De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.
Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen. De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.
Maar misschien vond Babette het geen probleem en is er daarom verder niets mee gedaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
Dank voor het openen Deisyy.
het was geen klap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
Precies en niet te vergeten ook vrouwonderdrukkend..Ik heb me enorm geergerd de laatste weken aan het gedrag van de twee, plotseling gezworen vrienden Marciano en Isaac. Het heeft me gestoord, dat Mirthe bijvoorbeeld angst voelde voor Isaac. Ik mag toch hopen dat de winst niet die richting opgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
het was geen klap.
het was dominant gedrag, dwingend en vervelend.
Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
het was geen klap.
het was dominant gedrag, dwingend en vervelend.
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
En de duw van de trap erbij.
Er zijn er meerdere die allang een gele kaart moesten krijgen.
Maar mirthe kreeg geel omdat ze een scheldwoord gebruikte.
T programma is niet heel eerlijk gegaan
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.
mirhte heeft gescholden met kanker, en dat is een grens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,
Als zij hem een knietjes had moeten geven dan moest ze eerst bukken vrees ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?
Het was naar dominant gedrag van marciano, maar Babette vond het blijkbaar niet en de febo vond het niet genoeg om te bestraffen met geel.
Er is wel meer naar dominant gedrag geweest, al dan niet verbaal en daar is ook niets mee gedaan.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het irl zou tolereren, dat is iets heel anders. Hij had van mij een knietje gekregen als hij dat had geflikt bij mij
We zullen het niet eens worden en dat is prima.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
mirhte heeft gescholden met kanker, en dat is een grens.
Niet te vergelijken met iemand hoer noemen.
Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Tering en tyfus huichelaars mag natuurlijk wel. Ik vind het een rare grens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zeg toch helemaal niet dat ik het normaal vindquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?
Het was geen klap, het was dominant gedragquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een kleine troost: voorheen zat ik net zo te modderen als jij, niets zo ongezellig voor kinderen als mama zich niet geheel focust op hen in het weekend. En nu is mijn dochter mijn trouwe medekijker en volger en snapt ze volledig waarom ik destijds weleens even 'niet helemaal thuis' gaf ..Er volgen vast nog vele RLS en kun je genieten..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
tegen een dronken vrouwquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was geen klap, het was dominant gedrag
Nou dan is het wel duidelijk wie gewonnen heeft, Disney is stikduur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
bern en sasha zouden gespot zijn in euro disney, isaac in park op foto met mensen
Vaste lasten werden betaald. Iedereen had een eigen contract.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:26 schreef Donna1000 het volgende:
Zouden de deelnemers aan ejvjl ook een dagvergoeding hebben gekregen zoals bij BB ? Of hebben ze echt niets als ze niet gewonnen hebben?
oke thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaste lasten werden betaald. Iedereen had een eigen contract.
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
bern en sasha zouden gespot zijn in euro disney, isaac in park op foto met mensen
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?![]()
Ben je een jaar niet thuis en het eerste wat je doet is een paar dagen weg...beide finalisten!
Ik kan het van Erik in dat moment wel voorstellen. Ook al vind ik het niet terecht. Isaac vond ik veel erger. Proberen te intimiderenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Ook hoe Isaac tegen Wendy schreeuwde..
Zoals ik het las Isaac gewoon een vakantiepark ergens maar ik heb het zelf niet gezien/gelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?
nee isaac was foto met mensen in park denk in nl hij is niet in euro disneyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?
ook om niks te laten uitlekken vermoed ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?![]()
Ben je een jaar niet thuis en het eerste wat je doet is een paar dagen weg...beide finalisten!
Zit tie zeker lekker te relaxen bij die SBS oliebol?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het las Isaac gewoon een vakantiepark ergens maar ik heb het zelf niet gezien/gelezen.
Jeps denk het ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook om niks te laten uitlekken vermoed ik
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zit tie zeker lekker te relaxen bij die SBS oliebol?
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!
Euro Disney? Dan heeft zij vast en zeker de hoofdprijs gewonnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
Erik noemde haar keer op keer een slang inderdaad en dat asociale geschreeuw van Isaac tegen Wendy zegt alles over die gast die denkt king of the world te zijn, vreselijke vent.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wou vragen of je het een beetje gevolgd hebt maar dan weet ik het antwoord wel denk ik![]()
Morgenavond de finale uitzending nog
Ah leuk dat je het wel gevolgd hebt. Wellicht volgende RLS weer mee cossenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!
Zijn ware aard kwam weer naar boven, walgelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Het staat al in het media topicquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)ude-kermis~ab96f1fc/
Oeps, zie nu dat het een premium artikel is
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!
Ik vind het heel erg en het maakt dat ik weer anders denk over mensen..Je kan je vreselijk vergissen..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik noemde haar keer op keer een slang inderdaad en dat asociale geschreeuw van Isaac tegen Wendy zegt alles over die gast die denkt king of the world te zijn, vreselijke vent.
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijn
Is te zien via Videolandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉
Ik heb die van Wendy net gemist helaasquote:
Thanx Harry!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!
Kan je niet terug spoelen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb die van Wendy net gemist helaas
Op rtl 5 nietquote:
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelenquote:
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelen
Ja ja, dat kan ook dan kan je terug kijken wat je wiltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.
Ja ik heb dat niet in mijn abbo zitten maar kan natuurlijk wel de aflevering op videoland kijken.
Ik vond hem aan het einde ook best mager.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Isaac is van 96,6 kilo naar 80 kilo gegaan. Had ik niet gedacht eigenlijk.
Ja je zag nu een stukje van morgen\quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Denk dat die laatste opdracht voor de finale wordt bewaard.
Het eerste gedeelte zal niet live zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je zag nu een stukje van morgen\
Ze zitten zo te zien gewoon in de loods
Geen idee hoe ze dat gaan doen. We gaan het zien morgen ( hoop dat ik het kan zien)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte zal niet live zijn?
Want ze moeten nog een eliminatie spelen, en dat was maandag.
Bron? Picture?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
Wat een wereld van verschil, Wendy zo vreselijk blij en uitgelaten, tranen van geluk dat ze haar kids en ouders weer ziet, dat haar zoon geslaagd is.... en dan Bern: 'ik was er bijna'....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Filmpje
https://streamable.com/286b9y
[ afbeelding ]
Schrijf maandag, maar dat Mirthe moest vertrekken was zaterdag, en dat moet nog op tv.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat gaan doen. We gaan het zien morgen ( hoop dat ik het kan zien)
Zou kunnen, nog even en we weten hetquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrijf maandag, maar dat Mirthe moest vertrekken was zaterdag, en dat moet nog op tv.
Dus misschien het eerste uur gewoon de uitzending, en daarna de finale.
T lukt mij niet om screenshots te plaatsen helaasquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Ah zo ik volg niemand op instagram dus ik kan dat zelf niet zien.
Oh dat hoeft voor mij niet hoor. Ik begreep gewoon even niet waar het over ging.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef woxxel het volgende:
[..]
T lukt mij niet om screenshots te plaatsen helaas
en jasper was r ook bijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef woxxel het volgende:
In de story van wanda zie je dat mirthe Kenzy kimw bern en sasja en mex en Martin met elkaar gesproken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
Dit staat bij KimW
ik volg haar niet, geen idee of er ook bewegende beelden zijnstaat ook bij wandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een knikkerbaan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:28 schreef woxxel het volgende:
Het laatste moment van de aflevering vandaag zie je een blik op de finale.
In de loods.
Het lijkt of ze iets moeten doen met een spiraal en een code invoeren
Dat zag ik niet. Wel de familie op bankjes in de loods.quote:
Goed opgeletquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:32 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat zag ik niet. Wel de familie op bankjes in de loods.
De laatste seconden van de aflevering van vandaag
Je houdt me wel bezig zoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:49 schreef woxxel het volgende:
Bern plaatst een foto samen met sasja gezellig op de bank.
Met de tekst: wat zal morgen ons brengen. Smiley met dollarteken tong.
Ik wed op dat sasja heeft gewonnen.
En een terugblik in devloods filmpje.
Waarin ze fantaseren over gezellig op de bank met mslibu en een wijntje. (Wat ook op de foto te zien is)
En 8.5 ton op de bamk..
Als dit geen hint is ..
Leuk en spannend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Insta van bern zegt genoeg.
We zien het morgen
IK denk dat ze op geen enkel mogelijke manier iets los mogen laten, zelfs geen hints. Reken maar dat er een straf op staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
We zien het morgen
Grote verassing zal het doel dan blijken, als de finale een (min reclame, half-) uur duurt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog even en we weten het
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Grote verassing zal het doel dan blijken, als de finale een (min reclame, half-) uur duurt.
Dominos leggen en 4 op een rij.
Goedemorgen Dotje, hier idem. Ik ga vanavond ook zeker niet kijken, ik lees het misschier hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raar
Ik ga hem wel kijken maar de animo ervoor is wel ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje, hier idem. Ik ga vanavond ook zeker niet kijken, ik lees het misschier hier
nog wel. De hele gang van zaken hoe de streams op zwart gingen 'n week geleden, heeft me doen afknappen.
Ah wat leuk. Ik vond Rupert een fijn mens. In de loods stond hij in de overlevingstand dus niet iedereen zag dat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:34 schreef spapaars het volgende:
Rupert is vader geworden
https://lovereality.nl/ba(...)n-jaar-van-je-leven/
Voor mij was het klaar toen ik vorige week dinsdag thuis kwam en Wendy en Bern weg waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raar
had graag Bern Sasha en Wendy de finale zien spelen maar helaas Isaac zit er bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor mij was het klaar toen ik vorige week dinsdag thuis kwam en Wendy en Bern weg waren.
Je zal helemaal niemand de finale zien spelen, zijn allemaal oude beelden die uit worden gezondenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
had graag Bern Sasha en Wendy de finale zien spelen maar helaas Isaac zit er bij
Dat is al een tijd geleden. Rupert heeft het ook te horen gekregen, ze hebben zelfs een feestje gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:34 schreef spapaars het volgende:
Rupert is vader geworden
https://lovereality.nl/ba(...)n-jaar-van-je-leven/
Dat is zeker zo, weet ook niet eens op ik de tijd heb om te kijken. Birthday vandaag en heb de kleine van mjin dochter (1,5) te logerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal helemaal niemand de finale zien spelen, zijn allemaal oude beelden die uit worden gezonden
in een bad van reklameboodschappen
Fijne verjaardag Dotjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, weet ook niet eens op ik de tijd heb om te kijken. Birthday vandaag en heb de kleine van mjin dochter (1,5) te logeren
Thnx Fritsiequote:
Gefeliciteerd...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, weet ook niet eens op ik de tijd heb om te kijken. Birthday vandaag en heb de kleine van mjin dochter (1,5) te logeren
De streams gingen maandag pas op zwart en dat was toch te verwachten, ze moesten gelijk komen met de tv-uitzendingen en we konden vooraf op ons vingers natellen dat we de finale niet op de streams zouden zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje, hier idem. Ik ga vanavond ook zeker niet kijken, ik lees het misschier hier
nog wel. De hele gang van zaken hoe de streams op zwart gingen 'n week geleden, heeft me doen afknappen.
Is ook zo, maar ze hadden een inhaalslag kunnen doen, want zoveel gebeurt er niet met 3 bewoners, en het dan wel live kunnen brengen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De streams gingen maandag pas op zwart en dat was toch te verwachten, ze moesten gelijk komen met de tv-uitzendingen en we konden vooraf op ons vingers natellen dat we de finale niet op de streams zouden zien.
Thnxquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd...
En het eerste uur zal oude meuk zijn, Mirthe is er zelfs nog, dus stuur je visite om 21.30 naar huis, het was gezellig bedankt voor het komen, doeiiii.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de echte finale zal misschien 15 minuten duren. Het eindspel en dat was hetThnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Laat haar of hem meekijken, moet je zien hoe snel ze in slaap valt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Heb vanavond geen visite maar een kleine die hier nog nooit geslapen heeft
Is altijd maar afwachten of ze dat wil
Als baby wel eens beneden in de kinderwagen maar nooit boven in bedje
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat haar of hem meekijken, moet je zien hoe snel ze in slaap valt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat haar of hem meekijken, moet je zien hoe snel ze in slaap valt.
Heb je geen draadloze oortjes, kan je gewoon inhouden terwijl je luiers verschoont enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Heb eigenlijk nooit de pc aan als ik de kinderen hier heb of ze moeten aan het spelen zijn. Of in bed liggen.
Zal vanavond anders zijn zet EJVJL wel aan, hoop haar voor de tijd in bed te hebben
Ik heb draadloze koptelefoon. Maar ben altijd van mening als je kinderen hebt je niet de hele tijd bij de pc moet zitten Kinderen hebben aandacht nodig. Als ze aan het spelen zijn is het wat anders. Maar deze kleine meid wil alleen maar bij mij op schoot zitten, Samen spelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen draadloze oortjes, kan je gewoon inhouden terwijl je luiers verschoont enzo
Was ook maar een grapje hoor, ik zou dat ook niet doenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb draadloze koptelefoon. Maar ben altijd van mening als je kinderen hebt je niet de hele tijd bij de pc moet zitten Kinderen hebben aandacht nodig. Als ze aan het spelen zijn is het wat anders. Maar deze kleine meid wil alleen maar bij mij op schoot zitten, Samen spelen
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Heb eigenlijk nooit de pc aan als ik de kinderen hier heb of ze moeten aan het spelen zijn. Of in bed liggen.
Zal vanavond anders zijn zet EJVJL wel aan, hoop haar voor de tijd in bed te hebben
Dat zegt helemaal niets want dan zijn ze in overtreding. Zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
We zien het morgen
Ik las ook dat er maar 1 winnaar komt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:14 schreef Inka het volgende:
Ik las dat de finale maar uit 1 spel bestaat.
De dreigementen van ome John kent geen grenzen…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:01 schreef Was-beer het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke
Zin in de finaleVind het best knap dat de winnaar nog niet gelekt is
krijg je knokploeg Gillis op je dakquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De dreigementen van ome John kent geen grenzen…
Ja ik las het van de week. Kan je de kids geen bioscoopje kado doen vanavondquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:08 schreef Tascha071 het volgende:
Gefeliciteerd dotteke, ik hoop met je mee dat het kleintje op tijd slaapt. Ik hier ook twee kids maar die gaan pas rond 22:00 slapen. Een voordeel je kan dan kijken zonder reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Dan zeg ik Sashaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
Ik vind, dat de jarige @:Dotteke mag kiezen wie er vanavond EJVJL gaat winnen.
PS: alle geëlimineerde kandidaten kregen een grijs kader. Krijgt de winnares een gouden randje?
haha, wat een leuke ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
PS: alle geëlimineerde kandidaten kregen een grijs kader. Krijgt de winnares een gouden randje?
Van die twee vind ik toch dat Isc het meeste heeft verdiend om te winnen. Vanaf dag 1 altijd het spel gespeeld negatief of positief . Sasha heeft zich 10 maanden niet laten zien. Alleen als ze gedronken had en dat was zeker niet positief. De laatste 2 maanden is ze een beetje gaan spelen. (manipuleren) vind dit niet winnaars waardig. Ik had ze beiden niet als winnaar gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
DOe hier maar.... nu wordt alleen nog maar off-topic gepostquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef mario390 het volgende:
waarhenn kann ik foto van kimd met gery plaatsen?
Zo zoquote:
Die konden wel prima met elkaar overweg wat ik mij herinner maar Gerrie heeft er maar zo kort in gezeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja betje overrassend maar zijn
de binnen vriends gewezen?
Ik wacht met je mee, maar niet op die van Babbelette!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de photoshoot van Wendy en Mirthe
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee, maar niet op die van Babbelette!
in bikiniiiii?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de photoshoot van Wendy en Mirthe
Correctquote:
ook alle mannenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:07 schreef mario390 het volgende:
ik kijkte maanden geen stream
bijna alle meiden weg
Nee hoor laatste drie waren er nog twee leuke meiden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:15 schreef mario390 het volgende:
nee maar de mannen zijn nog laatste
maand gewezen
Dat is Kim D. 24 want ze was 23 toen ze de loods in ging.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mijn hemel hoe oud is dat ene meisje?
Hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:21 schreef Marrije het volgende:
Zitten we er hier klaar voorof in het tv topic
Te weinig aan je "trekken" gekomen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:19 schreef mario390 het volgende:
nee laatste maand bedoel ik
teveel venten
had maanden geen tijd te kijkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Te weinig aan je "trekken" gekomen?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Babette ook wel hoor. In een foto praat ze niet
Een momentje voor de fans? Oh myquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:41 schreef cinsan het volgende:
na de finale gaan bern en sasha q&a doen live op insta
21:25 weet je het pasquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:56 schreef Varen het volgende:
Dotteke, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!🍀🍰💐
Nog 35 minuten....
Voorteken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:41 schreef cinsan het volgende:
na de finale gaan bern en sasha q&a doen live op insta
Vast wel op hun insta of yt kanaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Denken jullie dat dat later ook terug te zien is?
Twee uurtjes. Van half 8 tot half 10.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:56 schreef Varen het volgende:
Dotteke, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!🍀🍰💐
Nog 35 minuten....
quote:
Thnx allemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Alocanda het volgende:
Dotteke gefeliciteerd.![]()
Nou, klaar voor de finale hoor. Laat maar komen.
okequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Twee uurtjes. Van half 8 tot half 10.
weet ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef juul. het volgende:
De uitzending staat al op Videoland zonder reclame
Heb wel gespiekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Hebben ze het dagen geheim gehouden om het alsnog twee uurtjes van te voren zelf te spoilerenmaar ik ga nog niet spieken. Heb geen haast vanavond.
Ssst niks zeggen!!quote:
Waaaht??quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef juul. het volgende:
De uitzending staat al op Videoland zonder reclame
Neeee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Hebben ze het dagen geheim gehouden om het alsnog twee uurtjes van te voren zelf te spoilerenmaar ik ga nog niet spieken. Heb geen haast vanavond.
Zo belachelijk dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
tvquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het al begonnen??
Mijn stream staat nog op de tekst.
Of komt het toch niet op de streams?
grrrrrrquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........ ik kijk net op Videoland, daar staat de uitzending al......... MET de WINNAAR!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zelf helemaal naar het einde scrollen... dan weet je hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Het is wachten op de eerste die het toch spoilert..
Ik heb dus geen live tv. Dat word dus die uitzending op videoland kijken zonder reclame.quote:
Ik ga niet zeggen wie de winnaar is, dat zou ik zo flauw vinden..... het is toch veel leuker om zelf te kijken!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Het is wachten op de eerste die het toch spoilert..
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De uitzending staat al op videoland.
Top! Het zou jammer zijn als hier de uitslag al gespoilerd wordt, iedereen die het wil weten kan de link van Videoland volgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wie de winnaar is, dat zou ik zo flauw vinden..... het is toch veel leuker om zelf te kijken!!!
Jep duurt maar 1 uur en 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef woxxel het volgende:
Dus deze 2uur uitzending staat op videoland en is zonder reclame te zien?
Vandaar dat ik hem onder een spoiler heb gezet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top! Het zou jammer zijn als hier de uitslag al gespoilerd wordt, iedereen die het wil weten kan de link van Videoland volgen.
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:37 schreef Lovely het volgende:
Wel dom van videoland, dat ze de aflevering al online gooien
Wat je schrijft, BB finale is wel altijd live.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.
Is bij BB ook altijd zo.
Maar goed. Dat is altijd wel écht live.
Nu is het gewoon een extra lange aflevering.
Ja talpa weet het altijd wel goed te verpesten onsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat je schrijft, BB finale is wel altijd live.
Kunnen ze bij Talpa een voorbeeld aan nemen.
En het gepraat erover, je bent gewoon bang dat het er ineens staat....pfff en idd de spanning samen delen is zo ook wel weg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef Hoempah het volgende:
Denk je lekker met de cos de laatste aflevering te kijken is de volle aflevering op videoland. De hele opdracht hoef ik niet te zien.
Wat? Vertel...vertel vertelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........ ik kijk net op Videoland, daar staat de uitzending al......... MET de WINNAAR!!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:40 schreef mario390 het volgende:
welke zender ?
ik moet erst iptv anmaken
Ik ook niet. Even doorspoelen op Videoland en klaar. Op naar de volgende rls!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef IkFok het volgende:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het nu al op videoland te zien is. Maar ik gaan nu de hele uitzending zeker niet kijken.
Ik dacht dat het gewoon via de livestream zou gaan omdat die nog steeds online was en de afbeelding was veranderd naar de finale om 19:30 etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef IkFok het volgende:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het nu al op videoland te zien is. Maar ik gaan nu de hele uitzending zeker niet kijken.
Dat weet ik!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Is ze nu samen met Kenzy? Weet iemand dat?
Yep had het zelfdequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon via de livestream zou gaan omdat die nog steeds online was en de afbeelding was veranderd naar de finale om 19:30 etc.
[ afbeelding ]
Maar er kwam niks en dan zie je ineens de hele aflevering staan.
andere film kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je het wilt in pb, niet hier
Jij kon je nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je het wilt in pb, niet hier
Denk je dat daar animo voor is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.. maar dat was maandag al. En dan wisten veel al dagen er voor wie de winnaar is,alleen nu ook als mensen op videoland kekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.
Is bij BB ook altijd zo.
Maar goed. Dat is altijd wel écht live.
Nu is het gewoon een extra lange aflevering.
Die was al trots dat ze derde is geworden, je hebt er niets aan, maar goed, zij was er blij mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Ook voor Mirthe hebben ze een heel leuk filmpje gemaakt. Ze mag heel trots zijn
Kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die was al trots dat ze derde is geworden, je hebt er niets aan, maar goed, zij was er blij mee.
Ja is ook een mooie plek, als er 40 mensen mee hebben gedaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die was al trots dat ze derde is geworden, je hebt er niets aan, maar goed, zij was er blij mee.
En wat was ze blij om haar familie te zien en haar familie haar!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb zelf ff gespiekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:00 schreef Tascha071 het volgende:
Ze vertelt het me enkel niet op mijn vraag.
Zeker welquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:01 schreef Tascha071 het volgende:
Wist niet dat doorspoelen ook bij dit soortnprogramma’s kon. Is toch nie leuk!!!
Ik denk meer dat ze dat doet om bezig te zijn en afleidingquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Sasha gaat op de laatste avond nog even de wc's poetsen
Heb het ook al gezienquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kon je nieuwsgierigheid niet bedwingen
Dan zal je voorlopen! Ik kijk toch maar via de tvquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef Marrije het volgende:
Kijken jullie naar tv of via Videoland?
Ik via Videoland, geen reclame, maar weet niet of ik synchroon loop met tv...
De uitzending duurt 40 minuten korter dus op een gegeven moment ben je niet meer synchroonquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef Marrije het volgende:
Ik kijk tvquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:05 schreef Marrije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |