Gister nog gespeeld, vandaag op camera. Hopelijk snel een beetje bijtanken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arme jongen komt zo vermoeid over
Heerenveen Scandinavische enclave genotquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Kees van Wonderen, trainer van SC Heerenveen, bevestigd zojuist op ESPN de interesse in Walemark voor een huurperiode. Maar er moet nog wat water bij de wijn want dergelijke salarissen kunnen ze bij Heerenveen niet betalen.
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excusesquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:11 schreef De_Pel het volgende:
Denk dat we bij deze wel kunnen concluderen dat @:ZKA nu echt af is. Of het nu waar is of niet is verder irrelevant, zijn ego staat mijlenver voor op het clubbelang. Dat statement is ook echt op het gênante af.
25 keer over de status van het contact met Ivanusec?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excuses
Feyenoord kennende optie tot koop voor veel te weinig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heerenveen Scandinavische enclave genot
Dat zal Wålemark wel goed doen denk ik, misschien komt hij als herboren terug. Ik zeg doen!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
25 keer over de status van het contact met Ivanusec?
Schrale troost: het kan nooit erger dan Martin van Geel of tyfussjaak zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord kennende optie tot koop voor veel te weinig.
Daar kunnen we zeker tevreden over zijn ja. Ivanusec kan ook nog op 10, maar dan wissel je wel gelijk het hele elftal om: Paixao naar links, Stengs naar rechts en Nieuwkoop op rechtsback dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanusec - Gimenez (Ueda) - Paixao
Wat een aanval, een mooi bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioentje.
Beste aanval van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 02:21 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanusec - Gimenez (Ueda) - Paixao
Wat een aanval, een mooi bij elkaar gekocht vreemdelingenlegioentje.
Zelfs Arend Martijn is je helemaal zat. Wees maar trots op jezelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:25 schreef ZKA het volgende:
[..]
Slechts 25 primeurs deze zomer als hobbyist. Dat moet écht beter. Sorry, mijn excuses
Ze heeft haar vorige vriend al gedumpt. Die slaat nog wel een keer een speler aan de haak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk als die er een keer met een speler vandoor gaat.
Het is natuurlijk allemaal gebasseerd op nieuws nieuws nieuws over transfers. Hoe meer transfers nieuws hoe meer kliks op die sitesquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.
Buig niet voor een passantquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs Arend Martijn is je helemaal zat. Wees maar trots op jezelf.
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:51 schreef Mansjester het volgende:
Zka wilde alleen positief nieuws brengen rond Feyenoord. Blijkt het toch allemaal anders te liggen door de narcist.
Luister vriend @ZKA Feyenoord heeft een selectie van 21 speler hoe kan er dan nog is 8 spelers mogen vertrekken ..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?
Het feit dat je dit vraagt na de persconferentie van Slot gisteren zegt wel genoegquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
Achos, zelfs een koosnaampje 🥹 welk nieuwsbericht op 1908.nl is overigens niet positief, vertel eens?
Hoe fix je die informatie nu eigenlijk? Edit: ik ben gewoon nieuwsgierig naar de werkwijze niet zo zeer of het allemaal accuraat is.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:58 schreef ZKA het volgende:
[..]
En het feit dat hij nu zijn gram komt halen op een internetforum (lol)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het feit dat je dit vraagt na de persconferentie van Slot gisteren zegt wel genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |