SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ze doet het nu toch met zo'n endurance coach ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Leuk als die er een keer met een speler vandoor gaat.
Dit dus, oproep tot geweld is in strijd met de FOK! policyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag best iemand bakstenen cadeau geven.
Oh echt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze doet het nu toch met zo'n endurance coach ofzo?
Eens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:26 schreef alopio het volgende:
Wel fijn dat wij in dit topic als eerste @:ZKA doorhadden.
Lijkt wel een beetje op krabbie in dit shot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kan je deze liefje jongen nou met bakstenen bekogelen
[ afbeelding ]
Ga je schamen
NOSquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens.
Hebben wij de meenstriem media van de NOS toch mooi tuk.
Ik mis de avonden Studio Sport met Jack van Gelder aan tafel en Evert ten Napel als commentator.quote:
Eerder was hij niet zo papperig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je schamen
Autootje rijden is geen sport. Maar wel lief van Santi dat hij even op de foto gaat met een fan.quote:
quote:
quote:Binnen 1908.nl zijn tientallen mensen betrokken die Feyenoord een warm hart toedragen. Het merendeel zit op wedstrijddagen in het stadion en hoopt vurig dat de club de ingezette opmars onder Arne Slot weet voort te zetten.
Blablabla, we hadden lekker wel gelijk, blablabla, we zullen dit voortaan mogelijk wat subtieler brengen.quote:
Dit is bewerktquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder was hij niet zo papperig.
Een weekje nog.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och jezus, kunnen we hier nu eens echt over ophouden.
Is ZKA een buitenechtelijk kind van Krabbepik ofzo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je schamen
Overal likes uitgedeeld, van Blackberry tot iPhone.quote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Pistolero het volgende:
Dat hele filmpje is gewoon één grote 'dit duurde echt tyfuslang' meme. Wat goed.
Dat is wel heel goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Pistolero het volgende:
Dat hele filmpje is gewoon één grote 'dit duurde echt tyfuslang' meme. Wat goed.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Bohemio het volgende:
Binnen 1908.nl zijn tientallen mensen betrokken?
😂😂😂
Wil uitmaken van de redactie? 1908.nl is opgericht door Rutger? Het is Rutger voor en na bij alles.quote:Het artikel waar Slot aan refereert, komt uit de transferhoek, waar onze Feyenoordwatcher Rutger (FTM) de voornaamste voortrekker van is. Rutger heeft in het verleden bewezen goed ingevoerd te zijn en 1908.nl is blij dat hij onderdeel wil uitmaken van de redactie.
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:46 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuws verzinnen is wel extreem triest natuurlijk, jammer dat zulke dingen blijkbaar nodig zijn.
Eem pissen. @Cocoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:31 schreef PSVCL het volgende:
Op je 24e , als buitenspeler, nog in Kroatië voetballen. Dan kan je er niet zoveel van denk ik.
Logische aankoop hoor, voor dat geld. Aanhaken duurt misschien iets langer dan gedacht, maar dat kan toch? Het is nogal een stap.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat de kans best hoog in dat ZKA het niet heeft verzonnen maar dat het gewoon klopt. Dat Feyenoord het liever intern houdt is een ander verhaal. Overigens vind ik het wel opmerkelijk dat Feyenoord Van der Belt perse wilde hebben, maar die gozer kennelijk volkomen door het ijs zakt.
Arme jongen komt zo vermoeid overquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Nu in 4K genot. Dat hep X niet.
Aldi troep.
Luka moet even tot rust komen in De Schuimspaan. Dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Arme jongen komt zo vermoeid over
Eens, raar dat zoveel mensen dat zo geweldig vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport. Maar wel lief van Santi dat hij even op de foto gaat met een fan.
Als die Belg niet zo oppermachtig had geweest had je er hier in Nederland waarschijnlijk ook helemaal niks over gehoord.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, raar dat zoveel mensen dat zo geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |