Dat wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:21 schreef PirE het volgende:
Walter zoekt gewoon een knappe jonge vrouw van 18 jaar.
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:24 schreef Aventura het volgende:
Hij zoekt arm candy waarmee hij goede seks kan hebben. Dat begrijp ik wel, alleen was dat ook het criterium toen hij de vrouwen selecteerde? Hij heeft toch ogen in zijn kop?
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als je niks leukers krijgt zul je toch mensen moeten kiezen.
Beetje zoals met Petri.
Dan viel het vies tegen voor Walter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
mss waren er niet zoveel inzendingen indd. Dan kies je de minst erge.
ja, maar vonken krijgen van Walter gaat ook moeilijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar verder heeft hij wat mij betreft gewoon gelijk.
Zonder vonk geen relatie.
Allesbehalve spiritueel dus.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Mooi besef voor Walter, dat het uiterlijk toch ook wel belangrijk is. Dus er is toch meer nodig dan energieniveaus die bij elkaar passen.
Wat was ermee?quote:
Ik probeer het te ontdekken.quote:
Hij is in mijn waardering gestegen.quote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij is in mijn waardering gestegen.
Dat lachen hebben ze er vast uitgeknipt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:45 schreef JOHANK88 het volgende:
petri heeft veel gelachen en veel gepraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |