Voorteken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:41 schreef cinsan het volgende:
na de finale gaan bern en sasha q&a doen live op insta
Vast wel op hun insta of yt kanaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Denken jullie dat dat later ook terug te zien is?
Twee uurtjes. Van half 8 tot half 10.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:56 schreef Varen het volgende:
Dotteke, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!🍀🍰💐
Nog 35 minuten....
quote:
Thnx allemaalquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:19 schreef Alocanda het volgende:
Dotteke gefeliciteerd.![]()
Nou, klaar voor de finale hoor. Laat maar komen.
okequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Twee uurtjes. Van half 8 tot half 10.
weet ik nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Denken jullie dat dat later ook terug te zien is?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef juul. het volgende:
De uitzending staat al op Videoland zonder reclame
Heb wel gespiekt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Hebben ze het dagen geheim gehouden om het alsnog twee uurtjes van te voren zelf te spoilerenmaar ik ga nog niet spieken. Heb geen haast vanavond.
Ssst niks zeggen!!quote:
Waaaht??quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:23 schreef juul. het volgende:
De uitzending staat al op Videoland zonder reclame
Neeee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Hebben ze het dagen geheim gehouden om het alsnog twee uurtjes van te voren zelf te spoilerenmaar ik ga nog niet spieken. Heb geen haast vanavond.
Zo belachelijk dit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:27 schreef engine het volgende:
tvquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Is het al begonnen??
Mijn stream staat nog op de tekst.
Of komt het toch niet op de streams?
grrrrrrquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:33 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........ ik kijk net op Videoland, daar staat de uitzending al......... MET de WINNAAR!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zelf helemaal naar het einde scrollen... dan weet je hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Het is wachten op de eerste die het toch spoilert..
Ik heb dus geen live tv. Dat word dus die uitzending op videoland kijken zonder reclame.quote:
Ik ga niet zeggen wie de winnaar is, dat zou ik zo flauw vinden..... het is toch veel leuker om zelf te kijken!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Het is wachten op de eerste die het toch spoilert..
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:32 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De uitzending staat al op videoland.
Top! Het zou jammer zijn als hier de uitslag al gespoilerd wordt, iedereen die het wil weten kan de link van Videoland volgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen wie de winnaar is, dat zou ik zo flauw vinden..... het is toch veel leuker om zelf te kijken!!!
Jep duurt maar 1 uur en 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef woxxel het volgende:
Dus deze 2uur uitzending staat op videoland en is zonder reclame te zien?
Vandaar dat ik hem onder een spoiler heb gezet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top! Het zou jammer zijn als hier de uitslag al gespoilerd wordt, iedereen die het wil weten kan de link van Videoland volgen.
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:37 schreef Lovely het volgende:
Wel dom van videoland, dat ze de aflevering al online gooien
Wat je schrijft, BB finale is wel altijd live.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter de aflevering op de live stream kunnen laten zien en daarna zonder reclame bij de afleveringen zetten.
Is bij BB ook altijd zo.
Maar goed. Dat is altijd wel écht live.
Nu is het gewoon een extra lange aflevering.
Ja talpa weet het altijd wel goed te verpesten onsquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat je schrijft, BB finale is wel altijd live.
Kunnen ze bij Talpa een voorbeeld aan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |