Ik eet echt nooit hutspotquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Gehaktbal hier.
Ik eet nog hutspot in de zomer
Roggebrood? Waarom.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:39 schreef Lovely het volgende:
Boerenkool met een gehaktbal ook lekker, sjus kuiltje maken of met roggebrood er bij
Iedereen kan gehaktballen makenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik kan geen gehakballen maken. Ik haal ze wel eens van de slager.
Die combinatie ken ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat eten wij hier in t noorden erbij, is lekker hoor
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?quote:
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan gehaktballen maken
Ik maak ze volgens dat recept van de Librije, heerlijk!Het worden
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stovenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
Oh ja maar meer met erwtensoep en spekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Platte ballenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Ik kook graag maar die dingen laat ik aan mijn moeder overquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stoven
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Ah ja is ook lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Is echt jammiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.
quote:
Je bent zelluf...quote:
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekochtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Nu heb ik wel zin in roggebrood met kaas of stroop
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Mijn moeder mengde geraspte kaas met roomboter en deed dat op roggebrood.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Lekker, met oude kaas en stroopquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Ik ga wel eens een pakje kopen. Best lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huis
Of allebei!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |