Nou ja, als de klik er niet is kost het wel meer moeite. Dat snap ik op zich welquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:31 schreef Fascination het volgende:
Ja blabla Joy. Je had gewoon vragen moeten stellen. Doe je toch ook in andere situaties waarin je mensen ontmoet?
Klopt! Iedereen had gelijk haha.. vrouw is echt stukken jonger. Hij valt niet op zijn eigen leeftijdquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:23 schreef Fascination het volgende:
Walter wilde dus een jongere, lekkere vrouw. “Het stoomt energetisch goed tussen ons” betekent: ik word geil van haar.
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:33 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Klopt! Iedereen had gelijk haha.. vrouw is echt stukken jonger. Hij valt niet op zijn eigen leeftijd
Heeft Martijn een ladyboy meegenomen?quote:
Dat is vast te duurquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Heeft Martijn een ladyboy meegenomen?
50+ volgens mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?
Ja hoor! Heb die vrouw gezien op foto’s en schat eind dertiger/begin 40. Zeker geen vijftiger zoals Walter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukken jonger? Misschien ben ik slecht in leeftijden schatten. Hoe oud is Walter?
ze leek mij niet veel jonger dan anne of corina of claudia enz.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.quote:
Eind 30? Dat is niet te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Ja hoor! Heb die vrouw gezien op foto’s en schat eind dertiger/begin 40. Zeker geen vijftiger zoals Walter.
Nee, dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.
Die vrouw is no way eind 40.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die vrouw oogt niet jonger dan eind 40.
Wel boven de 40, lijkt mequote:Op zondag 27 augustus 2023 20:39 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Die vrouw is no way eind 40.
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.quote:
Ik zag ze alleen net ff op tv, ik heb verder geen research gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.
Was een bewegend filmpje, geen foto.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:42 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Weet niet, op de foto op tv zag ze er wat ouder uit, maar op Facebook recente foto’s zie ik eerder een eind dertiger. Veel jonger dan die ouwe kandidaten iig met rimpels overal.
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Corina naar Ingrid op het moment dat Walter zegt een vriendin te hebben.![]()
Zure verliezer.
Als Walter niet leuk is, waarom dan die zure kop als hij een relatie blijkt te hebben?quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:45 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Vind je dan echt dat je een winnaar bent als je met vreselijke Waltor een relatie krijgt? Voor mij zijn al die vijf dames winnaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |