Almere uit, altijd lastig. Thuis dus 4-1 dan maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen in morgen? Ik voor het eerst dit seizoen wel
als ze morgen niet winnen hoeft arne nooit meer te komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen in morgen? Ik voor het eerst dit seizoen wel
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Almere uit, altijd lastig. Thuis dus 4-1 dan maar
Thuis zelfs.quote:
Heerenveen thuis er ook nog tussen. Maar van zowel dit Utrecht als Ajax (zonder Kudus) ben ik niet echt bang.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis zelfs.
Moet wel lukken. Zat even naar het schema te kijken. De komende drie potjes Utrecht en Ajax uit
Uitzondering bevestigt de regel en het gevoel is wederzijdsquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heerenveen thuis er ook nog tussen. Maar van zowel dit Utrecht als Ajax (zonder Kudus) ben ik niet echt bang.
Vorig seizoen maar 1 van die 3 gewonnen trouwens. Ajax-uit
Interlandaids er nog tussen helaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis zelfs.
Moet wel lukken. Zat even naar het schema te kijken. De komende drie potjes Utrecht en Ajax uit
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap niet dat het blijkbaar lastig rond komt met Heerenveen en Walemark. Gewoon een deel van zijn salaris blijven betalen, dit kan zo'n goeie stap zijn voor hem. En ons, als ie weer terug komt.
Maar misschien willen zij geen scheef salarishuis, je krijgt dan alltijd weer anderen die denken dat ze meer moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemen
een cambuur of excelsior kan het niet betalen, maar het salaris van een jonge huurspeler moet wel op te hoesten zijn bij heerenveen toch?
Ik neem aan dat ie daar grootverdiener zou zijn en dat dat niet past. Maar een deel van het salaris betalen is niet "gratis speler geven". Je maakt een deal die voor alle 3 de partijen beter is rond.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is denk ik niet gebruikelijk om relatief grote clubs in het land gratis spelers te geven of uberhaupt niet het salaris over te laten nemen
een cambuur of excelsior kan het niet betalen, maar het salaris van een jonge huurspeler moet wel op te hoesten zijn bij heerenveen toch?
daar zijn ze dan toch ook over bezig?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie daar grootverdiener zou zijn en dat dat niet past. Maar een deel van het salaris betalen is niet "gratis speler geven". Je maakt een deal die voor alle 3 de partijen beter is rond.
Ja en ik snap niet dat dat nog niet gelukt is. Kan je lezen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar zijn ze dan toch ook over bezig?
wat snap je daar niet aan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en ik snap niet dat dat nog niet gelukt is. Kan je lezen?
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.quote:
Feyenoord wil zo min mogelijk salaris blijven betalen, Heerenveen wil zo min mogelijk salaris betalen en Walemark zal vast ook wel bepaalde garanties willen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.
Nee, maar zo ingewikkeld kan het toch niet zijn. Heerenveen is geen Excelsior en Walemark krijgt geen miljoenensalaris. De enige reden die ik kan bedenken om moeilijk te doen is dat er nu geen ruimte meer is in het salarisbudget voor een extra keeper en ze zoveel mogelijk ruimte vrij willen spelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord wil zo min mogelijk salaris blijven betalen, Heerenveen wil zo min mogelijk salaris betalen en Walemark zal vast ook wel bepaalde garanties willen.
Natuurlijk is dat geen no-brainer. Of moet Feyenoord maar direct met elk aanbod van Heerenveen akkoord gaan terwijl er misschien meer uit te halen valt?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een no-brainer moeten zijn en blijkbaar voelt Van Wonderen nu de behoefte om er bij ESPN over te klagen dat het nog niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |