Indekken?quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:43 schreef Scorpie het volgende:
Indekken voor Almere City.
Wat lees ik hier
Ik zeg ook niet dat we het nu nog niet in huis hebben. Maar je moet de kwaliteiten van Kokcu toch echt op een bepaalde manier vervangen, dat hoeft alleen niet in 1 speler. Daarom vind ik de komst van Bitello ook geen absolute noodzaak.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt met Zerrouki, Wieffer, Timber, vd Belt, Lingr, Stengs (en Ivanusec, Milambo en Zechiel) toch meer dan voldoende smaken en creativiteit?
Om '' Slot bal'' te kunnen spelen heb je een creatieve box to box middenvelder nodig. Anders blijft het traag en voorspelbaar. Ongeacht wie we daar opstellenquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:41 schreef snabbi het volgende:
[..]
In mijn ogen gaat het fout bij de wens om Kokcu te vervangen. Vorig jaar was het middenveld gebouwd om Kokcu heen. Je moet een nieuwe manier van het middenveld bouwen in plaats van het systeem heilig verklaren.
Het duurde meer dan een half jaar om het conditionele achterstand in te halenquote:
Ik heb een goed gevoel, dit wordt gewoon 6-0 ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:11 schreef Scrummie het volgende:
Redelijk gevoel.
@:fetx @:Gurneyisbestoke
Dan moet je dus het systeem anders inrichten. Door het wegvallen van iemand met die kwaliteiten zullen andere posities andere rollen erbij krijgen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om '' Slot bal'' te kunnen spelen heb je een creatieve box to box middenvelder nodig. Anders blijft het traag en voorspelbaar. Ongeacht wie we daar opstellen
We hebben Timber maar die komt nog tekort om een basisplaats te claimen
Las net dat ze dat seizoen tiende werden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was hij niet de enige in dat tijdperk.
ja, daar heb je dus een trainer voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dan moet je dus het systeem anders inrichten. Door het wegvallen van iemand met die kwaliteiten zullen andere posities andere rollen erbij krijgen.
Het klopt wel dat je een (verbindings)speler mist die met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we het nu nog niet in huis hebben. Maar je moet de kwaliteiten van Kokcu toch echt op een bepaalde manier vervangen, dat hoeft alleen niet in 1 speler. Daarom vind ik de komst van Bitello ook geen absolute noodzaak.
GernotGenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je een speler mist die tenminste met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.
Daarom was die invalbeurt van Trauner tegen Sparta voor de opbouw zo prettig, die heeft tenminste niet zo lang nodig.
Ik weet niet of dat probleem van de eenbenigheid van Stengs zo erg is. Op rechtsbuiten wel, maar op het middenveld moet dat kunnen. Geef het nog even tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het klopt wel dat je een (verbindings)speler mist die met een pass kan versnellen. In het middenveld wat jij noemt hebben zowel Timber (treuzelt), Wieffer (mist flexibiliteit) en Stengs (moet alles voor zijn goede been leggen) dat niet. Zerrouki en Belt kunnen dat ook al niet.
Daarom was die invalbeurt van Trauner tegen Sparta voor de opbouw zo prettig, die heeft tenminste aan de bal niet zo lang nodig.
Bij die kansen op 3-1 van Sparta zag je echter weer het nut van Geertruida + Pedersen op die positiesquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GernotGenot
Blij dat die man terug is. ONZE REDDING
Die zag ik ook niet aankomen. Die wordt zo te zien iedere week beterquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh in de basis.
KNOTSGEK
Betaalt Newcastle die padelbaan ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Een huurling van Newcastle prefereren boven een potentiële goudmijn van Varkenoord.
Motie van wantrouwen jegens Arend, oprecht belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |