Oeps net wegquote:
Jongentjes,quote:
Irritant zegquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jongentjes,
die gehaktbal van van de week heeft er 2 inliggen nu.
Ze zijn een minuut of 8 bezig.
Ik gun hem wel geen goalquote:
Zonder af te kijken. Maar moet je die niet juist aan de kant met 1 gewicht pakken?quote:
Dat proberen ze ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder af te kijken. Maar moet je die niet juist aan de kant met 1 gewicht pakken?
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer ook![]()
En van die druppels wist ik niet eens. Toch goed om te weten.
Was jij erbij toen Wales brons won met het hockey bij de OS in Londen?quote:
Ik was in Sydney en Peking, weet niet precies meer wat die hockeysters dedenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was jij erbij toen Wales brons won met het hockey bij de OS in Londen?
Ach ja...jong en dan denk je niet zo na af en toequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.
Maar het meest handig is toch wel je helm op te houden
Maar je was in 1908 niet bij de O.S. in Londen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was in Sydney en Peking, weet niet precies meer wat die hockeysters deden
In 2012 een dagjequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je was in 1908 niet bij de O.S. in Londen?
Je kan het ook nooit helemaal uitsluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja...jong en dan denk je niet zo na af en toe![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd (tot ik het kreeg).
Een eeuw te laat welquote:
Alles beter dan Tokyo, of Rio toen ze met die loservlucht kwamen aanzettenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een eeuw te laat wel
Maar je had wel de leuke OS de laatste jaren dus.
Dan had je mee gemoeten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles beter dan Tokyo, of Rio toen ze met die loservlucht kwamen aanzetten
Niet eensquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je mee gemoeten?
Stel nou dat ajax morgen verliest daar in het oost-blok, gaan die dan ook met de losersvlucht naar huis?
Lijkt mij dan wel weer leuk, die treinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet eens
En dan vind ik dat ze met de trein terug moeten
Laten we stemmen, alle indiers tegen alle nederlanders over wat nou roeien is.quote:
Ja nou ja, sinds wanneer nemen we Indiers serieusquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we stemmen, alle indiers tegen alle nederlanders over wat nou roeien is.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.
Maar het meest handig is toch wel je helm op te houden
Praktisch onmogelijk zelfsquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar het komt meestal van anderen want lassen zonder laskap is eigenlijk niet te doen. Hooguit dat je start en vergeet je kap voor te doen...al kan dat al genoeg zijn voor lasogen volgens mij.
En de lasmethode maakt ook nog verschil geloof ik omdat je met MIG/MAG lassen vaak veel hogere amperage gebruikt is de kans op lasogen groter.
Doen we omdat ze lekker eten makenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nou ja, sinds wanneer nemen we Indiers serieus
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.quote:
Ja idd. Even hechten en dan aflassen, maar dan toch stiekem kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.
Of naar een zonsverduistering kijken met je ogen dicht geknepenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.
Niet slim idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Of naar een zonsverduistering kijken met je ogen dicht geknepen
Vandaar de skibrilquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet slim idd.
Je kan het blijkbaar ook krijgen van besneeuwde gebieden.
Logisch idd, maar wist niet dat het hetzelfde wasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaar de skibrilsneeuwblindheid heet het dan. Ook nog nooit gehad.
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet slim idd.
Je kan het blijkbaar ook krijgen van besneeuwde gebieden.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.
Oepsquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Als 80-jarige een helicopter, in vlucht, zo raken met een steen dat ie een noodlanding moet maken
https://www.nu.nl/buitenl(...)aalde-met-steen.html
Heb je ook rocky mountains oysters gehad?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.
Je hebt de sc ook al doodvermoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er hier nu rouwen? Hij is dood
Wie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er hier nu rouwen? Hij is dood
Maar jij leeft nogquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Vliegtuigcrash? Wat een toevalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste criminelen ooit?
https://www.ad.nl/buitenl(...)gtuigcrash~a6962685/
Balen he dat ie dood isquote:
Nou ja balen is een groot woordquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen he dat ie dood is
En ja, heel toevallig
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-naziquote:
Ik zag een foto van hemquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-nazi
Echt zo jammer allemaal, wat een verlies voor de mensheid
Ga jij anders even lekker los ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?quote:
quote:
Is dat zo???quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangersquote:
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend isquote:
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend is
Die heb ik dan vast gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangers
Wees eerlijk, van zo'n rotklap kon hij alleen maar opknappenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennen
Ja die was ook engquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik dan vast gemist![]()
Ik zag in NWS wel deze foto![]()
[ afbeelding ]
Brrrrr
Wil ik niet in een donker steegje tegenkomenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef pullup het volgende:
Dit zijn wat van de advocaten van Trump![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die middelste is/was wel meer dan dat hequote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef pullup het volgende:
Dit zijn wat van de advocaten van Trump![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat waren ze allemaal tot ze Trump zo nodig moesten volgenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die middelste is/was wel meer dan dat he
Maar hij was ooit burgemeester van New Yorkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren ze allemaal tot ze Trump zo nodig moesten volgen
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Engine isquote:
quote:
quote:
Hij heeft een wat grotere gitaar nodigquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam dit tegen als voorbeeld van een oerlelijke albumcover.
Maar het klinkt goed
Hij tokkelt lekker wegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam dit tegen als voorbeeld van een oerlelijke albumcover.
Maar het klinkt goed
hoezo vals spelen dan? rennen tussen door?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:45 schreef pullup het volgende:
Zit even WK snelwandelen te bekijken ondertussen
Dat blijft toch apart, volgens mij spelen ze allemaal vals en degene die dat het slimste doet wint
Naja ik geloof dat een van de regels is dat je altijd 1 voet op de grond moet hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoezo vals spelen dan? rennen tussen door?
O ,dan moet je ook nog denken als je looptquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja ik geloof dat een van de regels is dat je altijd 1 voet op de grond moet hebben.
Zie niemand dat doen
Dan wordt het ook wel meteen heel erg ingewikkeldquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ,dan moet je ook nog denken als je loopt
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel meteen heel erg ingewikkeld
Beter van niet danquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afik ga het maar niet uitproberen want dan struikel ik straks over mijn eigen voeten
Als je wandelt wel, als je rent niet altijd. Dus ik zou die regel wel snappen bij snelwandelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel heb je altijd een voet op de grond en een van de grond afik ga het maar niet uitproberen want dan struikel ik straks over mijn eigen voeten
Die kuil in het zand was een duidelijke hint.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:43 schreef engine het volgende:
Nederlandse man die van onbewoond eiland is gered blijkt toch niet zo Nederlands te zijn.
[ twitter ]
Wat is dit? Iemand die Natalee Holloway wil opsporen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef engine het volgende:
Ik heb hier laatst al iets over gepost. Niemand neemt het serieus verder en dat hoeft ook helemaal niet. Ik echter wel en ben dan ook heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft vandaag.
[ afbeelding ]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:46 schreef engine het volgende:
Ik heb hier laatst al iets over gepost. Niemand neemt het serieus verder en dat hoeft ook helemaal niet. Ik echter wel en ben dan ook heel erg benieuwd naar wat ze te vertellen heeft vandaag.
[ afbeelding ]
Of boven waterquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?
Deze lijkt op iemand van Een Jaar Van Je Levenquote:
quote:
Ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze lijkt op iemand van Een Jaar Van Je Leven
Aan speculaties komt geen einde voor de fanatici. Dat is ook mijn ervaring met het Panama-topic.quote:
Pics graag natuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha kan me er wat bij voorstellenquote:
Ik zie het ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha kan me er wat bij voorstellen
Ja zeker, die kwaakte de hele dag door, leek wel zo'n Duracell konijnquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Kwaakt die ook als een eend?
Dit is het Instagram account van @Stenny en zij denkt inderdaad te weten wat er met Natalee Holloway gebeurd is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat is dit? Iemand die Natalee Holloway wil opsporen?
In principe gaat het verhaal over de Sint Anna begraafplaats al heel lang maar het is nooit gecontroleerd. Ook omdat het zo ongeloofwaardig naar buiten is gekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg dat zelf niet zo inderdaad, komen er nog nieuwe feiten boven tafel dan?
Daar kan ik sowieso ook wel van genietenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aan speculaties komt geen einde voor de fanatici. Dat is ook mijn ervaring met het Panama-topic.
Toen ik nog goed uit de voeten kon liep ik ook altijd snelquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:42 schreef engine het volgende:
[..]
Beter van niet dan![]()
Ik loop sowieso wel aardig door. Sneller hoeft niet
Dan zweef je als je niet een voet op de grond hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je wandelt wel, als je rent niet altijd. Dus ik zou die regel wel snappen bij snelwandelen.
Heyquote:
Stabiel. Wel moe.quote:
Ba ba ba babettequote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je al met de behandelingen begonnen?quote:
Over drie weken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al met de behandelingen begonnen?
Joh wat laten ze je lang wachten zeg pppfffquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over drie weken.
eerst operatie. Dan 2 oktober eerste bestraling.
Ja, is kut. Baal er van.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh wat laten ze je lang wachten zeg pppfff
Snap ik dat je er van baalt al die tijd is je lijf toch aan het vechten tegen iets wat er niet hoort.quote:
quote:
Ahah, dus zo worden die slomo beelden altijd opgenomenquote:
Is het daar al aan het stort regenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Tof voor hemquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Regent redelijk ja, stort regenen nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het daar al aan het stort regenen?
Ahah, hier zou het zo ook aankomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regent redelijk ja, stort regenen niet
Zandzakken klaar liggen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, hier zou het zo ook aankomen
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurdquote:
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Wil het toch nog even gedeeld hebbenConstantia Oomen haar toelichting waarom Natalee Holloway wel degelijk op de Sint Anna begraafplaats zou kunnen liggen:
https://parameter.blog/2023/08/23/st-anna/
(Fok! wordt ook weer benoemd in het verhaal)
Ik ben zelf niet zo spiritueel maar ik kan mij nog steeds heel erg vinden in haar conclusie.
Wellicht gaat Joran het binnenkort alsnog zelf vertellen nu hij een deal kan sluiten voor de waarheid. Tot nu toe kwam liegen hem altijd beter uit maar dan zit hij de rest van zijn leven vast.
En nu houd ik er weer over op
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurd
Speedboat racesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Wii Wii Will Rock Youquote:
Te laatquote:
Snap ik ook goed natuurlijk. Dat is ook meteen een beetje het probleem. Het is een heel lang verhaal en zonder de achtergrond is het niet te snappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.
De eerste zes plaatjes zijn al overduidelijk.quote:
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuitsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuits
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaat
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwersquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?
Alles mag kapot, behalve La Scuderiaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwers
En waarom dat niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles mag kapot, behalve La Scuderia
Ik zie iets met veel otos, niet echt spannend dusquote:
Aloaquote:
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aloa
Een klein buitje, had meer regen verwacht..
Kan alles even weer wat groener worden iddquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.
Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan alles even weer wat groener worden idd
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in septemberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in september
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat niet
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.
Zal ook wel streekbepalend zijn.
Ik zag al paddenstoelen laatst.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggen
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweestquote:
Ja idd. Vooral juli was zeiknatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweest
In de pannenkoek zelfs!quote:
ui, champignons en spekjes op de pannenkoekquote:
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Lekkerquote:
Vanavond stamppot hierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doen
Lekker, welke?quote:
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellenquote:
Gehaktbal hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
Andijvie stamppot boks, met een gehaktbalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
Ik eet echt nooit hutspotquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Gehaktbal hier.
Ik eet nog hutspot in de zomer
Roggebrood? Waarom.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:39 schreef Lovely het volgende:
Boerenkool met een gehaktbal ook lekker, sjus kuiltje maken of met roggebrood er bij
Dat eten wij hier in t noorden erbij, is lekker hoorquote:
Iedereen kan gehaktballen makenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik kan geen gehakballen maken. Ik haal ze wel eens van de slager.
Die combinatie ken ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat eten wij hier in t noorden erbij, is lekker hoor
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?quote:
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan gehaktballen maken
Ik maak ze volgens dat recept van de Librije, heerlijk!Het worden
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stovenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
Oh ja maar meer met erwtensoep en spekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Platte ballenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Ik kook graag maar die dingen laat ik aan mijn moeder overquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stoven
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Ah ja is ook lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Is echt jammiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.
quote:
Je bent zelluf...quote:
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekochtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Nu heb ik wel zin in roggebrood met kaas of stroop
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Mijn moeder mengde geraspte kaas met roomboter en deed dat op roggebrood.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Lekker, met oude kaas en stroopquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Ik ga wel eens een pakje kopen. Best lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huis
Of allebei!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Oude kaas met honingmosterd dipquote:
Zuurdesembrood, da's lang geleden, ja!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef Soury het volgende:
Wat ik ook nooit meer zie dat is een soort Duits brood was een beetje zurig. Vond ik altijd echt lekker
Ui, champignon, spek, kaas, salami en tomaat op de pannenkoekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
ui, champignons en spekjes op de pannenkoek
Ik weet niet hoe het heet maar zoietsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Zuurdesembrood, da's lang geleden, ja!
Ja, die!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het heet maar zoiets[ link | afbeelding ]
Zit je wel snel vol denk ikquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ui, champignon, spek, kaas, salami en tomaat op de pannenkoek
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.quote:
Ik zie Oberlander maar de super had het altijd gewoonquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.
Het meeste Duitse brood is op basis van zuurdesem. Dat is de manier van gistenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuurdesembrood is wat anders dan Duitsbrood wat Soury bedoeld.
Heeft iets te maken met de manier van gisten te maken als ik het goed heb.
Dat is correctquote:
Het had ook iets te maken met de temperatuur van het deeg. Hier doen we dat op kamertemperatuur om luchtig deeg te krijgen en in Duitsland bereiden ze het deeg op koele temperatuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Het meeste Duitse brood is op basis van zuurdesem. Dat is de manier van gisten
Heb dat nog nooit gegeten volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb heel vaak zuurdesembrood thuisDat vind ik echt lekker
Ik heb het een tijdlang ook gegeten, geen idee waarom ik het al zo lang niet op heb want ik vond het wel heel lekker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Moest hier echt zoeken naar normaal broodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Daar hebben ze toch ook lekker brood. Kaizer bolletjesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest hier echt zoeken naar normaal brood
En als ik het in Duitsland haal helemaal
Oh zo'n broodbak machinequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:02 schreef cafca het volgende:
Ik heb het een tijdje zelf gebakken, maar dat was een hoop gedoe
Gebruikt en nieuwe wat wil je?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er nog iemand ergens een slabbetje liggen?
Ik zou de gebruikte geven, de nieuwe heb je voor jezelf nog nodig.quote:
Daar heb je wel een punt, waar zou ik toch zijn zonder badeendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou de gebruikte geven, de nieuwe heb je voor jezelf nog nodig.
Wat een leuk idee, een soort kettingbrood, maar dan anders.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Vroeger gingen er hier in de wijk tussen mij en klasgenootjes ook wel eens 'Hermannen' rond![]()
Het principe van de Herman is dat je een stuk brooddeeg van iemand krijgt, en dat voedt je dan de dagen erna met steeds weer wat ingrediënten. Op de laatste dag verdeel je het deeg in vieren; één deel hou je zelf om het brood van te bakken en de andere drie geef je weer weg aan anderen; zo verspreidt de Herman zich onder steeds meer mensen![]()
https://receptidee.nl/recipe/herman-het-vriendschapsbrood/
Ik hoorde een paar jaar geleden een kennis weer over de Herman en kreeg gelijk weer jeugdsentiment. Ik had er in de tussenliggende jaren niemand meer over gehoord
Jaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, een soort kettingbrood, maar dan anders.
Dat heb ik ook nog een tijdje gedaan, ik had ook zo'n machine, het huis rook er altijd heerlijk van, maar het was wel een gedoetje altijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh zo'n broodbak machineEén keer meegemaakt met een weekendje weg. Wat een ellende
Dat begrijp ik, als ik het recept leesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaHet was ook altijd leuk om te krijgen en weer weg te geven.
Het brood zelf vond ik ook lekker en niet echt te vergelijken met wat anders. Qua smaak zat het meer tussen brood en cake in.
Kunnen we op Fok ook doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, een soort kettingbrood, maar dan anders.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen we op Fok ook doen
Maken we het aan een paal vast met een kettingslot....
FokStokbrood
Nee dat is eng, dan moeten we FOK!kers ontmoetenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen we op Fok ook doen
Maken we het aan een paal vast met een kettingslot....
FokStokbrood
Je laat het toch gewoon onbemand achter aan de paal?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is eng, dan moeten we FOK!kers ontmoeten
Maar wel met smeersels dan toch?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je laat het toch gewoon onbemand achter aan de paal?
Hoe lang heeft jouw stok aan de paal gezeten voordat je hem ophaalde?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je laat het toch gewoon onbemand achter aan de paal?
Die vallen soms best meequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat is eng, dan moeten we FOK!kers ontmoeten
Herman en hondenplas lijkt me geen goede combiquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang heeft jouw stok aan de paal gezeten voordat je hem ophaalde?
En dan plassen er honden tegenaan
Nog geen 24 uur volgens mijquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lang heeft jouw stok aan de paal gezeten voordat je hem ophaalde?
He, bahquote:En dan plassen er honden tegenaan
[Miguel Wiels] Maar, dat is toch dat liedje? [/Miguel Wiels]quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Herman en hondenplas lijkt me geen goede combi
Nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuurdesemquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een hond doet veel plasjes in die tijd, ik kan het weten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nog geen 24 uur volgens mij
[..]
He, bah
Fles azijn ernaastquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een hond doet veel plasjes in die tijd, ik kan het weten.
Vuelta kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik sta aan de rand van een groot gapend gat, B&B Vol Liefde en Een Jaar Van Je Leven (bijna) afgelopen
Wat moet ik met mijn leven nu?
Er komen 2 RLS'en aan, even geduldquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik sta aan de rand van een groot gapend gat, B&B Vol Liefde en Een Jaar Van Je Leven (bijna) afgelopen
Wat moet ik met mijn leven nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |