Ahah, dus zo worden die slomo beelden altijd opgenomenquote:
Is het daar al aan het stort regenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Tof voor hemquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Regent redelijk ja, stort regenen nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het daar al aan het stort regenen?
Ahah, hier zou het zo ook aankomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regent redelijk ja, stort regenen niet
Zandzakken klaar liggen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, hier zou het zo ook aankomen
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurdquote:
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Wil het toch nog even gedeeld hebbenConstantia Oomen haar toelichting waarom Natalee Holloway wel degelijk op de Sint Anna begraafplaats zou kunnen liggen:
https://parameter.blog/2023/08/23/st-anna/
(Fok! wordt ook weer benoemd in het verhaal)
Ik ben zelf niet zo spiritueel maar ik kan mij nog steeds heel erg vinden in haar conclusie.
Wellicht gaat Joran het binnenkort alsnog zelf vertellen nu hij een deal kan sluiten voor de waarheid. Tot nu toe kwam liegen hem altijd beter uit maar dan zit hij de rest van zijn leven vast.
En nu houd ik er weer over op
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurd
Speedboat racesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Wii Wii Will Rock Youquote:
Snap ik ook goed natuurlijk. Dat is ook meteen een beetje het probleem. Het is een heel lang verhaal en zonder de achtergrond is het niet te snappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.
De eerste zes plaatjes zijn al overduidelijk.quote:
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuitsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuits
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaat
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwersquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?
Alles mag kapot, behalve La Scuderiaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwers
En waarom dat niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles mag kapot, behalve La Scuderia
Ik zie iets met veel otos, niet echt spannend dusquote:
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aloa
Een klein buitje, had meer regen verwacht..
Kan alles even weer wat groener worden iddquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.
Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan alles even weer wat groener worden idd
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in septemberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in september
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat niet
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.
Zal ook wel streekbepalend zijn.
Ik zag al paddenstoelen laatst.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggen
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweestquote:
Ja idd. Vooral juli was zeiknatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweest
In de pannenkoek zelfs!quote:
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Lekkerquote:
Vanavond stamppot hierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doen
Lekker, welke?quote:
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellenquote:
Gehaktbal hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
Andijvie stamppot boks, met een gehaktbalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |