Zou wel lekker zijn, Alireza heeft het wel een beetje verknald.quote:
ik vermoed dat we kijken naar het alternatief als de transfer van ivanusec toch geklapt zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een speler bij komt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:48 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)yenoord-en-frosinone
Wat is deze? Matías Soulé mogelijk op huurbasis naar Feyenoord. Linksbenige, veel lopende aanvaller.
Als Walemark, Dilrosun of Aligod vertrekt wil Arne denk ik gewoon een vervanger in de selectiequote:Op zondag 27 augustus 2023 08:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vermoed dat we kijken naar het alternatief als de transfer van ivanusec toch geklapt zou zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog een speler bij komt.
Als 2 van de 3 vertrekken zou ik dat ook wel verwachten. Met alle respect naar Walemark - die zit door de vele blessures nauwelijks nog in de selectie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als Walemark, Dilrosun of Aligod vertrekt wil Arne denk ik gewoon een vervanger in de selectie
Al vind ik het ook wat overdreven om nog een spelertje te huren
Zie die Soulé al anderhalf maand gelinkt worden aan Feyenoordquote:Op zondag 27 augustus 2023 07:48 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)yenoord-en-frosinone
Wat is deze? Matías Soulé mogelijk op huurbasis naar Feyenoord. Linksbenige, veel lopende aanvaller.
Dit wordt gewoon 6-0 beste user Pistoleroquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:15 schreef Pistolero het volgende:
Vandaag moet toch wel minimaal een nulletje of 4 worden.
Maar het zal me niet verbazen als het weer een ongekende zaadwedstrijd wordt en je net met de hakken over de sloot de puntjes uit het vuur sleept.
In de Dickvoormekaarpodcast zetten ze hem altijd neer als iemand die er niks van kon.quote:
Ah okay, dat heb ik dan gemist. Kwam vandaag ineens in mijn newsfeed omhoog.quote:Op zondag 27 augustus 2023 08:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie die Soulé al anderhalf maand gelinkt worden aan Feyenoord
Hopelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eerste overwinning vandaag hopelijk
Als ze deze niet winnen mogen ze per direct naar een strafkamp...quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Eerste overwinning vandaag hopelijk
Teruggeven aan de zee die handel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
We vegen dat Almere gewoon van de kaart.
Nederlandse accounts nemen het ineens overquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah okay, dat heb ik dan gemist. Kwam vandaag ineens in mijn newsfeed omhoog.
Was hij niet de enige in dat tijdperk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
In de Dickvoormekaarpodcast zetten ze hem altijd neer als iemand die er niks van kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |