Minteh wel dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Denken dat Sauer al klaar is voor een basisplaats is best wel.
Ja, typisch.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, typisch.
Arne wil gewoon winnen, die heeft geen enkele verplichting om te denken aan eigen jeugd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:19 schreef Caland het volgende:
Een huurling van Newcastle prefereren boven een potentiële goudmijn van Varkenoord.
Motie van wantrouwen jegens Arend, oprecht belachelijk
Deed het tegen Sparta een half uur lang gewoon goed anders, en Sparta schat ik hoger in dan Almere City.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja, typisch.
We kijken niet naar het niveau van de tegenstander.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Deed het tegen Sparta een half uur lang gewoon goed anders, en Sparta schat ik hoger in dan Almere City.
Als je wil winnen lijkt het me toch best handig om je beste spelers op te stellen. En dat Sauer beter is dan Minteh behoeft verder geen uitleg.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne wil gewoon winnen, die heeft geen enkele verplichting om te denken aan eigen jeugd.
Motie van wantrouwen jegens Te Kloese omdat die een speler wil opleiden voor Newcastle lijkt me dan terechter
Wordt zo aan het publiek gepresenteerd volgens Aletha.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende week uit de basis als Lingr fit is
Je mag het toch wel ergens mee oneens zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:21 schreef aTypisch het volgende:
sauer zal wel invallen, niet zo boos doen gelijk
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je wil winnen lijkt het me toch best handig om je beste spelers op te stellen. En dat Sauer beter is dan Minteh behoeft verder geen uitleg.
Reiss Nelson was ook vele malen verder in zijn ontwikkeling, en Feyenoord was op dat moment juist vele malen minder ver. Die vergelijking staat ook scheef.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh gaat waardevoller zijn dan Nelson was.
En die mocht wel blijven van iedereen.
Jij bent een verstandige user.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?
Of dat Sauer beter is vanaf links, maar Paixao ook en die wil je niet opofferen, dus Minteh start vanaf rechts (al wisselen ze weleens van kant).quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het zal wel te maken hebben met het type back waar Minteh tegenover staat.
Moet je nagaan hoe waardevol Minteh dan wel niet is volgens mijn bewering.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Reiss Nelson was ook vele malen verder in zijn ontwikkeling, en Feyenoord was op dat moment juist vele malen minder ver. Die vergelijking staat ook scheef.
En ik denk dat niemand een probleem van die Minteh had gemaakt als ie zou kunnen blijven als ie het goed doet.
Fijn dat je zelf al aan geeft dat het een dooddoener is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haat het om deze dooddoener te gebruiken, maar waarom zouden wij beter zien wie er klaar is voor een basisplaats dan de mensen die de hele week met die gasten op het trainingsveld staan?
Dit kan echt nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Arne verdient wel wat krediet wat dat betreft, maar goed ik weet tegen wie ik het hebquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf al aan geeft dat het een dooddoener is.![]()
Het idee dat trainers het altijd goed zien en de meest logische keuzes maken is, ja, nogal dom. Er zijn zo krankzinnig veel trainers over de hele wereld die dagelijks het tegendeel bewijzen.
Ik vind het in ieder geval enorm vreemd, ook omdat Sauer een beetje hetzelfde type speler is als Ivanusec, op die manier zorg je voor het meeste continuïteit in de ploeg.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of dat Sauer beter is vanaf links, maar Paixao ook en die wil je niet opofferen, dus Minteh start vanaf rechts (al wisselen ze weleens van kant).
quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan echt niet
Case en point Wieffer en Gimenez vorig seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |