tegen een dronken vrouwquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was geen klap, het was dominant gedrag
Nou dan is het wel duidelijk wie gewonnen heeft, Disney is stikduur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
bern en sasha zouden gespot zijn in euro disney, isaac in park op foto met mensen
Vaste lasten werden betaald. Iedereen had een eigen contract.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:26 schreef Donna1000 het volgende:
Zouden de deelnemers aan ejvjl ook een dagvergoeding hebben gekregen zoals bij BB ? Of hebben ze echt niets als ze niet gewonnen hebben?
oke thanksquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaste lasten werden betaald. Iedereen had een eigen contract.
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
bern en sasha zouden gespot zijn in euro disney, isaac in park op foto met mensen
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?![]()
Ben je een jaar niet thuis en het eerste wat je doet is een paar dagen weg...beide finalisten!
Ik kan het van Erik in dat moment wel voorstellen. Ook al vind ik het niet terecht. Isaac vond ik veel erger. Proberen te intimiderenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Ook hoe Isaac tegen Wendy schreeuwde..
Zoals ik het las Isaac gewoon een vakantiepark ergens maar ik heb het zelf niet gezien/gelezen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?
nee isaac was foto met mensen in park denk in nl hij is niet in euro disneyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Isaac ook in het Disneypark? Of begreep ik dat verkeerd?
ook om niks te laten uitlekken vermoed ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Zouden ze op vakantie gestuurd zijn door Talpa?![]()
Ben je een jaar niet thuis en het eerste wat je doet is een paar dagen weg...beide finalisten!
Zit tie zeker lekker te relaxen bij die SBS oliebol?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het las Isaac gewoon een vakantiepark ergens maar ik heb het zelf niet gezien/gelezen.
Jeps denk het ook.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook om niks te laten uitlekken vermoed ik
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:06 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zit tie zeker lekker te relaxen bij die SBS oliebol?
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!
Euro Disney? Dan heeft zij vast en zeker de hoofdprijs gewonnen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
Erik noemde haar keer op keer een slang inderdaad en dat asociale geschreeuw van Isaac tegen Wendy zegt alles over die gast die denkt king of the world te zijn, vreselijke vent.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Ook hoe Isaac tegen Wendy schreeuwde..
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wou vragen of je het een beetje gevolgd hebt maar dan weet ik het antwoord wel denk ik![]()
Morgenavond de finale uitzending nog
Ah leuk dat je het wel gevolgd hebt. Wellicht volgende RLS weer mee cossenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |