Hij vraagt te weinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:51 schreef Firuze60 het volgende:
Dat hondje van Petri, Victor was zijn naam? Die moet zij echt gaan koesteren, een trouwer iemand zonder tegenspraak krijgt ze niet meer.
Mensen zongen happy birthday in een ajax-shirt voor Martijn en toen deed Martijn voor de grap het rolluik dicht.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurde er nog iets in HUA HAN?
Ik keek naar FemkeGodin
Een zwetende Martijn die heel blij was, niet vanwege de dame maar vanwege het feestje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Gebeurde er nog iets in HUA HAN?
Ik keek naar FemkeGodin
Beetje typisch voor hoe mannen en vrouwen van elkaar kunnen verschillen: mannen vooral vanuit praktische dingen als hoe schuin moeten boterhammen gesneden worden en vrouwen vooral vanuit emotie "Ik voel me BOOS en GEIRRITEERD vandaag".quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en toen hij vroeg of hij het brood goed sneed kon ik het wel uitschreeuwen: HOUD DAAR NOU MEE OP! Ik voelde “fuck you”. Ik voelde “pissig”. Ik voelde boosheid. Voelde Thomas dat ook maar, de goedzak. Zucht, net m’n vader.
Hmmm, ja, er is vaak Petri verweten passief-agressieve opmerkingen te maken, maar dit was een duidelijke van Thomas.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en toen hij vroeg of hij het brood goed sneed kon ik het wel uitschreeuwen: HOUD DAAR NOU MEE OP! Ik voelde “fuck you”. Ik voelde “pissig”. Ik voelde boosheid. Voelde Thomas dat ook maar, de goedzak. Zucht, net m’n vader.
Persoonlijk vind ik Bram en Debbie de leukste B&B eigenaren; ze hebben daarnaast ook een goede visie voor hun bedrijf. Leendert en Marian zullen niet snel mijn beste vrienden worden, maar ik vind het wel sympathieke mensen die ik ook echt het geluk gun. Met Martijn en Joy heb ik meer moeite, ze laten wel persoonlijke groei zien in het programma. Walter is te veel zelfingenomen en ik kan zelf ook niet goed tegen het spirituele sausje dat hij over zijn gebrek aan interesse en empathie gooit. En ten slotte mijn minst favoriete B&B eigenaar Petri: in het begin van het programma dacht ik, oké af en toe bot en direct zijn is prima, heb ik zelf ook; maar de manier waarop zij over al haar kandidaten heenwalst, is gewoon niet oké meer.quote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:39 schreef jaha het volgende:
[..]
Beetje typisch voor hoe mannen en vrouwen van elkaar kunnen verschillen: mannen vooral vanuit praktische dingen als hoe schuin moeten boterhammen gesneden worden en vrouwen vooral vanuit emotie "Ik voel me BOOS en GEIRRITEERD vandaag".
Bedoelt misschien verschil tussen als man of vrouw zijn opgevoed?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje - of gewoon willen pleasen. Misschien wel een combinatie van beide.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, ja, er is vaak Petri verweten passief-agressieve opmerkingen te maken, maar dit was een duidelijke van Thomas.
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje - of gewoon willen pleasen. Misschien wel een combinatie van beide.
Carolien.quote:
Petri was in ieder geval not amused.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik word niet goed van die zogenaamd diepzinnige gesprekken tussen volwassenen die niet verder komen dan “wat zoek je in een partner?” en “hoe zie jij je toekomst?”. Elkaar leren kennen doe je toch op heel andere manieren zoals luisteren, observeren en reageren, samen dingen doen, samen niets doen. Als je op je gemak bent, voel je dat. Als er seksuele spanning is, merk je dat.
Het viel me trouwens op dat Thomas veel mondiger was in interviewtjes met het productieteam. Ook ik kreeg sterk de indruk dat hij gaandeweg meer dichtklapte bij Petri. Petri zegt dat ze iemand wil die nee tegen haar kan zeggen, maar bij elk weerwoord wordt ze boziger. Astrid had dat ook, maar door een of ander wonder wist Harmjan iets te forceren bij haar. Ik hoop dat Petri zichzelf terugziet en daar lering uit trekt.
Haha, so true.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit inderdaadje kunt het beter hebben over op welke partij je stemt en of je in God gelooft, dan weet je met twee vragen al veel meer over iemand dan met van die vage open vragen. Maar nee, het standaard vragenlijstje wordt weer eens afgevinkt. Vaak weten mensen niet eens wat ze zoeken, ze zijn niet voor niets nog steeds single
Zal allemaal best, maar zonder geen enkele lichamelijke aantrekkingskracht is het hard werken na die weinige weken contact die in die programma's zitten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit inderdaadje kunt het beter hebben over op welke partij je stemt en of je in God gelooft, dan weet je met twee vragen al veel meer over iemand dan met van die vage open vragen. Maar nee, het standaard vragenlijstje wordt weer eens afgevinkt. Vaak weten mensen niet eens wat ze zoeken, ze zijn niet voor niets nog steeds single
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vond ik niet passief-agressief, eerder een plaagstootje -
Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij daar dan zo sterk op reageert, zonder dat ik het bedoel als persoonlijke vraag .
Ja godver, zitten jullie me nou te pesten!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voel een romance opkomen. Nou Claudia, waarom reageerde jij daar zo sterk op? Leg eens uit!
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien dat iemand slecht wordt behandeld en dat maar laat gebeuren. Je hoeft niet alles weg te lachen.
Wat een onzin, de algemene reacties van de mannen bij Petri waren overwegend nog best netjes, zelfs na sneue opmerkingen of beledigingen over hun uiterlijk of gedrag, zoals bij Olaf oa, sik als een geit en kon ie die piercings niet laseren. Het mens Petri is zo bot en zo weinig zelf reflecterend (zelfs haar dochter moest haar corrigeren) dat ik hoop dat ze genoeg pensioen heeft opgebouwd om te overleven zonder een pension met betalende gasten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op die manier. Ik kan me voorstellen dat ik dat ook zou doen, maar dan vooral om haar te irriteren. Dan is zijn reactie misschien beter.
"Als ik op deze rode knop druk, wat gebeurt er dan?"quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, als vrouw vond ik het een passief-agressief plaagstootje.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Paul is een no-nonsense gast met humor. Van Debbie weet ik niet zeker hoe oprecht ze is, maar ik hoop dat ze Paul leuker vindt dan ze durft toegeven.quote:
Noa.quote:
Dat was wel een rake opmerking jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, so true.
Oh, die opmerking over Thomas dat hun relatie meer voelde als een relatie tussen werkgever en werknemer vond ik trouwens briljant.
En ergens zag ik een filmpje van Suus die reageerde op haar stopwoordjes. Suus heb ik ook in mijn hart gesloten. Leuke meid.
Uiteraard is lichamelijke aantrekkingskracht het allerbelangrijkste, als dat er niet is dan wordt het erg moeilijk. Maar ook dan zijn juist vragen over levensvisie het meest belangrijk. Stel jij bent een GroenLinkser en je gaat daten met een PVV'er dan wordt het erg lastig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar zonder geen enkele lichamelijke aantrekkingskracht is het hard werken na die weinige weken contact die in die programma's zitten.
Noah! Het is een jongetjequote:
Anne en Claudia (icm Walter) waren wel de krenten in de pap dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:52 schreef loveli het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)ne-uit-bb-vol-liefde
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.quote:
“Je hebt er een paar boomertjes tussen…”.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Dat was die andere dame bij Bram: Anne of Anna geloof ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Wat maakt 120 mil nou uit, dan verkoopt ze die Porsche toch? Marian is dan gewoon suf geweest en een vreemd soort ondernemer die liever door de Kalverstraat loopt te shoppen of op haar ligbed ligt, dat beeld heb ik van haar gekregen.
Oeps, te harde reactie? Ik geloof ten eerste dat hele artikel niet en als het wel een grond van waarheid heeft, loopt dat proces al veel langer dan deze hele uitzending.quote:
En de Nederlandse stem van Octo (Spongebob).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij Paul nog steeds Bert en Ernie.
Jammer. Ik had hem eigenlijk toch wel een leuke vriendin gegund.quote:
Heu, 2 jaar geleden zat dat shirt niet te strak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
Die stijve hark zag er met of zonder bril al humorloos uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Harry ziet er beter uit zonder bril.
Het allerergste vond ik toen Leendert in zijn hottube stapte, wat een drillerig onaantrekkelijk lichaam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
Je trapt er in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Best veel mensen die nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie, of ik trap er in en ze voelen geen chemie.
Dan moet Debbie eens wat gaan voelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Haags het volgende:
Paul & Debbie moeten bij elkaar blijven.
Leuk stel man.
Die wil het liefst volgens mij een soort gladde lijfelijk aantrekkelijke man om gewoon mee te seksen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet Debbie eens wat gaan voelen.
Debbie zoekt George Clooney.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die wil het liefst volgens mij een soort gladde lijfelijk aantrekkelijke man om gewoon mee te seksen.
Maar ook geen chemie. Dus een emotionele muur door gebrek aan liefde.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Eigenlijk was Simone wel prima voor Martijn, maar hij is een emotionele kluizenaar
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie zoekt George Clooney.
George Clooney zoekt geen bloemen en polkadot.
Ik vind die twee zo leuk. Kan er naar blijven kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:21 schreef Haags het volgende:
Paul & Debbie moeten bij elkaar blijven.
Leuk stel man.
Op ambachtelijk niveauquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die Tulband kan mooi schilderen.
Is toch standaard als je tegen die leeftijd bent? Die man is bijna 70 toch?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het allerergste vond ik toen Leendert in zijn hottube stapte, wat een drillerig onaantrekkelijk lichaam.
Wel van een goed merk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef JOHANK88 het volgende:
Ed werd vergeleken met een spijkerbroek?
Ja, volgende keer meteen mee komen posten danquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:30 schreef LaSpezia het volgende:
Alles meegelezen en gekeken dit seizoen. Commentaar waar ik om kon lachen, me soms over verbaasde of gewoonweg niet begreep.
Sommige mensen..
Zin in bbvl '24, al vond ik het deze keer vrij matig qua vermakelijkheid. Klopt het dat er een winterversie komt?
Vooral gelachen om Walter, wàt een idiote kleuter. Tuurlijk Petri, maar daar kwamen toch ook alleen maar simpele stakkers.
Benieuwd naar de move van Ernie, die hoor ik dus ook vanaf dag1 ;}
Inderdaad, ik heb hem net eens zonder bril bekeken, dat scheelt een stuk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Elke keer als ik die knakker zie, vraag ik me af hoe ernstig die ranzige vot op z’n hoofd meurt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
En dan verschijnt hij met lelijk leren jasje en te strak shirt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem net eens zonder bril bekeken, dat scheelt een stuk!
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Expo Voerman Museum Hattem – 11 November 2023 tot 1 Maart 2024 – Achterstraat 46-48. Van 11 tot en met 30 November zal ik hier ook aanwezig zijn om te werken aan een schilderij, en voor een ontmoeting voor iedereen die dat leuk vindt.
Met satéprikkers in je ogen nog beter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Oh dus het (mooie) schilderij was een PR momentjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.
[..]
Walter en Joy komen daar ook hun dansje doen naar het schijnt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:33 schreef PirE het volgende:
[..]
Zat net even te zoeken naar zijn website en hij is binnenkort in Nederland.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |