En het gepraat erover, je bent gewoon bang dat het er ineens staat....pfff en idd de spanning samen delen is zo ook wel weg.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef Hoempah het volgende:
Denk je lekker met de cos de laatste aflevering te kijken is de volle aflevering op videoland. De hele opdracht hoef ik niet te zien.
Wat? Vertel...vertel vertelquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........ ik kijk net op Videoland, daar staat de uitzending al......... MET de WINNAAR!!!!![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:40 schreef mario390 het volgende:
welke zender ?
ik moet erst iptv anmaken
Ik ook niet. Even doorspoelen op Videoland en klaar. Op naar de volgende rls!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef IkFok het volgende:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het nu al op videoland te zien is. Maar ik gaan nu de hele uitzending zeker niet kijken.
Ik dacht dat het gewoon via de livestream zou gaan omdat die nog steeds online was en de afbeelding was veranderd naar de finale om 19:30 etc.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef IkFok het volgende:
Lijkt me niet helemaal de bedoeling dat het nu al op videoland te zien is. Maar ik gaan nu de hele uitzending zeker niet kijken.
Dat weet ik!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Is ze nu samen met Kenzy? Weet iemand dat?
Yep had het zelfdequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gewoon via de livestream zou gaan omdat die nog steeds online was en de afbeelding was veranderd naar de finale om 19:30 etc.
[ afbeelding ]
Maar er kwam niks en dan zie je ineens de hele aflevering staan.
andere film kijken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je het wilt in pb, niet hier
Jij kon je nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je het wilt in pb, niet hier
Denk je dat daar animo voor is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Denken jullie dat dat later ook terug te zien is?
Eigenlijk wel.. maar dat was maandag al. En dan wisten veel al dagen er voor wie de winnaar is,alleen nu ook als mensen op videoland kekenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.
Is bij BB ook altijd zo.
Maar goed. Dat is altijd wel écht live.
Nu is het gewoon een extra lange aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |