Zijn ware aard kwam weer naar boven, walgelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Ook hoe Isaac tegen Wendy schreeuwde..
Het staat al in het media topicquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)ude-kermis~ab96f1fc/
Oeps, zie nu dat het een premium artikel is
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!
Ik vind het heel erg en het maakt dat ik weer anders denk over mensen..Je kan je vreselijk vergissen..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik noemde haar keer op keer een slang inderdaad en dat asociale geschreeuw van Isaac tegen Wendy zegt alles over die gast die denkt king of the world te zijn, vreselijke vent.
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijn
Is te zien via Videolandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉
Ik heb die van Wendy net gemist helaasquote:
Thanx Harry!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!
Kan je niet terug spoelen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb die van Wendy net gemist helaas
Op rtl 5 nietquote:
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelenquote:
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelen
Ja ja, dat kan ook dan kan je terug kijken wat je wiltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.
Ja ik heb dat niet in mijn abbo zitten maar kan natuurlijk wel de aflevering op videoland kijken.
Ik vond hem aan het einde ook best mager.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Isaac is van 96,6 kilo naar 80 kilo gegaan. Had ik niet gedacht eigenlijk.
Ja je zag nu een stukje van morgen\quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Denk dat die laatste opdracht voor de finale wordt bewaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |