Ja, Martijn is helemaal een beetje waterigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Martijn ook waterige ogen te zien. Maar het zal wel gewoon zweet zijn geweest
Passen schattig bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is hij meer de gay best friend...
Ik denk dat hij tegen een fijn tarief Marian een fijne avond bezorgt. Gay of niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Geloof met Thaise inkomsten blijft dat 'Liefde oud papier' werk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is de enige met gasten in de tent.
Dit denk ik ook. Aangepapt met Marian voor de luxe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik maar zoeken naar die spoilers... kom ze verdorie nergens tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de reünie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
ik zag wel al een groepsfoto reünie op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de reünie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
Martijn is er bij, leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram.
Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, de linkse vrouw en rechtse man op de foto herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Je zit nu in het tv-topic, weet niet of dat de reünie voor vanavond al online op Videoland staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:38 schreef Document1 het volgende:
Komt de reünie nou vandaag online of morgen?
Ik lees dit en ik ben gelijk helemaal niet blij. Dat is Petri maar dat had je wel geweten als je haar in de ogen had gekeken naar dat durf je niet omdat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:21 schreef PirE het volgende:
Walter zoekt gewoon een knappe jonge vrouw van 18 jaar.
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:24 schreef Aventura het volgende:
Hij zoekt arm candy waarmee hij goede seks kan hebben. Dat begrijp ik wel, alleen was dat ook het criterium toen hij de vrouwen selecteerde? Hij heeft toch ogen in zijn kop?
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.
Beetje zoals met Petri.
Dan viel het vies tegen voor Walter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.
ja, maar vonken krijgen van Walter gaat ook moeilijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar verder heeft hij wat mij betreft gewoon gelijk.
Zonder vonk geen relatie.
Allesbehalve spiritueel dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi besef voor Walter, dat het uiterlijk toch ook wel belangrijk is. Dus er is toch meer nodig dan energieniveaus die bij elkaar passen.
Wat was ermee?quote:
Ik probeer het te ontdekken.quote:
Hij is in mijn waardering gestegen.quote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is in mijn waardering gestegen.
Dat lachen hebben ze er vast uitgeknipt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef JOHANK88 het volgende:
petri heeft veel gelachen en veel gepraat?
Paul is ook een goede tv maker hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is een fantastische tv maker die ons tot de laatste snik probeert te boeien met het wel-niet spel.
In de podcast Saar een telefoontje met haar vanmiddag, daar doet zij een oproep om te stemmen voor de televizierring voor dit programma en meldde gelijk dat zij ooit producer is geweest van datzelfde programma.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Debbie is een fantastische tv maker die ons tot de laatste snik probeert te boeien met het wel-niet spel.
Dit wordt net als die man met leren jas (Frankrijk) en die rooie vorig jaar: niks.quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:06 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de prostitué uit Zuid-Amerika.
En praat zo ontzettend monotoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:05 schreef DKUp het volgende:
JOY ziet er wel heel gay uit met die oorbel, schurftpukkels, kapsel, dom gelul en bloesje…..
Beetje medelijden met die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En praat zo ontzettend monotoon.
ADHD knul met ritalin.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje medelijden om die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.
Ben je morgen present?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:36 schreef DKUp het volgende:
Tot de reünie![]()
“Rot op man met je reünie!”
![]()
![]()
Ik kijk zeker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Grote kans en anders kijk ik terug![]()
Jij?
Zou mij niks verbazen als er af en toe een lijntje in dat neusgat gaat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Beetje medelijden met die jongen, zijn gedrag lijkt op iemand die een beetje teveel onder de pillen of iets zit.
Dat orakel is ontsnapt uit de Eftelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wow die Tulband kan mooi schilderen.
Jeetje, wat noem je die vrouw obsessief een prostituée terwijl ze geen seks heeft gehad met die man en hij daar juist pissig om was.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:49 schreef DKUp het volgende:
Dat Videoland snel naar de pleuris gaat.
JOY, Debbie en Bram lijken de drie kanshebbers te zijn. Benieuwd alleen wie bij elkaar blijft en nog bij elkaar zijn.
Leendert en die prostitué heeft alleen kans met een camera erop gericht.
Ja he, ik weet vaak niet eens wat hij allemaal zegt omdat ik gefascineerd ben door die wenkbrauwenquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:04 schreef Duderinnetje het volgende:
De wenkbrauwen van Martijn, vertellen zijn ware verhaal.
Daar komt meer uit dan uit zijn mond. Als je er eenmaal op gaat letten, kijk je een soort schaduwsoap.
Gaan alle kanten op ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja he, ik weet vaak niet eens wat hij allemaal zegt omdat ik gefascineerd ben door die wenkbrauwen
Een prostitué hoeft geen seks met iemand te hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:25 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Jeetje, wat noem je die vrouw obsessief een prostituée terwijl ze geen seks heeft gehad met die man en hij daar juist pissig om was.
Arme Walter nu al vergeten, forever alleen met zijn lelijke gebit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
Joy en Dani blijft wel een jaartje houdbaar, juist omdat ze niet bij elkaar wonen.
Debbie en Paul, leuk lief stel, best lang houdbaar, volwassen mensen die elkaars gelijke zijn.
Leendert en Thalia.. tja. wat moet ik daar nou van zeggen, haar gezichtsuitdrukkingen matchen vaak niet wat ze zegt vind ik.. hij zal té hard willen gaan voor haar vermoed ik. Maar wie weet
Bram en Caroline, lief stel..dat gaat vast heel solide groeien. Mooie voorlopige afstandsrelatie die wel goed zit.
Petri de eeuwige vrijgezel door haar ene kant. Want ze zégt wel dat ze 2 kanten heeft en ik hoop dat ze ooit een leuke vent vind die deze kant naar boven krijgt en de andere met een paar gelijke klappen afserveert.
Martijn kon het mentaal op deze manier niet bolwerken en heeft geen talent van meerdere ballen/vrouwen in de lucht te houden. Eerst maar dit laten bezinken en wie weet ooit ergens vind ie een vrouw die bij zijn allesie past.
Het is gewoon vrij triest dat je een vrouw een prostituée noemt zonder dat ze het is. Gebaseerd op wat?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een prostitué hoeft geen seks met iemand te hebben
[..]
Arme Walter nu al vergeten, forever alleen met zijn lelijke gebit.
Marian terug in Nederland alleen.
Je doet Bruynzeel uit de jaren '70 geen recht met deze vergelijking.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb geprobeerd op de wenkbrauwen van Martijn te letten, maar het lukte niet: de oorlellen bleven om aandacht schreeuwen.
Walter had z'n meest waarachtige moment in de reeks en liet zien dat hij nog altijd een gladde verkoper is die gewoon van een mooie, moderne keuken houdt. Helaas, Walter, je bent een ouwe zak en mag blij zijn met een Bruynzeel uit de jaren '70.
Ik vond Bram en Carolien verreweg het liefst samen.En hoera voor Debbie en Paul!
De reünie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Is die reünie voor iedereen vanavond nu voor het eerst te zien of heeft Videoland hem al?
In het geval van het laatste, dan skip ik uit angst voor spoilers dit topic tot vanavond.
Thanks!quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De reünie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.
Ja beter skip en goed opletten of dat je in dit topic zit en niet in het Videolandtopic.![]()
Geen spoilers iddquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De reünie is sinds gisteren al te zien op Videoland, ik heb geen Videoland dus wacht tot vanavond op RTL4.
Ja beter skip en voorzichtig opletten dat je in dit TV-topic zit en niet in het vooruitkijken op Videolandtopic.![]()
Een aantal dames bij Walter vond ik net zo goed ook vervelend, manipulatief en egoïstisch en het vervelende vooral was dat de andere kandiaten negatief beinvloedde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:58 schreef Blues het volgende:
OMG WaltOr vergeten.
Ja zo gaat dat in mijn brein...vervelende manipulatieve egoïstIk gun hem zichzelf
Marian en Ed, wordt niks. Ik denk niet eens dat ze ooit richting een hernieuwde kennismaking in zijn huis gaat.
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Za het volgende:
Overal duiken berichtjes op met "Oh Debbie en Paul zo lief♥️!!!". "Een eigen serie voor deze twee! ♥️♥️" Mensen zeggen van hen te houden...Hoe kan dit lief gevonden worden?
Ik vind Debbie zo manipulatief en gemeen ook.
Is het misschien eigenlijk Paul die dergelijke gevoelens losmaakt bij kijkers? Omdat hij ergens zo kwetsbaar is, en nu happy is omdat hij denkt dat hij haar "vriendje" mag zijn?
Na het beklinken van de "verkering" zegt Debbie gelijk: Ik breng je morgen naar het vliegveld! Waarop Paul zegt nou nou dat vind ik shocking snel.
Daarna tijdens hun wandeling zegt Debbie dat ze een "zeemansrelatie" zullen hebben waarbij Paul tegenwerpt dat die elkaar een half jaar niet zien.
Debbie zegt dan dat dat volgens haar heel gezond is. (op 53.00, heel snel zegt ze dit laatste). Ze lijkt er totaal geen zin in te hebben. Maar Paul is blij.
Erg vervelend gedoe, ik ben ook bang dat ze tijdens de reünie weer alle ruimte zit in te nemen, maar goed, we zullen zien vanavond.
Dat kun je ook onder vrienden hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.
Eens. Maar wat @Za schrijft viel mij ook wel op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat je de humor en gelijkgestemdheid mist tussen die twee.
Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Za het volgende:
Overal duiken berichtjes op met "Oh Debbie en Paul zo lief♥️!!!". "Een eigen serie voor deze twee! ♥️♥️" Mensen zeggen van hen te houden...Hoe kan dit lief gevonden worden?
Ik vind Debbie zo manipulatief en gemeen ook.
Is het misschien eigenlijk Paul die dergelijke gevoelens losmaakt bij kijkers? Omdat hij ergens zo kwetsbaar is, en nu happy is omdat hij denkt dat hij haar "vriendje" mag zijn?
Na het beklinken van de "verkering" zegt Debbie gelijk: Ik breng je morgen naar het vliegveld! Waarop Paul zegt nou nou dat vind ik shocking snel.
Daarna tijdens hun wandeling zegt Debbie dat ze een "zeemansrelatie" zullen hebben waarbij Paul tegenwerpt dat die elkaar een half jaar niet zien.
Debbie zegt dan dat dat volgens haar heel gezond is. (op 53.00, heel snel zegt ze dit laatste). Ze lijkt er totaal geen zin in te hebben. Maar Paul is blij.
Erg vervelend gedoe, ik ben ook bang dat ze tijdens de reünie weer alle ruimte zit in te nemen, maar goed, we zullen zien vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |