Zou nu Timber laten staan op 8 en Stengs vervangenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vervang Timber voor Lingr en Minteh voor Ivanusec en je hebt echt een genotsteam staan zeg.
Dat het kan gebeuren dat je achter Wieffer en Timber op de bank komt te zitten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
Wat zal Zerrouki ook denken nu als hij straks weer de hele wedstrijd op de bank zit..
Ik mag toch hopen dat hij niet had verwacht vanaf dag 1 onbetwist basisspeler te zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
Wat zal Zerrouki ook denken nu als hij straks weer de hele wedstrijd op de bank zit..
Dit inderdaad. Je gaat minimaal 40/45 potjes spelen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij niet had verwacht vanaf dag 1 onbetwist basisspeler te zijn.
Die krijgt zijn minuten echt nog wel. Brede bank genot.
Dat was op zich ook wel te voorspellen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:38 schreef Divje het volgende:
adhd'ersgenotquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Arne is Lingr ook buiten het veld een echte stuiterbal.
Ondrej gaat WEL een ongekend succes worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:08 schreef Pistolero het volgende:
Lingr is dus een extraverte ADHD-er die niet stil kan zitten, flink contrast met Bullaude wel.
Slot haat introverte mensen.
Ik heb me ook al aangesloten bij de fanclub hoor, geen paniek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondrej gaat WEL een ongekend succes worden.
Dit is heel fijn om te horen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb me ook al aangesloten bij de fanclub hoor, geen paniek.
OpportunismeGodquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:12 schreef alopio het volgende:
Wel lachen die verontwaardiging gelijk als Sauer geen basis staat. Die jongen is 17 jaar, die wordt gewoon rustig gebracht. Ze hebben echt wel een plan voor ogen met die jongen, die gaat er echt wel komen.
Wordt gewoon in zo'n huurovereenkomst opgenomen soms hequote:Op zondag 27 augustus 2023 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof Newcastle ook maar enige inspraak heeft over wie er bij Feyenoord op het veld staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |