quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met satéprikkers in je ogen nog beter.
Alles is pr in dit programma.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dus het (mooie) schilderij was een PR momentje
Dit vind ik een ongepaste reactie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik stel een FOK! Bbvl23 fan meet dag voor. Dm (kan pas over 2weken dacht ik) me om eea af te stemmen. Topic volgt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.
[..]
Bij een sportclubje van mij ook, dat de bierbuik onder het shirtje uit komt :/quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
jesus, een humorloze moderator, ben je klaar mee dan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste reactie.
Ah joh overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
jesus, een humorloze moderator, ben je klaar mee dan.
Martijn.quote:
Ik verwacht dat je Petri zou noemen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:45 schreef Za het volgende:
[..]
Martijn.
Deze man redt het zonder honden, pauwen, tantra, bloemetjes motief, hottub, villa, mount-martijn, zwembad, dreads, bokken, off-grid, dansen, kralenketting, huppelen, hoedjes, pianospel, gekleurd servies, energiestromen, knot etc.
Ik weet dat deze keuze niet populair is, maar ik heb ergens een zwak voor Martijn. Voor geen van de andere B&B'ers alhoewel ik Marian wel lief vind, ook sympathie voor sommige van hun gasten (Olof, Suus, Anna, Thomas, laatste bezoeker Martijn, Babette)
Met satéprikkers in je trommelvliezen valt het best mee.quote:
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:40 schreef LaSpezia het volgende:
[..]
Ik stel een FOK! Bbvl23 fan meet dag voor. Dm (kan pas over 2weken dacht ik) me om eea af te stemmen. Topic volgt.
Ik ga dit bij mijn grote vriend @tja77 doen, ik ben gek op vragen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.
En je zonnevlecht mag je thuis laten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:50 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je moet dan wel even heel duidelijk maken of we vragen aan elkaar moeten stellen of dat dit juist niet mag.
Hoe hij zowel met zijn dieren als zijn gasten om ging is gewoon mooi om te zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:48 schreef Breekfast het volgende:
Bram is af en toe onhandig maar al met al wel een sympathieke gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |