abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210403328
~
De finale is maandag 21 augustus 2023

De finalisten van Een Jaar Van Je Leven

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_210403331
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 00:45 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Zou kunnen.
En het zag er zeker raar uit, het klink ook wel heftig dwingend.

Maar het was ook veel stream wissel er voor en er na. Om maar een slag om de arm te nemen ;). De context is voor ons niet helemaal duidelijk.
Blijkbaar heeft Babette er andere ideeën over? Ze hebben elkaar toch al gezien en zo, buiten?
En ook de FEBO, als er het echt zo erg was, zouden ze het risico op gedoe voor hun niet nemen, dan lag Marciano er wel uit, alleen al om te voorkomen dat het hun gedoe oplevert.
Geen idee he, ik denk ook maar ff hard op.
De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.

Maar misschien vond Babette het geen probleem en is er daarom verder niets mee gedaan.
pi_210403526
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De waren rondom dat mondsnoerincident tussen Marciano en Babette juist helemaal geen streamwissels, dat was het vreemde omdat ze dat normaal gesproken veel eerder doen, maar nu waren ze tijdenlang in beeld. Er zijn ook filmpjes van.

Maar misschien vond Babette het geen probleem en is er daarom verder niets mee gedaan.
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
Dank voor het openen Deisyy. ;)
pi_210403673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dan nóg kan dit gedrag niet door de beugel en is een heel slecht voorbeeld, zéker in een tv programma. Dus als diegene een klap uitdeelt en de ander zegt er niets van dan mag het opeens? Kom op nou jongens, dit is toch onacceptabel?
quote:

[..]
het was geen klap.

het was dominant gedrag, dwingend en vervelend.
pi_210403799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:

[..]
[..]
het was geen klap.

Precies en niet te vergeten ook vrouwonderdrukkend..Ik heb me enorm geergerd de laatste weken aan het gedrag van de twee, plotseling gezworen vrienden Marciano en Isaac. Het heeft me gestoord, dat Mirthe bijvoorbeeld angst voelde voor Isaac. Ik mag toch hopen dat de winst niet die richting opgaat.
pi_210403819
En de duw van de trap erbij.
Er zijn er meerdere die allang een gele kaart moesten krijgen.
Maar mirthe kreeg geel omdat ze een scheldwoord gebruikte.

T programma is niet heel eerlijk gegaan
pi_210403879
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:34 schreef Verida het volgende:

[..]
[..]
het was geen klap.

Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.
pi_210403918
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
En de duw van de trap erbij.
Er zijn er meerdere die allang een gele kaart moesten krijgen.
Maar mirthe kreeg geel omdat ze een scheldwoord gebruikte.

T programma is niet heel eerlijk gegaan
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,
pi_210403944
Ik ben trouwens héél erg benieuwd wat voor uitdaging de 2 laatste kandidaten te wachten staat. Zal het uithoudingsvermogen zijn of worden hun hersenen op de proef gesteld? Spannend! *O*
pi_210403952
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die klap was als voorbeeld dus pin me daar niet op vast. Zijn gedrag was gewoon erg agressief en dat hoeft niet getolereerd te worden. Maar goed, er zijn dus mensen die hier vandaag de dag nog steeds anders over denken.
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?

Het was naar dominant gedrag van marciano, maar Babette vond het blijkbaar niet en de febo vond het niet genoeg om te bestraffen met geel.

Er is wel meer naar dominant gedrag geweest, al dan niet verbaal en daar is ook niets mee gedaan.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het irl zou tolereren, dat is iets heel anders. Hij had van mij een knietje gekregen als hij dat had geflikt bij mij :D
pi_210403962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:53 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En de bro´s mochten wél de benaming HO gebruiken terwijl wij allemaal weten wat daarmee bedoeld wordt. Maar goed, inderdaad met meerdere maten meten, dat was duidelijk.,
mirhte heeft gescholden met kanker, en dat is een grens.

Niet te vergelijken met iemand hoer noemen.
pi_210403969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:55 schreef Verida het volgende:

[..]
het gaat nu toch over het gedrag van marciano in de loods en of dat al dan niet met geel of rood bestraft had moeten worden?

Het was naar dominant gedrag van marciano, maar Babette vond het blijkbaar niet en de febo vond het niet genoeg om te bestraffen met geel.

Er is wel meer naar dominant gedrag geweest, al dan niet verbaal en daar is ook niets mee gedaan.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het irl zou tolereren, dat is iets heel anders. Hij had van mij een knietje gekregen als hij dat had geflikt bij mij :D
Als zij hem een knietjes had moeten geven dan moest ze eerst bukken vrees ik. _O-
pi_210403977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 09:56 schreef Verida het volgende:

[..]

We zullen het niet eens worden en dat is prima. ^O^
pi_210404042
quote:

[..]

Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..
pi_210404058
quote:

[..]

Tering en tyfus huichelaars mag natuurlijk wel. Ik vind het een rare grens.
En mex wanda konden er ook lang mee wegkomen
pi_210404096
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:05 schreef magnaal het volgende:

[..]
Nou misschien vind jij dat normaal, maar degene die dat tegen een vrouw zegt is een onbeschoft stuk vreten en het zegt veel over hoe deze mannen over vrouwen denken. Maar ja dit soort mannen mogen ook te pas en te onpas met woorden als fuck en K schelden IRL. Daarmee hun respectloosheid tentoonspreidend, die ze zelf wel graag willen krijgen..
ik zeg toch helemaal niet dat ik het normaal vind :)

Natuurlijk is het onbeschoft en vrouwonvriendelijk, maar niet voldoende voor een gele kaart. Met kanker schelden, zoals mirthe deed, is wel een gele kaart.
pi_210404213
Volgens mij was Babette er zich maar amper van bewust wat er gebeurde, ze was dronken.
pi_210404269
Mogguh :)
Jullie hebben gelijk in het 'veroordelen' van het gedrag van Marciano en ja Babette was dronken en leek zich er eigenlijk niet eens van bewust, maar zoiets mag nooit voorkomen.
Hoe zij buiten de loods een relatie invullen is hun pakkie an maar ze waren zich bewust van alle camera's die op hen gericht waren, dat merkte je vaak genoeg.

Iets heel anders waar ik me vreselijk aan geërgerd heb is het Papiaments praten.
Sorry, ik spreek en versta het niet, dus wat er gezegd werd is me nog steeds een raadsel.
Dat het vaak over medebewoners ging was wel duidelijk, want er werd dan vaak richting een ander gekeken, gekletst, gesmoesd en gelachen...
Werden er afspraken gemaakt??? werden er belangrijke zaken zo besproken??? geen flauw idee!
De stem kon keer op keer zeggen dat ze Nederlands moesten praten, maar ze hadden er gewoon lak aan, zaten met een schijnheilig gezicht te beweren dat ze dat toch dedennnnnnnnnn...... en zaten weer te ginnegappen.
Ik heb me daar zo enorm aan geërgerd, niet normaal, ook dat er in een jaar tijd niet 1 keer een gele kaart voor is gegeven, vind ik niet kunnen.
(ik heb het dus over Moraima, Rupert, Marciano en Isaac)
pi_210404374
Ik bedoel eigenlijk dat Babette dronken was en dat ze er daarom geen punt van maakte, gewoon omdat ze het zich misschien niet eens herinnerde. En Marciano had zijn handen thuis moeten houden, was walgelijk wat hij deed!
pi_210404384
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
pi_210404487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Hoe gaan jullie de finale kijken? Ik zelf heb gewoon mijn kids die avond die laat naar bed gaan en het programma niet kijken.
Ik moet kijken of het mij lukt niet te spieken op social media en hier….. om het dan dus (lekker zonder reclame en kids savonds te kijken)
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?
pi_210404547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Kan je niet op een tablet, pc, laptop kijken?
.

Ja Miss lukt dit wel iid maar ongestoord zal dat dan niet zijn. Maar Miss lukt t iid wel met oortjes in op telefoon iig stukjes. En als ze dan op bed liggen Miss nog n keer.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 11:23:31 #23
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210404759
quote:

[..]
Het was geen klap, het was dominant gedrag
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  donderdag 24 augustus 2023 @ 11:23:55 #24
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_210404766
Nog niets gelekt ergens wie de winnaar is
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_210406002
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
Een kleine troost: voorheen zat ik net zo te modderen als jij, niets zo ongezellig voor kinderen als mama zich niet geheel focust op hen in het weekend. En nu is mijn dochter mijn trouwe medekijker en volger en snapt ze volledig waarom ik destijds weleens even 'niet helemaal thuis' gaf ..Er volgen vast nog vele RLS en kun je genieten.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')