik niet per sé dat ze al stiekem met Bram aan het daten was - ik denk dat het dan juist best makkelijk is om je mond gewoon te houden omdat je anders Carolien in verlegenheid bracht. Ik zag eigenlijk vooral héél erg verliefd pubermeisjeDat ze zich schaamt om het hardop te zeggen, maar als Art het zo hard vraagt, wil je natuurlijk wel Bram laten weten dat er nog een kans is
Is ook wel in lijn met hoe zenuwachtig ze het hele seizoen is geweest over deze dingen.
Verder inderdaad een matige reünie, en snap ik eigenlijk niet waarom al die mensen mee moesten komen als ze gewoon stil moesten gaan zitten![]()
En dat er bij sommige mensen ook niet echt benoemd werd waarom ze er niet waren, terwijl bij bijv een Sylvana of een Edwin ik me wel voor kan stellen dat ze echt geraakt waren door de B&B-eigenaar en niet meer wilden komen.
Anna lichamelijk aantrekkelijker?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, andere manier van kijken naar dan. Eerder zei hij dat hij tussen de keus, Anna of Carolien (beiden mocht hij) eerder met zijn verstand moest denken dan met zijn hart. Duidelijk was dat hij Anna lichamelijk aantrekkelijker vond met die opmerking over Carolien 'wifematerial' of zoiets. Ik kreeg er een beetje Waltergevoel bij. Ze eindigen vast beide (zoals Walter nu al) met een bewonderaar achter de schermen.
Ja precies! Eigenlijk had je bijna wel een uur per B&B willen hebben met alle vrijgezellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, zo'n Babette die zich zat te verbijten op de tribune en vast heeft gedacht, zit hier gewoon als klapvee.
Vond ik wel, ze droeg best leuke sexy kleding, die korte jurkjes met rits itt Carolien in hobbezakken spijkerbroeken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:52 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Anna lichamelijk aantrekkelijker?
Jasmin én Jamie-Lee waren er niet voor Bram 😬quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die toestand rond Hooijdonk is volledig langs mij heengegaan. Miste Jasmin bij de vrouwen van Bram.
Ojee, ja, was zelfs Jamie-Lee nog vergeten, arm kind, met haar kont in het verkeerde bedje van Bram.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:04 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Jasmin én Jamie-Lee waren er niet voor Bram 😬
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |