SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ze doet het nu toch met zo'n endurance coach ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk als die er een keer met een speler vandoor gaat.
Dit dus, oproep tot geweld is in strijd met de FOK! policyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag best iemand bakstenen cadeau geven.
Oh echt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze doet het nu toch met zo'n endurance coach ofzo?
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:26 schreef alopio het volgende:
Wel fijn dat wij in dit topic als eerste @:ZKA doorhadden.
Lijkt wel een beetje op krabbie in dit shot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kan je deze liefje jongen nou met bakstenen bekogelen
[ afbeelding ]
Ga je schamen
NOSquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens.
Hebben wij de meenstriem media van de NOS toch mooi tuk.
Ik mis de avonden Studio Sport met Jack van Gelder aan tafel en Evert ten Napel als commentator.quote:
Eerder was hij niet zo papperig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je schamen
Autootje rijden is geen sport. Maar wel lief van Santi dat hij even op de foto gaat met een fan.quote:
quote:
quote:Binnen 1908.nl zijn tientallen mensen betrokken die Feyenoord een warm hart toedragen. Het merendeel zit op wedstrijddagen in het stadion en hoopt vurig dat de club de ingezette opmars onder Arne Slot weet voort te zetten.
Blablabla, we hadden lekker wel gelijk, blablabla, we zullen dit voortaan mogelijk wat subtieler brengen.quote:
Dit is bewerktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder was hij niet zo papperig.
Een weekje nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och jezus, kunnen we hier nu eens echt over ophouden.
Is ZKA een buitenechtelijk kind van Krabbepik ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je schamen
Overal likes uitgedeeld, van Blackberry tot iPhone.quote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Pistolero het volgende:
Dat hele filmpje is gewoon één grote 'dit duurde echt tyfuslang' meme. Wat goed.
Dat is wel heel goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Pistolero het volgende:
Dat hele filmpje is gewoon één grote 'dit duurde echt tyfuslang' meme. Wat goed.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Bohemio het volgende:
Binnen 1908.nl zijn tientallen mensen betrokken?
😂😂😂
Wil uitmaken van de redactie? 1908.nl is opgericht door Rutger? Het is Rutger voor en na bij alles.quote:Het artikel waar Slot aan refereert, komt uit de transferhoek, waar onze Feyenoordwatcher Rutger (FTM) de voornaamste voortrekker van is. Rutger heeft in het verleden bewezen goed ingevoerd te zijn en 1908.nl is blij dat hij onderdeel wil uitmaken van de redactie.
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuws verzinnen is wel extreem triest natuurlijk, jammer dat zulke dingen blijkbaar nodig zijn.
Eem pissen. @Cocoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef PSVCL het volgende:
Op je 24e , als buitenspeler, nog in Kroatië voetballen. Dan kan je er niet zoveel van denk ik.
Logische aankoop hoor, voor dat geld. Aanhaken duurt misschien iets langer dan gedacht, maar dat kan toch? Het is nogal een stap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.
Arme jongen komt zo vermoeid overquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Nu in 4K genot. Dat hep X niet.
Aldi troep.
Luka moet even tot rust komen in De Schuimspaan. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arme jongen komt zo vermoeid over
Eens, raar dat zoveel mensen dat zo geweldig vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport. Maar wel lief van Santi dat hij even op de foto gaat met een fan.
Als die Belg niet zo oppermachtig had geweest had je er hier in Nederland waarschijnlijk ook helemaal niks over gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, raar dat zoveel mensen dat zo geweldig vinden
Gister nog gespeeld, vandaag op camera. Hopelijk snel een beetje bijtanken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arme jongen komt zo vermoeid over
Heerenveen Scandinavische enclave genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Kees van Wonderen, trainer van SC Heerenveen, bevestigd zojuist op ESPN de interesse in Walemark voor een huurperiode. Maar er moet nog wat water bij de wijn want dergelijke salarissen kunnen ze bij Heerenveen niet betalen.
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excusesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:11 schreef De_Pel het volgende:
Denk dat we bij deze wel kunnen concluderen dat @:ZKA nu echt af is. Of het nu waar is of niet is verder irrelevant, zijn ego staat mijlenver voor op het clubbelang. Dat statement is ook echt op het gênante af.
25 keer over de status van het contact met Ivanusec?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excuses
Feyenoord kennende optie tot koop voor veel te weinig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerenveen Scandinavische enclave genot
Dat zal Wålemark wel goed doen denk ik, misschien komt hij als herboren terug. Ik zeg doen!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
25 keer over de status van het contact met Ivanusec?
Schrale troost: het kan nooit erger dan Martin van Geel of tyfussjaak zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord kennende optie tot koop voor veel te weinig.
Daar kunnen we zeker tevreden over zijn ja. Ivanusec kan ook nog op 10, maar dan wissel je wel gelijk het hele elftal om: Paixao naar links, Stengs naar rechts en Nieuwkoop op rechtsback dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanusec - Gimenez (Ueda) - Paixao
Wat een aanval, een mooi bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioentje.
Beste aanval van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanusec - Gimenez (Ueda) - Paixao
Wat een aanval, een mooi bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioentje.
Zelfs Arend Martijn is je helemaal zat. Wees maar trots op jezelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excuses
Ze heeft haar vorige vriend al gedumpt. Die slaat nog wel een keer een speler aan de haak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk als die er een keer met een speler vandoor gaat.
Het is natuurlijk allemaal gebasseerd op nieuws nieuws nieuws over transfers. Hoe meer transfers nieuws hoe meer kliks op die sitesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.
Buig niet voor een passantquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs Arend Martijn is je helemaal zat. Wees maar trots op jezelf.
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:51 schreef Mansjester het volgende:
Zka wilde alleen positief nieuws brengen rond Feyenoord. Blijkt het toch allemaal anders te liggen door de narcist.
Luister vriend @ZKA Feyenoord heeft een selectie van 21 speler hoe kan er dan nog is 8 spelers mogen vertrekken ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?
Het feit dat je dit vraagt na de persconferentie van Slot gisteren zegt wel genoegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?
Hoe fix je die informatie nu eigenlijk? Edit: ik ben gewoon nieuwsgierig naar de werkwijze niet zo zeer of het allemaal accuraat is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
En het feit dat hij nu zijn gram komt halen op een internetforum (lol)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het feit dat je dit vraagt na de persconferentie van Slot gisteren zegt wel genoeg
Nu Bitello niet door gaat, heb je eventueel al namen van leuke buitenkansjes die wat realistischer zijn?quote:
Zo'n gek lijstje is het toch niet? Even los van of het klopt maar als je de selectie doorlicht kom je waarschijnlijk ook op die 8 die zouden mogen vertrekken of iig niet in aanmerking komen voor een basisplaats.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister vriend @:zka Feyenoord heeft een selectie van 21 speler hoe kan er dan nog is 8 spelers mogen vertrekken ..
leg dat eens uit...
Het is idd niet gek en het zal voor een groot deel ook gewoon kloppen. Maar nuance kent men hier totaal niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n gek lijstje is het toch niet? Even los van of het klopt maar als je de selectie doorlicht kom je waarschijnlijk ook op die 8 die zouden mogen vertrekken of iig niet in aanmerking komen voor een basisplaats.
Klaas ‘weet alles’, maar klaas kan niet zo goed lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister vriend @:zka Feyenoord heeft een selectie van 21 speler hoe kan er dan nog is 8 spelers mogen vertrekken ..
leg dat eens uit...
Meeste komt al vier jaar uit de zaakwaarnemershoek, maar ook van RvC, VvF, medewerkers, families. En zelfs een deel uit supporters.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hoe fix je die informatie nu eigenlijk? Edit: ik ben gewoon nieuwsgierig naar de werkwijze niet zo zeer of het allemaal accuraat is.
Als je nu nog enige vorm van nuance hebt richting ZKA heb je écht niet opgelet het afgelopen jaar. Kom op zeg. (Nog los van het feit dat het to-taal irrelevant is in hoe verre dat lijstje klopte of niet, daar gaat dit hele gezeik en de woede van Arne ook niet eens om)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is idd niet gek en het zal voor een groot deel ook gewoon kloppen. Maar nuance kent men hier totaal niet.
De nuance die men zoekt, staat in de inleiding én in de laatste alinea van mijn artikel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is idd niet gek en het zal voor een groot deel ook gewoon kloppen. Maar nuance kent men hier totaal niet.
Trek het je niet aan joh, ik geniet wel van je primeurs. Maar hier denkt men gewoon zwartwit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:26 schreef ZKA het volgende:
[..]
De nuance die men zoekt, staat in de inleiding én in de laatste alinea van mijn artikel.
Het is niet zo dat ze allemaal weggaan, maar, zoals in de Tweet ook voorzichtig aangekondigd, ‘eventueel/tijdelijk’ uit mogen kijken naar nieuwe clubs. Dubbel bevestigd, bij elke speler. En inmiddels is gebleken dat alleen Timber zeker blijft van die acht namen.
Nou, niks geks aan. Als VI dat tikt, of AD, of Telegraaf — dan is alles prima. Maar oh wee, als een supporter schrijft dat er een speler aangeboden staat op Transferroom.. :’-) en dat er eeeeeventueel kansjes liggen voor nog eens zeven namen
Om hef af te maken: wat een toneelstuk, doen alsof Transferroom niet bekend is bij Feyenoord
[ twitter ]
Dat had je beter tegen Arne kunnen zeggen voor de persconferentie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:21 schreef Pistolero het volgende:
Verder tijd om hem dood te zwijgen en totaal te negeren vanaf nu. @GurneyIsBestOke
er zijn dagen dat hij mijn appjes negeertquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat had je beter tegen Arne kunnen zeggen voor de persconferentie.
@ZKA verzint alles maar hij kan niet zo begrijpenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef ZKA het volgende:
[..]
Klaas ‘weet alles’, maar klaas kan niet zo goed lezen
Het zal voor een eventueel kampioenschap vast een fuck uitmaken hoeveel primeurtjes je hebt gehad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Almere uit, altijd lastig. Thuis dus 4-1 dan maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen in morgen? Ik voor het eerst dit seizoen wel
als ze morgen niet winnen hoeft arne nooit meer te komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen in morgen? Ik voor het eerst dit seizoen wel
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Almere uit, altijd lastig. Thuis dus 4-1 dan maar
Thuis zelfs.quote:
Heerenveen thuis er ook nog tussen. Maar van zowel dit Utrecht als Ajax (zonder Kudus) ben ik niet echt bang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis zelfs.
Moet wel lukken. Zat even naar het schema te kijken. De komende drie potjes Utrecht en Ajax uit
Uitzondering bevestigt de regel en het gevoel is wederzijdsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heerenveen thuis er ook nog tussen. Maar van zowel dit Utrecht als Ajax (zonder Kudus) ben ik niet echt bang.
Vorig seizoen maar 1 van die 3 gewonnen trouwens. Ajax-uit
Interlandaids er nog tussen helaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis zelfs.
Moet wel lukken. Zat even naar het schema te kijken. De komende drie potjes Utrecht en Ajax uit
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap niet dat het blijkbaar lastig rond komt met Heerenveen en Walemark. Gewoon een deel van zijn salaris blijven betalen, dit kan zo'n goeie stap zijn voor hem. En ons, als ie weer terug komt.
Maar misschien willen zij geen scheef salarishuis, je krijgt dan alltijd weer anderen die denken dat ze meer moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemen
een cambuur of excelsior kan het niet betalen, maar het salaris van een jonge huurspeler moet wel op te hoesten zijn bij heerenveen toch?
Ik neem aan dat ie daar grootverdiener zou zijn en dat dat niet past. Maar een deel van het salaris betalen is niet "gratis speler geven". Je maakt een deal die voor alle 3 de partijen beter is rond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemen
een cambuur of excelsior kan het niet betalen, maar het salaris van een jonge huurspeler moet wel op te hoesten zijn bij heerenveen toch?
daar zijn ze dan toch ook over bezig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie daar grootverdiener zou zijn en dat dat niet past. Maar een deel van het salaris betalen is niet "gratis speler geven". Je maakt een deal die voor alle 3 de partijen beter is rond.
Ja en ik snap niet dat dat nog niet gelukt is. Kan je lezen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn ze dan toch ook over bezig?
wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en ik snap niet dat dat nog niet gelukt is. Kan je lezen?
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.quote:
Feyenoord wil zo min mogelijk salaris blijven betalen, Heerenveen wil zo min mogelijk salaris betalen en Walemark zal vast ook wel bepaalde garanties willen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.
Nee, maar zo ingewikkeld kan het toch niet zijn. Heerenveen is geen Excelsior en Walemark krijgt geen miljoenensalaris. De enige reden die ik kan bedenken om moeilijk te doen is dat er nu geen ruimte meer is in het salarisbudget voor een extra keeper en ze zoveel mogelijk ruimte vrij willen spelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord wil zo min mogelijk salaris blijven betalen, Heerenveen wil zo min mogelijk salaris betalen en Walemark zal vast ook wel bepaalde garanties willen.
Natuurlijk is dat geen no-brainer. Of moet Feyenoord maar direct met elk aanbod van Heerenveen akkoord gaan terwijl er misschien meer uit te halen valt?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.
Komen alsnog vaak in gevaarlijke situaties, maar het wordt echt dramatisch uitgespeeldquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Klinkt als het standaard verhaal bij o21
Zou wel lekker zijn, Alireza heeft het wel een beetje verknald.quote:
ik vermoed dat we kijken naar het alternatief als de transfer van ivanusec toch geklapt zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een speler bij komt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:48 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)yenoord-en-frosinone
Wat is deze? Matías Soulé mogelijk op huurbasis naar Feyenoord. Linksbenige, veel lopende aanvaller.
Als Walemark, Dilrosun of Aligod vertrekt wil Arne denk ik gewoon een vervanger in de selectiequote:Op zondag 27 augustus 2023 08:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vermoed dat we kijken naar het alternatief als de transfer van ivanusec toch geklapt zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een speler bij komt.
Als 2 van de 3 vertrekken zou ik dat ook wel verwachten. Met alle respect naar Walemark - die zit door de vele blessures nauwelijks nog in de selectie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als Walemark, Dilrosun of Aligod vertrekt wil Arne denk ik gewoon een vervanger in de selectie
Al vind ik het ook wat overdreven om nog een spelertje te huren
Zie die Soulé al anderhalf maand gelinkt worden aan Feyenoordquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:48 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)yenoord-en-frosinone
Wat is deze? Matías Soulé mogelijk op huurbasis naar Feyenoord. Linksbenige, veel lopende aanvaller.
Dit wordt gewoon 6-0 beste user Pistoleroquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:15 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag moet toch wel minimaal een nulletje of 4 worden.
Maar het zal me niet verbazen als het weer een ongekende zaadwedstrijd wordt en je net met de hakken over de sloot de puntjes uit het vuur sleept.
In de Dickvoormekaarpodcast zetten ze hem altijd neer als iemand die er niks van kon.quote:
Ah okay, dat heb ik dan gemist. Kwam vandaag ineens in mijn newsfeed omhoog.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie die Soulé al anderhalf maand gelinkt worden aan Feyenoord
Hopelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eerste overwinning vandaag hopelijk
Als ze deze niet winnen mogen ze per direct naar een strafkamp...quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eerste overwinning vandaag hopelijk
Teruggeven aan de zee die handel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
We vegen dat Almere gewoon van de kaart.
Nederlandse accounts nemen het ineens overquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah okay, dat heb ik dan gemist. Kwam vandaag ineens in mijn newsfeed omhoog.
Was hij niet de enige in dat tijdperk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In de Dickvoormekaarpodcast zetten ze hem altijd neer als iemand die er niks van kon.
Nog een gelijkspelletje zou wel leuk zijn voor de neutrale kijker maar de kans daarop acht ik wat klein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Alles minder dan 5-0 voor jullie is een regelrechte blamage.
Ik deel dit enthousiasme nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
Prima hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spreek je graag weer om 16:15
Zullen we zien wie hier tenminste verstand van zaken heeft.
# Datum Seizoen Spldg. Competitie Plaats Tegenstander Toeschouwers Resultaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?
Nee, ik heb hier absoluut geen vertrouwen in.
Een solide overwinning zonder hele hoge score is gebruikelijker inderdaad, dat verwacht ik vandaag weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?
Nee, ik heb hier absoluut geen vertrouwen in.
Ah we hebben een mooie complete selectie nu staan toch? Als je nu nog iets goeds kan toevoegen is dat surplus maar niet per se nodig meerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zo vermoeiend dit![]()
'Feyenoord en Grêmio niet langer in gesprek over Bitello'
26/08/2023 08:03 636 reacties
João Paulo Bitello is geen onderwerp van gesprek meer binnen Feyenoord. De Rotterdammers zullen in de laatste dagen van de transfermarkt geen toenadering meer zoeken tot de 23-jarige middenvelder. Volgens Jeremias Wernek is de mogelijke deal tussen Grêmio en Feyenoord definitief afgeketst.
Trainer Arne Slot bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt. De supporters kunnen nu alleen nog een vervanger verwachten voor de geblesseerde Justin Bijlow. Wanneer er geen verdere spelers verkocht worden, dan doet Feyenoord geen grote aankopen meer. Slot voegde er wel aan toe dat Feyenoord blijft loeren op buitenkansjes.
Afgelopen week heeft Feyenoord een bod van zeven miljoen euro neergelegd bij Grêmio voor zeventig procent van de transferrechten. De Brazilianen hebben een tegenvoorstel gedaan, maar daar is vanuit Rotterdam niet positief op gereageerd. Wernek schrijft op zijn website: "De informatie die ik heb verkregen, wijst erop dat de deal is afgeketst vanwege een meningsverschil over de transferwaarde."
Zonder een vervanger voor Kocku te halen blijft de selectie verre van compleetquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah we hebben een mooie complete selectie nu staan toch? Als je nu nog iets goeds kan toevoegen is dat surplus maar niet per se nodig meer
ze zijn nooit in gesprek geweest lijkt me een betere conclusiequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zo vermoeiend dit![]()
'Feyenoord en Grêmio niet langer in gesprek over Bitello'
26/08/2023 08:03 636 reacties
João Paulo Bitello is geen onderwerp van gesprek meer binnen Feyenoord. De Rotterdammers zullen in de laatste dagen van de transfermarkt geen toenadering meer zoeken tot de 23-jarige middenvelder. Volgens Jeremias Wernek is de mogelijke deal tussen Grêmio en Feyenoord definitief afgeketst.
Trainer Arne Slot bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt. De supporters kunnen nu alleen nog een vervanger verwachten voor de geblesseerde Justin Bijlow. Wanneer er geen verdere spelers verkocht worden, dan doet Feyenoord geen grote aankopen meer. Slot voegde er wel aan toe dat Feyenoord blijft loeren op buitenkansjes.
Afgelopen week heeft Feyenoord een bod van zeven miljoen euro neergelegd bij Grêmio voor zeventig procent van de transferrechten. De Brazilianen hebben een tegenvoorstel gedaan, maar daar is vanuit Rotterdam niet positief op gereageerd. Wernek schrijft op zijn website: "De informatie die ik heb verkregen, wijst erop dat de deal is afgeketst vanwege een meningsverschil over de transferwaarde."
Ik heb zo absoluut geen in het 'Waarom is er geen fatsoenlijke vervanger voor Kokcu gehaald!!' gezeik dat ongetwijfeld gaat volgen bij elk puntverlies. Dat wordt echt een deja vu met Aursnes vorig jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zonder een vervanger voor Kocku te halen blijft de selectie verre van compleet
Die is niet haalbaar met de budgetten waarmee we werken, dus wordt het middenveld nu op een andere manier samengesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En net als vorige seizoen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnes te halen. Zie hoe we werden overlopen op het middenveld door bv Lazio. We hadden Wiefer, maar die kon niet langer dan 10 a 15 min spelen. Hij moest vooral een zijn conditie werkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb zo absoluut geen in het 'Waarom is er geen fatsoenlijke vervanger voor Kokcu gehaald!!' gezeik dat ongetwijfeld gaat volgen bij elk puntverlies. Dat wordt echt een deja vu met Aursnes vorig jaar.
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus hadden we toch een vervanger?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En net als vorige seizoen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnes te halen. Zie hoe we werden overlopen op het middenveld door bv Lazio. We hadden Wiefer, maar die kon niet langer dan 10 a 15 min spelen. Hij moest vooral een zijn conditie werken
Toen dat eenmaal achter de rug was en Mats hele wedstrijden kon spelen. Pas toen begon het te lopen zoals het hoort
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.
Daar ben ik het wel mee eens hoor, je moet wel verschillende kwaliteiten en daar iets uit opbouwen, maar dat is wat anders dan perse eenzelfde type Kokcu terug halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.
Je hebt met Zerrouki, Wieffer, Timber, vd Belt, Lingr, Stengs (en Ivanusec, Milambo en Zechiel) toch meer dan voldoende smaken en creativiteit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.
Indekken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Indekken voor Almere City.
Wat lees ik hier
Ik zeg ook niet dat we het nu nog niet in huis hebben. Maar je moet de kwaliteiten van Kokcu toch echt op een bepaalde manier vervangen, dat hoeft alleen niet in 1 speler. Daarom vind ik de komst van Bitello ook geen absolute noodzaak.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt met Zerrouki, Wieffer, Timber, vd Belt, Lingr, Stengs (en Ivanusec, Milambo en Zechiel) toch meer dan voldoende smaken en creativiteit?
Om '' Slot bal'' te kunnen spelen heb je een creatieve box to box middenvelder nodig. Anders blijft het traag en voorspelbaar. Ongeacht wie we daar opstellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.
Het duurde meer dan een half jaar om het conditionele achterstand in te halenquote:
Ik heb een goed gevoel, dit wordt gewoon 6-0 ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:11 schreef Scrummie het volgende:
Redelijk gevoel.
@:fetx @:Gurneyisbestoke
Dan moet je dus het systeem anders inrichten. Door het wegvallen van iemand met die kwaliteiten zullen andere posities andere rollen erbij krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om '' Slot bal'' te kunnen spelen heb je een creatieve box to box middenvelder nodig. Anders blijft het traag en voorspelbaar. Ongeacht wie we daar opstellen
We hebben Timber maar die komt nog tekort om een basisplaats te claimen
Las net dat ze dat seizoen tiende werden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was hij niet de enige in dat tijdperk.
ja, daar heb je dus een trainer voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dan moet je dus het systeem anders inrichten. Door het wegvallen van iemand met die kwaliteiten zullen andere posities andere rollen erbij krijgen.
Het klopt wel dat je een (verbindings)speler mist die met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we het nu nog niet in huis hebben. Maar je moet de kwaliteiten van Kokcu toch echt op een bepaalde manier vervangen, dat hoeft alleen niet in 1 speler. Daarom vind ik de komst van Bitello ook geen absolute noodzaak.
GernotGenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je een speler mist die tenminste met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.
Daarom was die invalbeurt van Trauner tegen Sparta voor de opbouw zo prettig, die heeft tenminste niet zo lang nodig.
Ik weet niet of dat probleem van de eenbenigheid van Stengs zo erg is. Op rechtsbuiten wel, maar op het middenveld moet dat kunnen. Geef het nog even tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je een (verbindings)speler mist die met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.
Daarom was die invalbeurt van Trauner tegen Sparta voor de opbouw zo prettig, die heeft tenminste aan de bal niet zo lang nodig.
Bij die kansen op 3-1 van Sparta zag je echter weer het nut van Geertruida + Pedersen op die positiesquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GernotGenot
Blij dat die man terug is. ONZE REDDING
Die zag ik ook niet aankomen. Die wordt zo te zien iedere week beterquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh in de basis.
KNOTSGEK
Betaalt Newcastle die padelbaan ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Een huurling van Newcastle prefereren boven een potentiële goudmijn van Varkenoord.
Motie van wantrouwen jegens Arend, oprecht belachelijk
Minteh wel dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denken dat Sauer al klaar is voor een basisplaats is best wel.
Ja, typisch.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, typisch.
Arne wil gewoon winnen, die heeft geen enkele verplichting om te denken aan eigen jeugd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Een huurling van Newcastle prefereren boven een potentiële goudmijn van Varkenoord.
Motie van wantrouwen jegens Arend, oprecht belachelijk
Deed het tegen Sparta een half uur lang gewoon goed anders, en Sparta schat ik hoger in dan Almere City.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, typisch.
We kijken niet naar het niveau van de tegenstander.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deed het tegen Sparta een half uur lang gewoon goed anders, en Sparta schat ik hoger in dan Almere City.
Als je wil winnen lijkt het me toch best handig om je beste spelers op te stellen. En dat Sauer beter is dan Minteh behoeft verder geen uitleg.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne wil gewoon winnen, die heeft geen enkele verplichting om te denken aan eigen jeugd.
Motie van wantrouwen jegens Te Kloese omdat die een speler wil opleiden voor Newcastle lijkt me dan terechter
Wordt zo aan het publiek gepresenteerd volgens Aletha.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende week uit de basis als Lingr fit is
Je mag het toch wel ergens mee oneens zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef aTypisch het volgende:
sauer zal wel invallen, niet zo boos doen gelijk
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je wil winnen lijkt het me toch best handig om je beste spelers op te stellen. En dat Sauer beter is dan Minteh behoeft verder geen uitleg.
Reiss Nelson was ook vele malen verder in zijn ontwikkeling, en Feyenoord was op dat moment juist vele malen minder ver. Die vergelijking staat ook scheef.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh gaat waardevoller zijn dan Nelson was.
En die mocht wel blijven van iedereen.
Jij bent een verstandige user.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?
Of dat Sauer beter is vanaf links, maar Paixao ook en die wil je niet opofferen, dus Minteh start vanaf rechts (al wisselen ze weleens van kant).quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal wel te maken hebben met het type back waar Minteh tegenover staat.
Moet je nagaan hoe waardevol Minteh dan wel niet is volgens mijn bewering.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Reiss Nelson was ook vele malen verder in zijn ontwikkeling, en Feyenoord was op dat moment juist vele malen minder ver. Die vergelijking staat ook scheef.
En ik denk dat niemand een probleem van die Minteh had gemaakt als ie zou kunnen blijven als ie het goed doet.
Fijn dat je zelf al aan geeft dat het een dooddoener is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne verdient wel wat krediet wat dat betreft, maar goed ik weet tegen wie ik het hebquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf al aan geeft dat het een dooddoener is.![]()
Het idee dat trainers het altijd goed zien en de meest logische keuzes maken is, ja, nogal dom. Er zijn zo krankzinnig veel trainers over de hele wereld die dagelijks het tegendeel bewijzen.
Ik vind het in ieder geval enorm vreemd, ook omdat Sauer een beetje hetzelfde type speler is als Ivanusec, op die manier zorg je voor het meeste continuïteit in de ploeg.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of dat Sauer beter is vanaf links, maar Paixao ook en die wil je niet opofferen, dus Minteh start vanaf rechts (al wisselen ze weleens van kant).
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan echt niet
Case en point Wieffer en Gimenez vorig seizoen!
Zou nu Timber laten staan op 8 en Stengs vervangenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vervang Timber voor Lingr en Minteh voor Ivanusec en je hebt echt een genotsteam staan zeg.
Dat het kan gebeuren dat je achter Wieffer en Timber op de bank komt te zitten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
Wat zal Zerrouki ook denken nu als hij straks weer de hele wedstrijd op de bank zit..
Ik mag toch hopen dat hij niet had verwacht vanaf dag 1 onbetwist basisspeler te zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
Wat zal Zerrouki ook denken nu als hij straks weer de hele wedstrijd op de bank zit..
Dit inderdaad. Je gaat minimaal 40/45 potjes spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet had verwacht vanaf dag 1 onbetwist basisspeler te zijn.
Die krijgt zijn minuten echt nog wel. Brede bank genot.
Dat was op zich ook wel te voorspellen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
adhd'ersgenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Arne is Lingr ook buiten het veld een echte stuiterbal.
Ondrej gaat WEL een ongekend succes worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef Pistolero het volgende:
Lingr is dus een extraverte ADHD-er die niet stil kan zitten, flink contrast met Bullaude wel.
Slot haat introverte mensen.
Ik heb me ook al aangesloten bij de fanclub hoor, geen paniek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondrej gaat WEL een ongekend succes worden.
Dit is heel fijn om te horen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb me ook al aangesloten bij de fanclub hoor, geen paniek.
OpportunismeGodquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef alopio het volgende:
Wel lachen die verontwaardiging gelijk als Sauer geen basis staat. Die jongen is 17 jaar, die wordt gewoon rustig gebracht. Ze hebben echt wel een plan voor ogen met die jongen, die gaat er echt wel komen.
Wordt gewoon in zo'n huurovereenkomst opgenomen soms hequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Newcastle ook maar enige inspraak heeft over wie er bij Feyenoord op het veld staan.
Niet inderdaad. Denk dat het met diepgang/snelheid te maken heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Newcastle ook maar enige inspraak heeft over wie er bij Feyenoord op het veld staan.
jij moet rustig doen en alles aannemen wat wij zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jij neemt maar een psycholoog aanquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij moet rustig doen en alles aannemen wat wij zeggen
Je kunt hem maar beter gehad hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ah altijd lekker, Bas Nijhuis van De Grote Bas Nijhuis Show is aanwezig.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat de supporters van Feyenoord zich weer niet kunnen gedragen
In dat interview vertelde hij ook dat ze er pas onlangs achter kwamen dat hij lactose-intolerant was, vrij bijzonder.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MaschaGodin heeft Timber weer aan het voetballen gekregen.
MEEE EENSquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit zou op Zandvoort moeten vallen.
Ik geef autocorrectie de schuld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blij dat je het aangepast hebt Pistolero
Kan gebeuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik geef autocorrectie de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |