Zijn ware aard kwam weer naar boven, walgelijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:57 schreef magnaal het volgende:
Ik zit terug te kijken over het verlies van Eric en wat hij tegen Mirthe gezegd heeft over Wendy..Ik ben echt in shock ervan..
Ook hoe Isaac tegen Wendy schreeuwde..
Het staat al in het media topicquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:07 schreef Donna1000 het volgende:
https://www.ad.nl/show/wi(...)ude-kermis~ab96f1fc/
Oeps, zie nu dat het een premium artikel is
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hallo Engine! Ik dacht laat ik eens mee gaan cossen op de ejvjl-cos, maar ben te laat!
Ik vind het heel erg en het maakt dat ik weer anders denk over mensen..Je kan je vreselijk vergissen..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik noemde haar keer op keer een slang inderdaad en dat asociale geschreeuw van Isaac tegen Wendy zegt alles over die gast die denkt king of the world te zijn, vreselijke vent.
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Haha, heb het zeker gevolgd, mooi programma, cossen lukte niet zo, bij BB hopelijk weer wel of die andere rls die komt maybe. Ja morgen finale, ik hoop dat Sasha wint!
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is al afgelopen, alleen morgen tijdens de finale zijn er nog streams en zal het hier misschien wel druk zijn
Is te zien via Videolandquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Streams? De finale is toch gewoon op tv te zien. De loods is leeg. Niks meer te streamen. 😉
Ik heb die van Wendy net gemist helaasquote:
Thanx Harry!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Heel fijn, om weer iets van je te lezen!
Kan je niet terug spoelen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb die van Wendy net gemist helaas
Op rtl 5 nietquote:
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelenquote:
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBS6 is het toch? Ik kan op alle zenders terug spoelen
Ja ja, dat kan ook dan kan je terug kijken wat je wiltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
ohja sbs6. Denk al een jaar lang dat het op rtl 5 is.
Ja ik heb dat niet in mijn abbo zitten maar kan natuurlijk wel de aflevering op videoland kijken.
Ik vond hem aan het einde ook best mager.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Isaac is van 96,6 kilo naar 80 kilo gegaan. Had ik niet gedacht eigenlijk.
Ja je zag nu een stukje van morgen\quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Denk dat die laatste opdracht voor de finale wordt bewaard.
Het eerste gedeelte zal niet live zijn?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je zag nu een stukje van morgen\
Ze zitten zo te zien gewoon in de loods
Geen idee hoe ze dat gaan doen. We gaan het zien morgen ( hoop dat ik het kan zien)quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte zal niet live zijn?
Want ze moeten nog een eliminatie spelen, en dat was maandag.
Bron? Picture?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef cinsan het volgende:
bern en sasha zouden gespot zijn in euro disney, isaac in park op foto met mensen
Wat een wereld van verschil, Wendy zo vreselijk blij en uitgelaten, tranen van geluk dat ze haar kids en ouders weer ziet, dat haar zoon geslaagd is.... en dan Bern: 'ik was er bijna'....quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:32 schreef spapaars het volgende:
Filmpje
https://streamable.com/286b9y
[ afbeelding ]
Schrijf maandag, maar dat Mirthe moest vertrekken was zaterdag, en dat moet nog op tv.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat gaan doen. We gaan het zien morgen ( hoop dat ik het kan zien)
Zou kunnen, nog even en we weten hetquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrijf maandag, maar dat Mirthe moest vertrekken was zaterdag, en dat moet nog op tv.
Dus misschien het eerste uur gewoon de uitzending, en daarna de finale.
T lukt mij niet om screenshots te plaatsen helaasquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:28 schreef engine het volgende:
Ah zo ik volg niemand op instagram dus ik kan dat zelf niet zien.
Oh dat hoeft voor mij niet hoor. Ik begreep gewoon even niet waar het over ging.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:30 schreef woxxel het volgende:
[..]
T lukt mij niet om screenshots te plaatsen helaas
en jasper was r ook bijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:26 schreef woxxel het volgende:
In de story van wanda zie je dat mirthe Kenzy kimw bern en sasja en mex en Martin met elkaar gesproken hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:49 schreef xsaskiax het volgende:
Dit staat bij KimW
ik volg haar niet, geen idee of er ook bewegende beelden zijnstaat ook bij wandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een knikkerbaan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:28 schreef woxxel het volgende:
Het laatste moment van de aflevering vandaag zie je een blik op de finale.
In de loods.
Het lijkt of ze iets moeten doen met een spiraal en een code invoeren
Dat zag ik niet. Wel de familie op bankjes in de loods.quote:
Goed opgeletquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:32 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dat zag ik niet. Wel de familie op bankjes in de loods.
De laatste seconden van de aflevering van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |