Hij vraagt te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Dat hondje van Petri, Victor was zijn naam? Die moet zij echt gaan koesteren, een trouwer iemand zonder tegenspraak krijgt ze niet meer.
Mensen zongen happy birthday in een ajax-shirt voor Martijn en toen deed Martijn voor de grap het rolluik dicht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurde er nog iets in HUA HAN?
Ik keek naar FemkeGodin
Een zwetende Martijn die heel blij was, niet vanwege de dame maar vanwege het feestje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurde er nog iets in HUA HAN?
Ik keek naar FemkeGodin
Beetje typisch voor hoe mannen en vrouwen van elkaar kunnen verschillen: mannen vooral vanuit praktische dingen als hoe schuin moeten boterhammen gesneden worden en vrouwen vooral vanuit emotie "Ik voel me BOOS en GEIRRITEERD vandaag".quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en toen hij vroeg of hij het brood goed sneed kon ik het wel uitschreeuwen: HOUD DAAR NOU MEE OP! Ik voelde “fuck you”. Ik voelde “pissig”. Ik voelde boosheid. Voelde Thomas dat ook maar, de goedzak. Zucht, net m’n vader.
Hmmm, ja, er is vaak Petri verweten passief-agressieve opmerkingen te maken, maar dit was een duidelijke van Thomas.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en toen hij vroeg of hij het brood goed sneed kon ik het wel uitschreeuwen: HOUD DAAR NOU MEE OP! Ik voelde “fuck you”. Ik voelde “pissig”. Ik voelde boosheid. Voelde Thomas dat ook maar, de goedzak. Zucht, net m’n vader.
Persoonlijk vind ik Bram en Debbie de leukste B&B eigenaren; ze hebben daarnaast ook een goede visie voor hun bedrijf. Leendert en Marian zullen niet snel mijn beste vrienden worden, maar ik vind het wel sympathieke mensen die ik ook echt het geluk gun. Met Martijn en Joy heb ik meer moeite, ze laten wel persoonlijke groei zien in het programma. Walter is te veel zelfingenomen en ik kan zelf ook niet goed tegen het spirituele sausje dat hij over zijn gebrek aan interesse en empathie gooit. En ten slotte mijn minst favoriete B&B eigenaar Petri: in het begin van het programma dacht ik, ok af en toe bot en direct zijn is prima, heb ik zelf ook; maar de manier waarop zij over al haar kandidaten heenwalst, is gewoon niet ok meer.quote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef jaha het volgende:
[..]
Beetje typisch voor hoe mannen en vrouwen van elkaar kunnen verschillen: mannen vooral vanuit praktische dingen als hoe schuin moeten boterhammen gesneden worden en vrouwen vooral vanuit emotie "Ik voel me BOOS en GEIRRITEERD vandaag".
Bedoelt misschien verschil tussen als man of vrouw zijn opgevoed?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje - of gewoon willen pleasen. Misschien wel een combinatie van beide.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, ja, er is vaak Petri verweten passief-agressieve opmerkingen te maken, maar dit was een duidelijke van Thomas.
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje - of gewoon willen pleasen. Misschien wel een combinatie van beide.
Carolien.quote:
Petri was in ieder geval not amused.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet goed van die zogenaamd diepzinnige gesprekken tussen volwassenen die niet verder komen dan “wat zoek je in een partner?” en “hoe zie jij je toekomst?”. Elkaar leren kennen doe je toch op heel andere manieren zoals luisteren, observeren en reageren, samen dingen doen, samen niets doen. Als je op je gemak bent, voel je dat. Als er seksuele spanning is, merk je dat.
Het viel me trouwens op dat Thomas veel mondiger was in interviewtjes met het productieteam. Ook ik kreeg sterk de indruk dat hij gaandeweg meer dichtklapte bij Petri. Petri zegt dat ze iemand wil die nee tegen haar kan zeggen, maar bij elk weerwoord wordt ze boziger. Astrid had dat ook, maar door een of ander wonder wist Harmjan iets te forceren bij haar. Ik hoop dat Petri zichzelf terugziet en daar lering uit trekt.
Haha, so true.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit inderdaadje kunt het beter hebben over op welke partij je stemt en of je in God gelooft, dan weet je met twee vragen al veel meer over iemand dan met van die vage open vragen. Maar nee, het standaard vragenlijstje wordt weer eens afgevinkt. Vaak weten mensen niet eens wat ze zoeken, ze zijn niet voor niets nog steeds single
Zal allemaal best, maar zonder geen enkele lichamelijke aantrekkingskracht is het hard werken na die weinige weken contact die in die programma's zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit inderdaadje kunt het beter hebben over op welke partij je stemt en of je in God gelooft, dan weet je met twee vragen al veel meer over iemand dan met van die vage open vragen. Maar nee, het standaard vragenlijstje wordt weer eens afgevinkt. Vaak weten mensen niet eens wat ze zoeken, ze zijn niet voor niets nog steeds single
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje -
Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ja godver, zitten jullie me nou te pesten!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.
Wat een onzin, de algemene reacties van de mannen bij Petri waren overwegend nog best netjes, zelfs na sneue opmerkingen of beledigingen over hun uiterlijk of gedrag, zoals bij Olaf oa, sik als een geit en kon ie die piercings niet laseren. Het mens Petri is zo bot en zo weinig zelf reflecterend (zelfs haar dochter moest haar corrigeren) dat ik hoop dat ze genoeg pensioen heeft opgebouwd om te overleven zonder een pension met betalende gasten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.
"Als ik op deze rode knop druk, wat gebeurt er dan?"quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Paul is een no-nonsense gast met humor. Van Debbie weet ik niet zeker hoe oprecht ze is, maar ik hoop dat ze Paul leuker vindt dan ze durft toegeven.quote:
Noa.quote:
Dat was wel een rake opmerking jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, so true.
Oh, die opmerking over Thomas dat hun relatie meer voelde als een relatie tussen werkgever en werknemer vond ik trouwens briljant.
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Uiteraard is lichamelijke aantrekkingskracht het allerbelangrijkste, als dat er niet is dan wordt het erg moeilijk. Maar ook dan zijn juist vragen over levensvisie het meest belangrijk. Stel jij bent een GroenLinkser en je gaat daten met een PVV'er dan wordt het erg lastig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar zonder geen enkele lichamelijke aantrekkingskracht is het hard werken na die weinige weken contact die in die programma's zitten.
Noah! Het is een jongetjequote:
Anne en Claudia (icm Walter) waren wel de krenten in de pap dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:52 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ne-uit-bb-vol-liefde
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.quote:
“Je hebt er een paar boomertjes tussen…”.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Dat was die andere dame bij Bram: Anne of Anna geloof ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Wat maakt 120 mil nou uit, dan verkoopt ze die Porsche toch? Marian is dan gewoon suf geweest en een vreemd soort ondernemer die liever door de Kalverstraat loopt te shoppen of op haar ligbed ligt, dat beeld heb ik van haar gekregen.
Oeps, te harde reactie? Ik geloof ten eerste dat hele artikel niet en als het wel een grond van waarheid heeft, loopt dat proces al veel langer dan deze hele uitzending.quote:
En de Nederlandse stem van Octo (Spongebob).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij Paul nog steeds Bert en Ernie.
Jammer. Ik had hem eigenlijk toch wel een leuke vriendin gegund.quote:
Heu, 2 jaar geleden zat dat shirt niet te strak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
Die stijve hark zag er met of zonder bril al humorloos uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Harry ziet er beter uit zonder bril.
Het allerergste vond ik toen Leendert in zijn hottube stapte, wat een drillerig onaantrekkelijk lichaam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Je trapt er in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Best veel mensen die nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie, of ik trap er in en ze voelen geen chemie.
Dan moet Debbie eens wat gaan voelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Haags het volgende:
Paul & Debbie moeten bij elkaar blijven.
Leuk stel man.
Die wil het liefst volgens mij een soort gladde lijfelijk aantrekkelijke man om gewoon mee te seksen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet Debbie eens wat gaan voelen.
Debbie zoekt George Clooney.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die wil het liefst volgens mij een soort gladde lijfelijk aantrekkelijke man om gewoon mee te seksen.
Maar ook geen chemie. Dus een emotionele muur door gebrek aan liefde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Eigenlijk was Simone wel prima voor Martijn, maar hij is een emotionele kluizenaar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie zoekt George Clooney.
George Clooney zoekt geen bloemen en polkadot.
Ik vind die twee zo leuk. Kan er naar blijven kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Haags het volgende:
Leuk stel man.
Op ambachtelijk niveauquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die Tulband kan mooi schilderen.
Is toch standaard als je tegen die leeftijd bent? Die man is bijna 70 toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het allerergste vond ik toen Leendert in zijn hottube stapte, wat een drillerig onaantrekkelijk lichaam.
Wel van een goed merk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
Ed werd vergeleken met een spijkerbroek?
Ja, volgende keer meteen mee komen posten danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef LaSpezia het volgende:
Alles meegelezen en gekeken dit seizoen. Commentaar waar ik om kon lachen, me soms over verbaasde of gewoonweg niet begreep.
Sommige mensen..
Zin in bbvl '24, al vond ik het deze keer vrij matig qua vermakelijkheid. Klopt het dat er een winterversie komt?
Vooral gelachen om Walter, wt een idiote kleuter. Tuurlijk Petri, maar daar kwamen toch ook alleen maar simpele stakkers.
Benieuwd naar de move van Ernie, die hoor ik dus ook vanaf dag1 ;}
Inderdaad, ik heb hem net eens zonder bril bekeken, dat scheelt een stuk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Elke keer als ik die knakker zie, vraag ik me af hoe ernstig die ranzige vot op z’n hoofd meurt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
En dan verschijnt hij met lelijk leren jasje en te strak shirt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem net eens zonder bril bekeken, dat scheelt een stuk!
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Expo Voerman Museum Hattem – 11 November 2023 tot 1 Maart 2024 – Achterstraat 46-48. Van 11 tot en met 30 November zal ik hier ook aanwezig zijn om te werken aan een schilderij, en voor een ontmoeting voor iedereen die dat leuk vindt.
Met satprikkers in je ogen nog beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Oh dus het (mooie) schilderij was een PR momentjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.
[..]
Walter en Joy komen daar ook hun dansje doen naar het schijnt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met satprikkers in je ogen nog beter.
Alles is pr in dit programma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus het (mooie) schilderij was een PR momentje
Dit vind ik een ongepaste reactie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik stel een FOK! Bbvl23 fan meet dag voor. Dm (kan pas over 2weken dacht ik) me om eea af te stemmen. Topic volgt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
[..]
Bij een sportclubje van mij ook, dat de bierbuik onder het shirtje uit komt :/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
jesus, een humorloze moderator, ben je klaar mee dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste reactie.
Ah joh overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
jesus, een humorloze moderator, ben je klaar mee dan.
Martijn.quote:
Ik verwacht dat je Petri zou noemen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:45 schreef Za het volgende:
[..]
Martijn.
Deze man redt het zonder honden, pauwen, tantra, bloemetjes motief, hottub, villa, mount-martijn, zwembad, dreads, bokken, off-grid, dansen, kralenketting, huppelen, hoedjes, pianospel, gekleurd servies, energiestromen, knot etc.
Ik weet dat deze keuze niet populair is, maar ik heb ergens een zwak voor Martijn. Voor geen van de andere B&B'ers alhoewel ik Marian wel lief vind, ook sympathie voor sommige van hun gasten (Olof, Suus, Anna, Thomas, laatste bezoeker Martijn, Babette)
Met satprikkers in je trommelvliezen valt het best mee.quote:
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef LaSpezia het volgende:
[..]
Ik stel een FOK! Bbvl23 fan meet dag voor. Dm (kan pas over 2weken dacht ik) me om eea af te stemmen. Topic volgt.
Ik ga dit bij mijn grote vriend @tja77 doen, ik ben gek op vragen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.
En je zonnevlecht mag je thuis laten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.
Hoe hij zowel met zijn dieren als zijn gasten om ging is gewoon mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Bram is af en toe onhandig maar al met al wel een sympathieke gast.
Zeer ongepast, note gezetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met satprikkers in je trommelvliezen valt het best mee.
Maar dat is een beetje ongepast….naar het schijnt.
Jij wilt vragen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga dit bij mijn grote vriend @:tja77 doen, ik ben gek op vragen.
Begrepenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeer ongepast, note gezet
* R-woud93 hoopt dat het sarcasme nu wel doorkomt
Niet neuken op de eerste date, maar wel op de tweede. Was een goede zet van Leendert, om haar naar huis te sturen tussendoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Thalia was een net meisje maar n date later wordt ze wakker in bed met Leendert.
Ik weet nu al dat ik bij binnenkomst gelijk helemaal niet blij ben.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
1regel. Alles mag, niks moet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
afgesproken, daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
En je zonnevlecht mag je thuis laten.
Thalia wilde zichzelf een bepaald imago aanmeten. We zijn erin getrapt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Niet neuken op de eerste date, maar wel op de tweede. Was een goede zet van Leendert, om haar naar huis te sturen tussendoor
Genoteerd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij wilt vragen?
Die kun je krijgen jongedame
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
En je zonnevlecht mag je thuis laten.
Daar heb ik toch nog steeds mijn twijfels over, vond haar best oprecht overkomen. 'Mooie man met mooie molen en lieve hond."quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thalia wilde zichzelf een bepaald imago aanmeten. We zijn erin getrapt.
Alweer ja. @:r-woud93
Ja, bij de introductie dacht ik wat een figuur (net als Walter) maar Bram heeft iedereen gewoon netjes behandeld en eigenlijk is hij de meest normale van alle deelnemers aan het einde van de serie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe hij zowel met zijn dieren als zijn gasten om ging is gewoon mooi om te zien.
Hier stonden de haren recht overeind af en toe, hoe verzon ze het?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan haar echt niet uitstaan, zo'n naarling, al die negatieve energie, die arme kerels.
Ik lees dat zo vaak, ook op Twitter, en met alle respect, maar ik kan dat gevoel niet begrijpen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Haags het volgende:
Leuk stel man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft ze af en toe de vocabulaire van een bouwvakker, ook de bravoure, en is ze best gemeen geweest tegen twee kwetsbare mannen, geen enkel probleem om haar complete desinteresse uit te spreken en te etaleren.
Ik zie Paul als een onderdanige puppet, blij wanneer hij zich in zijn buurt mag bevinden, nooit zal hij haar man zijn.
Ik kan het ook niet leuk vinden, want hun vriendschap bestaat slechts bij de gratie van DebbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 25-08-2023 22:40:53 ]
Jij hebt vooruit gekeken? Eens per half jaar? Voor de rest met je eens, Debbie is totaal niet op zoek naar een partner bij haar goedlopende bedrijfje. En voor een goede beurt seks zijn er genoeg gegadigden dicht in de buurt te vinden. Ze deed mee om haar toko te promoten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:01 schreef Za het volgende:
[..]
Ik lees dat zo vaak, ook op Twitter, en met alle respect, maar ik kan dat gevoel niet begrijpen.
Debbie is een interessant geval, noemt zichzelf als 63 jarige "een meisje" met "vriendinnetjes" en Paul is haar "vriendje", en nu hebben ze verkering.
Ondertussen heeft ze af en toe de vocabulaire van een bouwvakker, ook de bravoure, en is ze best gemeen geweest tegen twee kwetsbare mannen, geen enkel probleem om haar complete desinteresse uit te spreken en te etaleren.
Ik zie Paul als een onderdanige puppet, blij wanneer hij zich in zijn buurt mag bevinden, nooit zal hij haar man zijn.
Ik kan het ook niet leuk vinden, want hun vriendschap bestaat slechts bij de gratie van Debbie; elkaar eens per half jaar zien vindt ze prima zegt ze in camera tegen deze totaal op haar gefocuste man.
Maar goed laat hem blij zijn met wat hij krijgt, misschien is dat z'n ding, die move heeft hij ook nooit gemaakt.
er is geen morgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:04 schreef JOHANK88 het volgende:
heb ik de move van paul nu gemist? ik heb wat doorgespoeld van reclame en vermoed nu dat ik iets teveel heb vooruit geskipt? of komt debbie morgen ook weer aan bod?
Ah gelukkig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Jawel morgen laatste aflevering en zondag renie!
Oh, wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
the fuck?! ik dacht dat we morgen nog een uitzending kregen en dan zondag de reunie
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef JOHANK88 het volgende:
het is wel ironisch dat er in "Say Cheese" het minst gelachen is van alle BenB's dit jaar.
maar olof deed dan ook het ontbijt, de kamers, het zwembad, de tuin, de ontvangst van gasten,quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.
Zijn emoties op het eind vond ik wel mooi, het is een goede kerel imo.
Btw de emoties van Marian waren opmerkelijk, oprecht verdriet bij het vertrek van Olof, zelfs wederom in het nagesprek over Olof, en niets van bij het vertrek van Ed.
hadden ze wel wat duidelijker mogen zeggen aan het eind van deze aflevering. ik denk dat veel mensenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
En morgen een half uurtje eerder, 20:00.
Die tranen sloegen werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de rest met je eens, Debbie is totaal niet op zoek naar een partner bij haar goedlopende bedrijfje. En voor een goede beurt seks zijn er genoeg gegadigden dicht in de buurt te vinden. Ze deed mee om haar toko te promoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kun je niet faken, en slaan altijd ergens op. Hij is misschien gevoeliger dan je denkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
Die tranen sloegen werkelijk nergens op.
Het waren HAAR tranen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef Za het volgende:
[..]
Die kun je niet faken, en slaan altijd ergens op. Hij is misschien gevoeliger dan je denkt.
Dat is zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
maar olof deed dan ook het ontbijt, de kamers, het zwembad, de tuin, de ontvangst van gasten,
klein vertaalwerk, een beetje administratie, en het onderhoud aan het wagenpark. en daarna lag
hij uit te rusten in het ketelhok terwijl marian, amy en 'man met halsband' in de zitzak lagen met
een cocktail.
ik zou ook huilen als zo'n man naar huis ging
Imo was het geen spoiler, maar iets wat heel snel en passent al eerder gezegd werd, maar het staat inmiddels allang in spoiler nav jouw verzoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Soof123 het volgende:
lijkt het me fijn dat dit in een spoiler staat.
Misschien omdat iedereen uiteindelijk een keer naar huis moet. Maar opmerkelijk vond ik het zakelijke gedag zeggen wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef Za het volgende:
[..]
Btw de emoties van Marian waren opmerkelijk, oprecht verdriet bij het vertrek van Olof, zelfs wederom in het nagesprek over Olof, en niets van bij het vertrek van Ed.
Heel fijn, dank! Hoewel ik eigenlijk dat hele stuk over Paul en Debbie bedoelde en niet alleen die ene zin. De laatste aflevering is nog niet op tv geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Za het volgende:
[..]
Imo was het geen spoiler, maar iets wat heel snel en passent al eerder gezegd werd, maar het staat inmiddels allang in spoiler nav jouw verzoek.
Hopelijk heeft iedereen meegekregen dat er morgen een renie is en denkt iedereen na dat een zaterdag en ander type programma niet automatisch dezelfde tijd heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hadden ze wel wat duidelijker mogen zeggen aan het eind van deze aflevering. ik denk dat veel mensen
het morgen gaan missen omdat ze niet weten dat er dan weer een uitzending is.
Hij is best een gewaardeerd en bekend kunstenaar. Geen hobbinde zonderling of zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Morgen 20:00 is de laatste reguliere aflevering.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen meegekregen dat er morgen een renie is en denkt iedereen na dat een zaterdag en ander type programma niet automatisch dezelfde tijd heeft.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Soof123 het volgende:
Heel fijn, dank! Hoewel ik eigenlijk dat hele stuk over Paul en Debbie bedoelde en niet alleen die ene zin. De laatste aflevering is nog niet op tv geweest.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef Za het volgende:
[..]
Graag gedaan.
De rest is gewoon een mening, niks bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Soof123 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is van zijn overleden hond.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef Vinamp het volgende:
Waarom heeft Eduardo, de sportcoach van Marian, een hondenriem om zijn nek?
Da’s een droge Paulreactie.quote:
Je brengt me op een idee! Ik ga morgen voor de “finale” die aflevering (of zijn het er twee?) nog even terugkijken. Lijkt me leuk om de reacties bij de filmpjes te zien met de kennis van nu.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:55 schreef MaJo het volgende:
Nou ja zeg, ik zit de eerste paar afleveringen terug te kijken en er is een mondent dat Petri Hans niet aankijkt tijdens het proosten. Daar maakt zij later toch zo’n enorm probleem van bij een ander?
Wel leuk om zo terug te kijken. Zo zegt Bram bij het filmpje van Carolien “nou stop maar, dit is haar!”
Er wordt niet gezeurd.quote:
Nou, daar geloof ik niks van.quote:
Nee, wel naar z'n enorme oorlellen…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Blues het volgende:
Moeten jullie ooksteeds zo kijken naar de wenkbrauwen van Martijn
Nee, wel naar z’n enorme oorlellen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Blues het volgende:
Ik word afgeleid door de armtatoeages van zijn dame. Het lukt me niet goed te zien wat er allemaal opstond en daar werd ik lichtelijk onrustig van.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Blues het volgende:
Jouw reactie had ik dus niet gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel naar z'n enorme oorlellen…
Ik heb vandaag aflevering 4 en 5 gezien, daarin zagen Bram en Debbie voor het eerst de filmpjes. De anderen zaten al in de eerste 3 afleveringen. Martijn komt in aflevering 6 erinquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee! Ik ga morgen voor de “finale” die aflevering (of zijn het er twee?) nog even terugkijken. Lijkt me leuk om de reacties bij de filmpjes te zien met de kennis van nu.
Het zegt wel iets over z'n oren en minder over z'n wenkbrauwen…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jouw reactie had ik dus niet gezien.
Waarom denk je dat hij Bram zich heeft laten opgegeven?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, wel de oorlellen van Martijn, de grote neus van Carolien en dat die bloem bij Debbie nooit verandert (of ik heb slecht opgelet).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Blues het volgende:
Ze heeft er verschillende, soms 2, soms groen ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
die bloem bij Debbie nooit verandert (of ik heb slecht opgelet).
Ik dacht steeds rood.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:32 schreef Za het volgende:
[..]
Ze heeft er verschillende, soms 2, soms groen ook.
Het is van het goedkope type haarbloem. Ze zijn er ook met stippen, de deluxe uitvoering.
Beeld stil zetten en lezen wat er staat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:46 schreef NoCigar het volgende:
Ik word afgeleid door de armtatoeages van zijn dame. Het lukt me niet goed te zien wat er allemaal opstond en daar werd ik lichtelijk onrustig van.
Hij voorziet Marian van "goede raad"quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou, daar geloof ik niks van.
Als Eduardo thuis komt 's avonds moet ie kruipend onderdanig door het huis als honT![]()
![]()
En bovendien waar bemoeit hij zich mee
Meer naar die van Petri, want die zijn er niet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 23:43 schreef Blues het volgende:
In Spanje koop je die overal. Zijn clips met stoffen bloemblaadjes. Wij hebben familie in Spanje en daar waren we laatst, en toen mijn dochter daar een lade in tante's kamer opentrok bleek die geheel gevuld met deze clips. Moest wel even gniffelen, want ik dacht meteen aan Debbie. Ze waren in alle mogelijke kleuren, inderdaad ook gestiptequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:32 schreef Za het volgende:
[..]
Ze heeft er verschillende, soms 2, soms groen ook.
Het is van het goedkope type haarbloem. Ze zijn er ook met stippen, de deluxe uitvoering.
Goeie Friend with Benefit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 01:24 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Hij voorziet Marian van "goede raad"
Ja, Martijn is helemaal een beetje waterigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Martijn ook waterige ogen te zien. Maar het zal wel gewoon zweet zijn geweest
Passen schattig bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is hij meer de gay best friend...
Ik denk dat hij tegen een fijn tarief Marian een fijne avond bezorgt. Gay of niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Geloof met Thaise inkomsten blijft dat 'Liefde oud papier' werk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is de enige met gasten in de tent.
Dit denk ik ook. Aangepapt met Marian voor de luxe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik maar zoeken naar die spoilers... kom ze verdorie nergens tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de renie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
ik zag wel al een groepsfoto renie op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de renie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
Martijn is er bij, leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram.
Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, de linkse vrouw en rechtse man op de foto herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Je zit nu in het tv-topic, weet niet of dat de renie voor vanavond al online op Videoland staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:38 schreef Document1 het volgende:
Komt de renie nou vandaag online of morgen?
Ik lees dit en ik ben gelijk helemaal niet blij. Dat is Petri maar dat had je wel geweten als je haar in de ogen had gekeken naar dat durf je niet omdat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:21 schreef PirE het volgende:
Walter zoekt gewoon een knappe jonge vrouw van 18 jaar.
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:24 schreef Aventura het volgende:
Hij zoekt arm candy waarmee hij goede seks kan hebben. Dat begrijp ik wel, alleen was dat ook het criterium toen hij de vrouwen selecteerde? Hij heeft toch ogen in zijn kop?
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.
Beetje zoals met Petri.
Dan viel het vies tegen voor Walter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.
ja, maar vonken krijgen van Walter gaat ook moeilijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar verder heeft hij wat mij betreft gewoon gelijk.
Zonder vonk geen relatie.
Allesbehalve spiritueel dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi besef voor Walter, dat het uiterlijk toch ook wel belangrijk is. Dus er is toch meer nodig dan energieniveaus die bij elkaar passen.
Wat was ermee?quote:
Ik probeer het te ontdekken.quote:
Hij is in mijn waardering gestegen.quote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is in mijn waardering gestegen.
Dat lachen hebben ze er vast uitgeknipt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef JOHANK88 het volgende:
petri heeft veel gelachen en veel gepraat?
Paul is ook een goede tv maker hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is een fantastische tv maker die ons tot de laatste snik probeert te boeien met het wel-niet spel.
In de podcast Saar een telefoontje met haar vanmiddag, daar doet zij een oproep om te stemmen voor de televizierring voor dit programma en meldde gelijk dat zij ooit producer is geweest van datzelfde programma.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is een fantastische tv maker die ons tot de laatste snik probeert te boeien met het wel-niet spel.
Dit wordt net als die man met leren jas (Frankrijk) en die rooie vorig jaar: niks.quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:06 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de prostitu uit Zuid-Amerika.
En praat zo ontzettend monotoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:05 schreef DKUp het volgende:
JOY ziet er wel heel gay uit met die oorbel, schurftpukkels, kapsel, dom gelul en bloesje…..
Beetje medelijden met die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En praat zo ontzettend monotoon.
ADHD knul met ritalin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje medelijden om die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.
Ben je morgen present?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:36 schreef DKUp het volgende:
Tot de renie![]()
“Rot op man met je renie!”
![]()
![]()
Ik kijk zeker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grote kans en anders kijk ik terug![]()
Jij?
Zou mij niks verbazen als er af en toe een lijntje in dat neusgat gaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje medelijden met die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.
Dat orakel is ontsnapt uit de Eftelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje, wat noem je die vrouw obsessief een prostitue terwijl ze geen seks heeft gehad met die man en hij daar juist pissig om was.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:49 schreef DKUp het volgende:
Dat Videoland snel naar de pleuris gaat.
JOY, Debbie en Bram lijken de drie kanshebbers te zijn. Benieuwd alleen wie bij elkaar blijft en nog bij elkaar zijn.
Leendert en die prostitu heeft alleen kans met een camera erop gericht.
Ja he, ik weet vaak niet eens wat hij allemaal zegt omdat ik gefascineerd ben door die wenkbrauwenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:04 schreef Duderinnetje het volgende:
De wenkbrauwen van Martijn, vertellen zijn ware verhaal.
Daar komt meer uit dan uit zijn mond. Als je er eenmaal op gaat letten, kijk je een soort schaduwsoap.
Gaan alle kanten op ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja he, ik weet vaak niet eens wat hij allemaal zegt omdat ik gefascineerd ben door die wenkbrauwen
Een prostitu hoeft geen seks met iemand te hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:25 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Jeetje, wat noem je die vrouw obsessief een prostitue terwijl ze geen seks heeft gehad met die man en hij daar juist pissig om was.
Arme Walter nu al vergeten, forever alleen met zijn lelijke gebit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
Joy en Dani blijft wel een jaartje houdbaar, juist omdat ze niet bij elkaar wonen.
Debbie en Paul, leuk lief stel, best lang houdbaar, volwassen mensen die elkaars gelijke zijn.
Leendert en Thalia.. tja. wat moet ik daar nou van zeggen, haar gezichtsuitdrukkingen matchen vaak niet wat ze zegt vind ik.. hij zal t hard willen gaan voor haar vermoed ik. Maar wie weet
Bram en Caroline, lief stel..dat gaat vast heel solide groeien. Mooie voorlopige afstandsrelatie die wel goed zit.
Petri de eeuwige vrijgezel door haar ene kant. Want ze zgt wel dat ze 2 kanten heeft en ik hoop dat ze ooit een leuke vent vind die deze kant naar boven krijgt en de andere met een paar gelijke klappen afserveert.
Martijn kon het mentaal op deze manier niet bolwerken en heeft geen talent van meerdere ballen/vrouwen in de lucht te houden. Eerst maar dit laten bezinken en wie weet ooit ergens vind ie een vrouw die bij zijn allesie past.
Het is gewoon vrij triest dat je een vrouw een prostitue noemt zonder dat ze het is. Gebaseerd op wat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een prostitu hoeft geen seks met iemand te hebben
[..]
Arme Walter nu al vergeten, forever alleen met zijn lelijke gebit.
Marian terug in Nederland alleen.
Je doet Bruynzeel uit de jaren '70 geen recht met deze vergelijking.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb geprobeerd op de wenkbrauwen van Martijn te letten, maar het lukte niet: de oorlellen bleven om aandacht schreeuwen.
Walter had z'n meest waarachtige moment in de reeks en liet zien dat hij nog altijd een gladde verkoper is die gewoon van een mooie, moderne keuken houdt. Helaas, Walter, je bent een ouwe zak en mag blij zijn met een Bruynzeel uit de jaren '70.
Ik vond Bram en Carolien verreweg het liefst samen.En hoera voor Debbie en Paul!
De renie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Is die renie voor iedereen vanavond nu voor het eerst te zien of heeft Videoland hem al?
In het geval van het laatste, dan skip ik uit angst voor spoilers dit topic tot vanavond.
Thanks!quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De renie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.
Ja beter skip en goed opletten of dat je in dit topic zit en niet in het Videolandtopic.![]()
Geen spoilers iddquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De renie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.
Ja beter skip en voorzichtig opletten dat je in dit TV-topic zit en niet in het vooruitkijken op Videolandtopic.![]()
Een aantal dames bij Walter vond ik net zo goed ook vervelend, manipulatief en egostisch en het vervelende vooral was dat de andere kandiaten negatief beinvloedde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
OMG WaltOr vergeten.
Ja zo gaat dat in mijn brein...vervelende manipulatieve egostIk gun hem zichzelf
Marian en Ed, wordt niks. Ik denk niet eens dat ze ooit richting een hernieuwde kennismaking in zijn huis gaat.
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Za het volgende:
Overal duiken berichtjes op met "Oh Debbie en Paul zo lief♥️!!!". "Een eigen serie voor deze twee! ♥️♥️" Mensen zeggen van hen te houden...Hoe kan dit lief gevonden worden?
Ik vind Debbie zo manipulatief en gemeen ook.
Is het misschien eigenlijk Paul die dergelijke gevoelens losmaakt bij kijkers? Omdat hij ergens zo kwetsbaar is, en nu happy is omdat hij denkt dat hij haar "vriendje" mag zijn?
Na het beklinken van de "verkering" zegt Debbie gelijk: Ik breng je morgen naar het vliegveld! Waarop Paul zegt nou nou dat vind ik shocking snel.
Daarna tijdens hun wandeling zegt Debbie dat ze een "zeemansrelatie" zullen hebben waarbij Paul tegenwerpt dat die elkaar een half jaar niet zien.
Debbie zegt dan dat dat volgens haar heel gezond is. (op 53.00, heel snel zegt ze dit laatste). Ze lijkt er totaal geen zin in te hebben. Maar Paul is blij.
Erg vervelend gedoe, ik ben ook bang dat ze tijdens de renie weer alle ruimte zit in te nemen, maar goed, we zullen zien vanavond.
Dat kun je ook onder vrienden hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.
Eens. Maar wat @Za schrijft viel mij ook wel op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.
Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Za het volgende:
Overal duiken berichtjes op met "Oh Debbie en Paul zo lief♥️!!!". "Een eigen serie voor deze twee! ♥️♥️" Mensen zeggen van hen te houden...Hoe kan dit lief gevonden worden?
Ik vind Debbie zo manipulatief en gemeen ook.
Is het misschien eigenlijk Paul die dergelijke gevoelens losmaakt bij kijkers? Omdat hij ergens zo kwetsbaar is, en nu happy is omdat hij denkt dat hij haar "vriendje" mag zijn?
Na het beklinken van de "verkering" zegt Debbie gelijk: Ik breng je morgen naar het vliegveld! Waarop Paul zegt nou nou dat vind ik shocking snel.
Daarna tijdens hun wandeling zegt Debbie dat ze een "zeemansrelatie" zullen hebben waarbij Paul tegenwerpt dat die elkaar een half jaar niet zien.
Debbie zegt dan dat dat volgens haar heel gezond is. (op 53.00, heel snel zegt ze dit laatste). Ze lijkt er totaal geen zin in te hebben. Maar Paul is blij.
Erg vervelend gedoe, ik ben ook bang dat ze tijdens de renie weer alle ruimte zit in te nemen, maar goed, we zullen zien vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |