Je houdt me wel bezig zoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:49 schreef woxxel het volgende:
Bern plaatst een foto samen met sasja gezellig op de bank.
Met de tekst: wat zal morgen ons brengen. Smiley met dollarteken tong.
Ik wed op dat sasja heeft gewonnen.
En een terugblik in devloods filmpje.
Waarin ze fantaseren over gezellig op de bank met mslibu en een wijntje. (Wat ook op de foto te zien is)
En 8.5 ton op de bamk..
Als dit geen hint is ..
Leuk en spannend!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Insta van bern zegt genoeg.
We zien het morgen
IK denk dat ze op geen enkel mogelijke manier iets los mogen laten, zelfs geen hints. Reken maar dat er een straf op staatquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 01:17 schreef woxxel het volgende:
[..]
Insta van bern zegt genoeg.
We zien het morgen
Grote verassing zal het doel dan blijken, als de finale een (min reclame, half-) uur duurt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, nog even en we weten het
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 03:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Grote verassing zal het doel dan blijken, als de finale een (min reclame, half-) uur duurt.
Dominos leggen en 4 op een rij.
Goedemorgen Dotje, hier idem. Ik ga vanavond ook zeker niet kijken, ik lees het misschier hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raar
Ik ga hem wel kijken maar de animo ervoor is wel ver te zoeken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 06:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje, hier idem. Ik ga vanavond ook zeker niet kijken, ik lees het misschier hier
nog wel. De hele gang van zaken hoe de streams op zwart gingen 'n week geleden, heeft me doen afknappen.
Ah wat leuk. Ik vond Rupert een fijn mens. In de loods stond hij in de overlevingstand dus niet iedereen zag dat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:34 schreef spapaars het volgende:
Rupert is vader geworden
https://lovereality.nl/ba(...)n-jaar-van-je-leven/
Voor mij was het klaar toen ik vorige week dinsdag thuis kwam en Wendy en Bern weg waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk nu de streams een week weg zijn dat het voor mij eigenlijk al klaar is. Heel raar
had graag Bern Sasha en Wendy de finale zien spelen maar helaas Isaac zit er bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor mij was het klaar toen ik vorige week dinsdag thuis kwam en Wendy en Bern weg waren.
Je zal helemaal niemand de finale zien spelen, zijn allemaal oude beelden die uit worden gezondenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
had graag Bern Sasha en Wendy de finale zien spelen maar helaas Isaac zit er bij
Dat is al een tijd geleden. Rupert heeft het ook te horen gekregen, ze hebben zelfs een feestje gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 00:34 schreef spapaars het volgende:
Rupert is vader geworden
https://lovereality.nl/ba(...)n-jaar-van-je-leven/
Dat is zeker zo, weet ook niet eens op ik de tijd heb om te kijken. Birthday vandaag en heb de kleine van mjin dochter (1,5) te logerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal helemaal niemand de finale zien spelen, zijn allemaal oude beelden die uit worden gezonden
in een bad van reklameboodschappen
Fijne verjaardag Dotjequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, weet ook niet eens op ik de tijd heb om te kijken. Birthday vandaag en heb de kleine van mjin dochter (1,5) te logeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |