Nog een gelijkspelletje zou wel leuk zijn voor de neutrale kijker maar de kans daarop acht ik wat klein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Alles minder dan 5-0 voor jullie is een regelrechte blamage.
Ik deel dit enthousiasme nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
We vegen dat Almere gewoon van de kaart.
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk?
We vegen dat Almere gewoon van de kaart.
Prima hoorquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spreek je graag weer om 16:15
Zullen we zien wie hier tenminste verstand van zaken heeft.
# Datum Seizoen Spldg. Competitie Plaats Tegenstander Toeschouwers Resultaatquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?
Nee, ik heb hier absoluut geen vertrouwen in.
Een solide overwinning zonder hele hoge score is gebruikelijker inderdaad, dat verwacht ik vandaag weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel tegenstanders hebben we de afgelopen 2+ jaar onder Slot van de kaart geveegd?
Nee, ik heb hier absoluut geen vertrouwen in.
Ah we hebben een mooie complete selectie nu staan toch? Als je nu nog iets goeds kan toevoegen is dat surplus maar niet per se nodig meerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zo vermoeiend dit![]()
'Feyenoord en Grêmio niet langer in gesprek over Bitello'
26/08/2023 08:03 636 reacties
João Paulo Bitello is geen onderwerp van gesprek meer binnen Feyenoord. De Rotterdammers zullen in de laatste dagen van de transfermarkt geen toenadering meer zoeken tot de 23-jarige middenvelder. Volgens Jeremias Wernek is de mogelijke deal tussen Grêmio en Feyenoord definitief afgeketst.
Trainer Arne Slot bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt. De supporters kunnen nu alleen nog een vervanger verwachten voor de geblesseerde Justin Bijlow. Wanneer er geen verdere spelers verkocht worden, dan doet Feyenoord geen grote aankopen meer. Slot voegde er wel aan toe dat Feyenoord blijft loeren op buitenkansjes.
Afgelopen week heeft Feyenoord een bod van zeven miljoen euro neergelegd bij Grêmio voor zeventig procent van de transferrechten. De Brazilianen hebben een tegenvoorstel gedaan, maar daar is vanuit Rotterdam niet positief op gereageerd. Wernek schrijft op zijn website: "De informatie die ik heb verkregen, wijst erop dat de deal is afgeketst vanwege een meningsverschil over de transferwaarde."
Zonder een vervanger voor Kocku te halen blijft de selectie verre van compleetquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah we hebben een mooie complete selectie nu staan toch? Als je nu nog iets goeds kan toevoegen is dat surplus maar niet per se nodig meer
ze zijn nooit in gesprek geweest lijkt me een betere conclusiequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:19 schreef Ali_boo het volgende:
Zo vermoeiend dit![]()
'Feyenoord en Grêmio niet langer in gesprek over Bitello'
26/08/2023 08:03 636 reacties
João Paulo Bitello is geen onderwerp van gesprek meer binnen Feyenoord. De Rotterdammers zullen in de laatste dagen van de transfermarkt geen toenadering meer zoeken tot de 23-jarige middenvelder. Volgens Jeremias Wernek is de mogelijke deal tussen Grêmio en Feyenoord definitief afgeketst.
Trainer Arne Slot bevestigde vrijdagmiddag tijdens de persconferentie dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt. De supporters kunnen nu alleen nog een vervanger verwachten voor de geblesseerde Justin Bijlow. Wanneer er geen verdere spelers verkocht worden, dan doet Feyenoord geen grote aankopen meer. Slot voegde er wel aan toe dat Feyenoord blijft loeren op buitenkansjes.
Afgelopen week heeft Feyenoord een bod van zeven miljoen euro neergelegd bij Grêmio voor zeventig procent van de transferrechten. De Brazilianen hebben een tegenvoorstel gedaan, maar daar is vanuit Rotterdam niet positief op gereageerd. Wernek schrijft op zijn website: "De informatie die ik heb verkregen, wijst erop dat de deal is afgeketst vanwege een meningsverschil over de transferwaarde."
Ik heb zo absoluut geen in het 'Waarom is er geen fatsoenlijke vervanger voor Kokcu gehaald!!' gezeik dat ongetwijfeld gaat volgen bij elk puntverlies. Dat wordt echt een deja vu met Aursnes vorig jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zonder een vervanger voor Kocku te halen blijft de selectie verre van compleet
Die is niet haalbaar met de budgetten waarmee we werken, dus wordt het middenveld nu op een andere manier samengesteld.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En net als vorige seizoen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnes te halen. Zie hoe we werden overlopen op het middenveld door bv Lazio. We hadden Wiefer, maar die kon niet langer dan 10 a 15 min spelen. Hij moest vooral een zijn conditie werkenquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb zo absoluut geen in het 'Waarom is er geen fatsoenlijke vervanger voor Kokcu gehaald!!' gezeik dat ongetwijfeld gaat volgen bij elk puntverlies. Dat wordt echt een deja vu met Aursnes vorig jaar.
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dus hadden we toch een vervanger?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En net als vorige seizoen vonden ze het niet nodig om een vervanger voor Aursnes te halen. Zie hoe we werden overlopen op het middenveld door bv Lazio. We hadden Wiefer, maar die kon niet langer dan 10 a 15 min spelen. Hij moest vooral een zijn conditie werken
Toen dat eenmaal achter de rug was en Mats hele wedstrijden kon spelen. Pas toen begon het te lopen zoals het hoort
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.
Daar ben ik het wel mee eens hoor, je moet wel verschillende kwaliteiten en daar iets uit opbouwen, maar dat is wat anders dan perse eenzelfde type Kokcu terug halen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.
Je hebt met Zerrouki, Wieffer, Timber, vd Belt, Lingr, Stengs (en Ivanusec, Milambo en Zechiel) toch meer dan voldoende smaken en creativiteit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg verschillende kwaliteiten op je middenveld hebben. Een middenveld zonder creativiteit werkt niet. Daarom denk ik dat het uiteindelijk Wieffer - Timber/Lingr - Stengs gaat worden. Niet ideaal maar dat geef ik de grootste kans om te slagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |