Ah gelukkig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Jawel morgen laatste aflevering en zondag reünie!
Oh, wel?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
the fuck?! ik dacht dat we morgen nog een uitzending kregen en dan zondag de reunie
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:00 schreef JOHANK88 het volgende:
het is wel ironisch dat er in "Say Cheese" het minst gelachen is van alle BenB's dit jaar.
maar olof deed dan ook het ontbijt, de kamers, het zwembad, de tuin, de ontvangst van gasten,quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.
Zijn emoties op het eind vond ik wel mooi, het is een goede kerel imo.
Btw de emoties van Marian waren opmerkelijk, oprecht verdriet bij het vertrek van Olof, zelfs wederom in het nagesprek over Olof, en niets van bij het vertrek van Ed.
hadden ze wel wat duidelijker mogen zeggen aan het eind van deze aflevering. ik denk dat veel mensenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef PirE het volgende:
En morgen een half uurtje eerder, 20:00.
Die tranen sloegen werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Martijn erg getapt is bij de guys en ook bij zijn personeel, dat er genoeg gelachen wordt tussen hem en zijn vrienden, expats of NLse bezoekers van zijn tent.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:06 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor de rest met je eens, Debbie is totaal niet op zoek naar een partner bij haar goedlopende bedrijfje. En voor een goede beurt seks zijn er genoeg gegadigden dicht in de buurt te vinden. Ze deed mee om haar toko te promoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kun je niet faken, en slaan altijd ergens op. Hij is misschien gevoeliger dan je denkt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
Die tranen sloegen werkelijk nergens op.
Het waren HAAR tranen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:17 schreef Za het volgende:
[..]
Die kun je niet faken, en slaan altijd ergens op. Hij is misschien gevoeliger dan je denkt.
Dat is zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef JOHANK88 het volgende:
maar olof deed dan ook het ontbijt, de kamers, het zwembad, de tuin, de ontvangst van gasten,
klein vertaalwerk, een beetje administratie, en het onderhoud aan het wagenpark. en daarna lag
hij uit te rusten in het ketelhok terwijl marian, amy en 'man met halsband' in de zitzak lagen met
een cocktail.
ik zou ook huilen als zo'n man naar huis ging
Imo was het geen spoiler, maar iets wat heel snel en passent al eerder gezegd werd, maar het staat inmiddels allang in spoiler nav jouw verzoek.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:22 schreef Soof123 het volgende:
lijkt het me fijn dat dit in een spoiler staat.
Misschien omdat iedereen uiteindelijk een keer naar huis moet. Maar opmerkelijk vond ik het zakelijke gedag zeggen wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:08 schreef Za het volgende:
[..]
Btw de emoties van Marian waren opmerkelijk, oprecht verdriet bij het vertrek van Olof, zelfs wederom in het nagesprek over Olof, en niets van bij het vertrek van Ed.
Heel fijn, dank! Hoewel ik eigenlijk dat hele stuk over Paul en Debbie bedoelde en niet alleen die ene zin. De laatste aflevering is nog niet op tv geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:26 schreef Za het volgende:
[..]
Imo was het geen spoiler, maar iets wat heel snel en passent al eerder gezegd werd, maar het staat inmiddels allang in spoiler nav jouw verzoek.
Hopelijk heeft iedereen meegekregen dat er morgen een reünie is en denkt iedereen na dat een zaterdag en ander type programma niet automatisch dezelfde tijd heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hadden ze wel wat duidelijker mogen zeggen aan het eind van deze aflevering. ik denk dat veel mensen
het morgen gaan missen omdat ze niet weten dat er dan weer een uitzending is.
Hij is best een gewaardeerd en bekend kunstenaar. Geen hobbiënde zonderling of zo.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die Tulband kan mooi schilderen.
Morgen 20:00 is de laatste reguliere aflevering.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft iedereen meegekregen dat er morgen een reünie is en denkt iedereen na dat een zaterdag en ander type programma niet automatisch dezelfde tijd heeft.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:27 schreef Soof123 het volgende:
Heel fijn, dank! Hoewel ik eigenlijk dat hele stuk over Paul en Debbie bedoelde en niet alleen die ene zin. De laatste aflevering is nog niet op tv geweest.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:33 schreef Za het volgende:
[..]
Graag gedaan.
De rest is gewoon een mening, niks bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:36 schreef Soof123 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |