Dat was die andere dame bij Bram: Anne of Anna geloof ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Leukerdje, zou raken ook een trio met nog een dame erbij want daar is ze volgens mij ook niet vies van.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef Firuze60 het volgende:
Wat maakt 120 mil nou uit, dan verkoopt ze die Porsche toch? Marian is dan gewoon suf geweest en een vreemd soort ondernemer die liever door de Kalverstraat loopt te shoppen of op haar ligbed ligt, dat beeld heb ik van haar gekregen.
Oeps, te harde reactie? Ik geloof ten eerste dat hele artikel niet en als het wel een grond van waarheid heeft, loopt dat proces al veel langer dan deze hele uitzending.quote:
En de Nederlandse stem van Octo (Spongebob).quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij Paul nog steeds Bert en Ernie.
Jammer. Ik had hem eigenlijk toch wel een leuke vriendin gegund.quote:
Heu, 2 jaar geleden zat dat shirt niet te strak.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
Die stijve hark zag er met of zonder bril al humorloos uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Harry ziet er beter uit zonder bril.
Het allerergste vond ik toen Leendert in zijn hottube stapte, wat een drillerig onaantrekkelijk lichaam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Teveel oude mannen dragen een te strak shirt, ondanks buik.
Je trapt er in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Best veel mensen die nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie, of ik trap er in en ze voelen geen chemie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |