SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Dan zeg ik Sashaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
Ik vind, dat de jarige @:Dotteke mag kiezen wie er vanavond EJVJL gaat winnen.
PS: alle geëlimineerde kandidaten kregen een grijs kader. Krijgt de winnares een gouden randje?
haha, wat een leuke ..quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
PS: alle geëlimineerde kandidaten kregen een grijs kader. Krijgt de winnares een gouden randje?
Van die twee vind ik toch dat Isc het meeste heeft verdiend om te winnen. Vanaf dag 1 altijd het spel gespeeld negatief of positief . Sasha heeft zich 10 maanden niet laten zien. Alleen als ze gedronken had en dat was zeker niet positief. De laatste 2 maanden is ze een beetje gaan spelen. (manipuleren) vind dit niet winnaars waardig. Ik had ze beiden niet als winnaar gezien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:01 schreef Harry het volgende:
DOe hier maar.... nu wordt alleen nog maar off-topic gepostquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:08 schreef mario390 het volgende:
waarhenn kann ik foto van kimd met gery plaatsen?
Zo zoquote:
Die konden wel prima met elkaar overweg wat ik mij herinner maar Gerrie heeft er maar zo kort in gezeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja betje overrassend maar zijn
de binnen vriends gewezen?
Ik wacht met je mee, maar niet op die van Babbelette!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de photoshoot van Wendy en Mirthe
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik wacht met je mee, maar niet op die van Babbelette!
in bikiniiiii?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:42 schreef engine het volgende:
Ik wacht op de photoshoot van Wendy en Mirthe
Correctquote:
ook alle mannenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:07 schreef mario390 het volgende:
ik kijkte maanden geen stream
bijna alle meiden weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |