Oeps net wegquote:
Jongentjes,quote:
Irritant zegquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jongentjes,
die gehaktbal van van de week heeft er 2 inliggen nu.
Ze zijn een minuut of 8 bezig.
Ik gun hem wel geen goalquote:
Zonder af te kijken. Maar moet je die niet juist aan de kant met 1 gewicht pakken?quote:
Dat proberen ze ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder af te kijken. Maar moet je die niet juist aan de kant met 1 gewicht pakken?
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer ook![]()
En van die druppels wist ik niet eens. Toch goed om te weten.
Was jij erbij toen Wales brons won met het hockey bij de OS in Londen?quote:
Ik was in Sydney en Peking, weet niet precies meer wat die hockeysters dedenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was jij erbij toen Wales brons won met het hockey bij de OS in Londen?
Ach ja...jong en dan denk je niet zo na af en toequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.
Maar het meest handig is toch wel je helm op te houden
Maar je was in 1908 niet bij de O.S. in Londen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was in Sydney en Peking, weet niet precies meer wat die hockeysters deden
In 2012 een dagjequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar je was in 1908 niet bij de O.S. in Londen?
Je kan het ook nooit helemaal uitsluiten natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja...jong en dan denk je niet zo na af en toe![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord eerlijk gezegd (tot ik het kreeg).
Een eeuw te laat welquote:
Alles beter dan Tokyo, of Rio toen ze met die loservlucht kwamen aanzettenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een eeuw te laat wel
Maar je had wel de leuke OS de laatste jaren dus.
Dan had je mee gemoeten?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles beter dan Tokyo, of Rio toen ze met die loservlucht kwamen aanzetten
Niet eensquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je mee gemoeten?
Stel nou dat ajax morgen verliest daar in het oost-blok, gaan die dan ook met de losersvlucht naar huis?
Lijkt mij dan wel weer leuk, die treinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet eens
En dan vind ik dat ze met de trein terug moeten
Laten we stemmen, alle indiers tegen alle nederlanders over wat nou roeien is.quote:
Ja nou ja, sinds wanneer nemen we Indiers serieusquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laten we stemmen, alle indiers tegen alle nederlanders over wat nou roeien is.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever hadden we altijd wat van die druppels op voorraad, zodat het meteen gebruikt kon worden.
Maar het meest handig is toch wel je helm op te houden
Praktisch onmogelijk zelfsquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar het komt meestal van anderen want lassen zonder laskap is eigenlijk niet te doen. Hooguit dat je start en vergeet je kap voor te doen...al kan dat al genoeg zijn voor lasogen volgens mij.
En de lasmethode maakt ook nog verschil geloof ik omdat je met MIG/MAG lassen vaak veel hogere amperage gebruikt is de kans op lasogen groter.
Doen we omdat ze lekker eten makenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja nou ja, sinds wanneer nemen we Indiers serieus
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.quote:
Ja idd. Even hechten en dan aflassen, maar dan toch stiekem kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.
Of naar een zonsverduistering kijken met je ogen dicht geknepenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt lassen gaat niet lukken. Mensen proberen nog wel eens dingen te hechten zonder laskap en dan ogen dicht of wegkijken. Maarja is ook gewoon dom.
Niet slim idd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Of naar een zonsverduistering kijken met je ogen dicht geknepen
Vandaar de skibrilquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet slim idd.
Je kan het blijkbaar ook krijgen van besneeuwde gebieden.
Logisch idd, maar wist niet dat het hetzelfde wasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaar de skibrilsneeuwblindheid heet het dan. Ook nog nooit gehad.
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet slim idd.
Je kan het blijkbaar ook krijgen van besneeuwde gebieden.
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.
Oepsquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
Als 80-jarige een helicopter, in vlucht, zo raken met een steen dat ie een noodlanding moet maken
https://www.nu.nl/buitenl(...)aalde-met-steen.html
Heb je ook rocky mountains oysters gehad?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eksterogen gehad in besneeuwde gebieden.
Je hebt de sc ook al doodvermoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er hier nu rouwen? Hij is dood
Wie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaan er hier nu rouwen? Hij is dood
Maar jij leeft nogquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Vliegtuigcrash? Wat een toevalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de grootste criminelen ooit?
https://www.ad.nl/buitenl(...)gtuigcrash~a6962685/
Balen he dat ie dood isquote:
Nou ja balen is een groot woordquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen he dat ie dood is
En ja, heel toevallig
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-naziquote:
Ik zag een foto van hemquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog een mede-oprichter en een of andere neo-nazi
Echt zo jammer allemaal, wat een verlies voor de mensheid
Ga jij anders even lekker los ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de sc ook al doodvermoord.
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?quote:
quote:
Is dat zo???quote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle vrouwen vallen toch op mannen met veel macht en zware criminelen?
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangersquote:
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend isquote:
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je geen foto van hem in zijn huidige staat, denk dat dat minder aanstootgevend is
Die heb ik dan vast gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en dan heb je nog die mugshots van die Trump handlangers
Wees eerlijk, van zo'n rotklap kon hij alleen maar opknappenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze konden hem blijkbaar nog wel herkennen
Ja die was ook engquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heb ik dan vast gemist![]()
Ik zag in NWS wel deze foto![]()
[ afbeelding ]
Brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |