Ahah, dus zo worden die slomo beelden altijd opgenomenquote:
Is het daar al aan het stort regenen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Tof voor hemquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gaat het wel met je vandaag? Dit moet voor jou toch rampzalig nieuws zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-china~ac17c1ea/
Regent redelijk ja, stort regenen nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het daar al aan het stort regenen?
Ahah, hier zou het zo ook aankomenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Regent redelijk ja, stort regenen niet
Zandzakken klaar liggen?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, hier zou het zo ook aankomen
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurdquote:
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:55 schreef engine het volgende:
Wil het toch nog even gedeeld hebbenConstantia Oomen haar toelichting waarom Natalee Holloway wel degelijk op de Sint Anna begraafplaats zou kunnen liggen:
https://parameter.blog/2023/08/23/st-anna/
(Fok! wordt ook weer benoemd in het verhaal)
Ik ben zelf niet zo spiritueel maar ik kan mij nog steeds heel erg vinden in haar conclusie.
Wellicht gaat Joran het binnenkort alsnog zelf vertellen nu hij een deal kan sluiten voor de waarheid. Tot nu toe kwam liegen hem altijd beter uit maar dan zit hij de rest van zijn leven vast.
En nu houd ik er weer over op
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal jouw kant op gestuurd
Speedboat racesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Wii Wii Will Rock Youquote:
Te laatquote:
Snap ik ook goed natuurlijk. Dat is ook meteen een beetje het probleem. Het is een heel lang verhaal en zonder de achtergrond is het niet te snappen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me er teveel in te verdiepen, maar vind het wel interessant om te zien als jij iets weer met iets nieuws komt.
De eerste zes plaatjes zijn al overduidelijk.quote:
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuitsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag een zondvloed op zandvoort dan?
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van die GP af en kunnen we naar echte F1 waardige circuits
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik stel voor tijdens de wedstrijd en dan de hele zooi zo het terrein van Tata staal op, waar alles met 1 grote expolosie de lucht in gaat
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwersquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt de idioten daarheen sturen die dachten dat F1 op Zandvoort een goed idee was?
Alles mag kapot, behalve La Scuderiaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, gewoon zondag alles en iedereen die daar op het terrein is, inclusief toeschouwers
En waarom dat niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles mag kapot, behalve La Scuderia
Ik zie iets met veel otos, niet echt spannend dusquote:
Aloaquote:
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aloa
Een klein buitje, had meer regen verwacht..
Kan alles even weer wat groener worden iddquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Het heeft hier aardig gehoosd. Goed voor de natuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |