Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan alles even weer wat groener worden idd
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in septemberquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ach, de zomer loopt op zijn einde. Echt veel groener gaat het niet meer worden denk ik.
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welnee, denk dat we echt nog wel zomerse dagen gaan krijgen in september
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar de natuur gaat wel meer in standje herfst...
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan? Want ik merk/zie dat niet
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal daar eens op letten, want de bomen die ik zie/tegenkom zijn nog wel groen eigenlijk..
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu zijn ze idd nog overwegend groen, maar als je er op gaat letten zie je het ook wel.
Zal ook wel streekbepalend zijn.
Ik zag al paddenstoelen laatst.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt t niet door dat extreem warm is geweest, want toen ik laatst een rondje aan t lopen was. Zag ik ook al kastanjes die nog niet rijp waren op de grond liggen
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweestquote:
Ja idd. Vooral juli was zeiknatquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt die zag ik ook.. Maar dat komt meer ook door dat het ook een tijd nattig is geweest
In de pannenkoek zelfs!quote:
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Je ziet het al aan bepaalde bomen die al herfstkleuren hebben. En dat wordt naarmate de herfst begint alleen maar meer.
Lekkerquote:
Vanavond stamppot hierquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had het een paar weken terug, zo rond de juli/augustus maandwisseling ook heel erg. Het werd toen ook ineens zo vroeg donker een paar dagen. Ik had heel erg zin om stamppot te eten en om kaarsjes aan te doen
Lekker, welke?quote:
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellenquote:
Gehaktbal hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
Andijvie stamppot boks, met een gehaktbalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ook met een speklapje. Ik eet stampotjes het hele jaar door. Ik hoef dus niet aan te bellen
Ik eet echt nooit hutspotquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Gehaktbal hier.
Ik eet nog hutspot in de zomer
Roggebrood? Waarom.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:39 schreef Lovely het volgende:
Boerenkool met een gehaktbal ook lekker, sjus kuiltje maken of met roggebrood er bij
Dat eten wij hier in t noorden erbij, is lekker hoorquote:
Iedereen kan gehaktballen makenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik kan geen gehakballen maken. Ik haal ze wel eens van de slager.
Die combinatie ken ik nietquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat eten wij hier in t noorden erbij, is lekker hoor
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?quote:
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maarquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen kan gehaktballen maken
Ik maak ze volgens dat recept van de Librije, heerlijk!Het worden
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stovenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
Oh ja maar meer met erwtensoep en spekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Platte ballenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het worden altijd platte gehakt plakken of verbrand aan de buitenkant of rauw binnen. Pletten dan maar
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Ik kook graag maar die dingen laat ik aan mijn moeder overquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook niet op standje crematorium bakken maar op standje gaar stoven
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien dan eens proberen, als je roggebrood lust. Of heb je dat ook nog nooit gegeten?
Ah ja is ook lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar meer met erwtensoep en spek
Is echt jammiequote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet het wel bij erwtensoep, maar nooit bij boerenkool.
quote:
Je bent zelluf...quote:
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekochtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Nu heb ik wel zin in roggebrood met kaas of stroop
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huisquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Mijn moeder mengde geraspte kaas met roomboter en deed dat op roggebrood.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Met boter en suiker at ik vroeger ook wel. Ik heb het al geen honderd jaar gekocht
Lekker, met oude kaas en stroopquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
Ik ga wel eens een pakje kopen. Best lekkerquote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook wel eens proberen, heb alleen geen suiker in huis
Of allebei!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:47 schreef Lovely het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |