Jamie-Lee vond ik ook gewoon lief en leuk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 4 (?)waren lief en leuk. Eerste 2 niet.
ik ben in een milde bui vanavondquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De laatste 4 (?)waren lief en leuk. Eerste 2 niet.
Zo las ik hier 'bedrijf' en moest aan IKEA denken:quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Bram is Anna's ticket voor een stabiel verblijf in Zweden.
Zo heel zuidelijk zit Bram eigenlijk niet, getuige de bus naar Växjö. Maar vergeleken Anna wel ja.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo las ik hier 'bedrijf' en moest aan IKEA denken:
[..]
In de kelder aan de kettingquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou hij Thalia in de kooi gezet hebben nu hij een paar dagen naar Nederland is?
Kelder…quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou hij Thalia in de kooi gezet hebben nu hij een paar dagen naar Nederland is?
Ja. Ik snap het, maar vind het ergens wel onbeschoft om geen interesse te tonen als mensen zo lang hebben gereisd om je te ontmoeten. Maar ik kan in heel veel mensen interesse hebben of nieuwsgierig naar zijn, zonder dat ik er een relatie mee wil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben de vrouwen (Marian, Petri en Debbie) wel meer aandacht geschonken ondanks gebrek aan vonk.
Mannen kunnen dat minder.![]()
Nee serieus, het lijkt me slopend om mensen te moeten entertainen waar er nul klik mee is, zowel fysiek als op mentaal vlak.
Nou, die gast met die camper....quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ouwe grijze Hans vreselijk. Veel te oud voor Petri.
Petri had ook veel suffe of inhoudsloze mannen.
Ja, verder eens, ik zou toch ook m’n best doen om toch in contact te blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het, maar vind het ergens wel onbeschoft om geen interesse te tonen als mensen zo lang hebben gereisd om je te ontmoeten. Maar ik kan in heel veel mensen interesse hebben of nieuwsgierig naar zijn, zonder dat ik er een relatie mee wil.
What you are is what you get.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die ouwe grijze Hans vreselijk. Veel te oud voor Petri.
Petri had ook veel suffe of inhoudsloze mannen.
Voor de Zweden is alles onder Stockholm zuid-zweden. Vergeet niet dat het land 2000 km lang is. Dat is zo lang als van Utrecht naar Joy in Malaga.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo heel zuidelijk zit Bram eigenlijk niet, getuige de bus naar Växjö. Maar vergeleken Anna wel ja.
Vreselijk. Met z’n stickers. Simpel geval.quote:
Ik ken Zweden wel redelijk. Ik denk dat ik destijds dacht dat het zuidelijker was omdat iemand zei dat je zo thuis was. Ik nam het te letterlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor de Zweden is alles onder Stockholm zuid-zweden. Vergeet niet dat het land 2000 km lang is. Dat is zo lang als van Utrecht naar Joy in Malaga.
Nou, je kunt veel over Petri zeggen, maar suf en inhoudsloos is niet het eerste wat in me opkomt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
What you are is what you get.
Of zo…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |