Ja, Martijn is helemaal een beetje waterigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik dacht bij Martijn ook waterige ogen te zien. Maar het zal wel gewoon zweet zijn geweest
Passen schattig bij elkaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is hij meer de gay best friend...
Ik denk dat hij tegen een fijn tarief Marian een fijne avond bezorgt. Gay of niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Geloof met Thaise inkomsten blijft dat 'Liefde oud papier' werk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Martijn is de enige met gasten in de tent.
Dit denk ik ook. Aangepapt met Marian voor de luxe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik maar zoeken naar die spoilers... kom ze verdorie nergens tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de reünie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
ik zag wel al een groepsfoto reünie op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:55 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik heb ook zin in de reünie. Las al wat spoilers online omdat de aflevering kennelijk heel even op NL ziet heeft gestaan per ongeluk. Nou ja, we zullen morgen zien 😅
Martijn is er bij, leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram.
Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, de linkse vrouw en rechtse man op de foto herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Je zit nu in het tv-topic, weet niet of dat de reünie voor vanavond al online op Videoland staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:38 schreef Document1 het volgende:
Komt de reünie nou vandaag online of morgen?
Ik lees dit en ik ben gelijk helemaal niet blij. Dat is Petri maar dat had je wel geweten als je haar in de ogen had gekeken naar dat durf je niet omdat...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
ik zag wel al een groepsfoto op de insta van Bram. Leendert, Debbie, Walter, Joy, Bram, Marian, Martijn, de linkse vrouw herken ik niet.
https://www.instagram.com/heimdallsgard/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |