Maar jij leeft nogquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Vliegtuigcrash? Wat een toevalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste criminelen ooit?
https://www.ad.nl/buitenl(...)gtuigcrash~a6962685/
Balen he dat ie dood isquote:
Nou ja balen is een groot woordquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen he dat ie dood is
En ja, heel toevallig
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-naziquote:
Ik zag een foto van hemquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-nazi
Echt zo jammer allemaal, wat een verlies voor de mensheid
Ga jij anders even lekker los ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?quote:
Is dat zo???quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangersquote:
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend isquote:
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend is
Die heb ik dan vast gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangers
Wees eerlijk, van zo'n rotklap kon hij alleen maar opknappenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennen
Ja die was ook engquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik dan vast gemist![]()
Ik zag in NWS wel deze foto![]()
[ afbeelding ]
Brrrrr
Wil ik niet in een donker steegje tegenkomenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef pullup het volgende:
Dit zijn wat van de advocaten van Trump![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die middelste is/was wel meer dan dat hequote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:07 schreef pullup het volgende:
Dit zijn wat van de advocaten van Trump![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat waren ze allemaal tot ze Trump zo nodig moesten volgenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die middelste is/was wel meer dan dat he
Maar hij was ooit burgemeester van New Yorkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat waren ze allemaal tot ze Trump zo nodig moesten volgen
Goedemorgen Dotquote:
Morguh Engine isquote:
quote:
Hij heeft een wat grotere gitaar nodigquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam dit tegen als voorbeeld van een oerlelijke albumcover.
Maar het klinkt goed
Hij tokkelt lekker wegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kwam dit tegen als voorbeeld van een oerlelijke albumcover.
Maar het klinkt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |