De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.
Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen. De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.
Maar misschien vond Babette het geen probleem en is er daarom verder niets mee gedaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
Dank voor het openen Deisyy.
het was geen klap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
Precies en niet te vergeten ook vrouwonderdrukkend..Ik heb me enorm geergerd de laatste weken aan het gedrag van de twee, plotseling gezworen vrienden Marciano en Isaac. Het heeft me gestoord, dat Mirthe bijvoorbeeld angst voelde voor Isaac. Ik mag toch hopen dat de winst niet die richting opgaat.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
het was geen klap.
het was dominant gedrag, dwingend en vervelend.
Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
het was geen klap.
het was dominant gedrag, dwingend en vervelend.
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
En de duw van de trap erbij.
Er zijn er meerdere die allang een gele kaart moesten krijgen.
Maar mirthe kreeg geel omdat ze een scheldwoord gebruikte.
T programma is niet heel eerlijk gegaan
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.
mirhte heeft gescholden met kanker, en dat is een grens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,
Als zij hem een knietjes had moeten geven dan moest ze eerst bukken vrees ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:55 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?
Het was naar dominant gedrag van marciano, maar Babette vond het blijkbaar niet en de febo vond het niet genoeg om te bestraffen met geel.
Er is wel meer naar dominant gedrag geweest, al dan niet verbaal en daar is ook niets mee gedaan.
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het irl zou tolereren, dat is iets heel anders. Hij had van mij een knietje gekregen als hij dat had geflikt bij mij
We zullen het niet eens worden en dat is prima.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
mirhte heeft gescholden met kanker, en dat is een grens.
Niet te vergelijken met iemand hoer noemen.
Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Tering en tyfus huichelaars mag natuurlijk wel. Ik vind het een rare grens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zeg toch helemaal niet dat ik het normaal vindquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?
Het was geen klap, het was dominant gedragquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een kleine troost: voorheen zat ik net zo te modderen als jij, niets zo ongezellig voor kinderen als mama zich niet geheel focust op hen in het weekend. En nu is mijn dochter mijn trouwe medekijker en volger en snapt ze volledig waarom ik destijds weleens even 'niet helemaal thuis' gaf ..Er volgen vast nog vele RLS en kun je genieten..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |