Je hebt duidelijk indruk gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 hele dagen vakantie
Er waren appelkanjers ("omdat je elke dag een appel eet en een kanjer bent"), er waren bloemen, een kaart met allemaal lieve berichtjes en een speech. Ik vind het een mooie score voor mijn carriere daar van 5 maanden

Je bent toch niet zo oud als gedacht?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:19 schreef D. het volgende:
Gesport, meting gedaan, was goeierder dan verwacht

Nee, ik ben jong voor mijn leeftijdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo oud als gedacht?

thx!quote:Nog gefeliciteerd met je verjaardag?

Het was een meting van mijn lichaam, dus dan zit ik goedquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mijn horloge ook tegen mij. Maar mijn lichaam zegt soms toch iets anders...

quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een meting van mijn lichaam, dus dan zit ik goed
 jonge god!
 jonge god!

Wat leuk bedacht van die appelkanjersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 hele dagen vakantie
Er waren appelkanjers ("omdat je elke dag een appel eet en een kanjer bent"), er waren bloemen, een kaart met allemaal lieve berichtjes en een speech. Ik vind het een mooie score voor mijn carriere daar van 5 maanden

Dus je komt nu uit op een jaar of 107?quote:

Ligt aan waar je begint met tellenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je komt nu uit op een jaar of 107?

Jou leeftijd, dus ongeveer 135 als je er jonger uit komtquote:

Ik moet het even narekenen, maar je zult vast gelijk hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jou leeftijd, dus ongeveer 135 als je er jonger uit komt

Nog nooit van Uber Eats gehoordquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef D. het volgende:
Ik wist niet dat bezorgers van eten ook met een soort Uber werken

He, ik ben heel gooi in rekenen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet het even narekenen, maar je zult vast gelijk hebben

Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook haddenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit van Uber Eats gehoord

Je hebt vast boomer leeftijd bereikt of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook hadden
Dus er ook niet over nagedacht hoe het zou werken

Is dat leeftijdgebonden dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt vast boomer leeftijd bereikt of niet?

nouja vanaf een bepaalde leeftijd krijg je wel meer van dit soort perikelenquote:

Ik heb al jaren perikelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nouja vanaf een bepaalde leeftijd krijg je wel meer van dit soort perikelen

Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook hadden
Dus er ook niet over nagedacht hoe het zou werken

Je aan de wet houden is ook wel heel erg burgerlijk en pre-coronaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.
Aan de wet houden ze zich dus niet

Je hebt je vergiet aan een klomp staal vastgemaakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Weer lekker gelast vandaag
[ afbeelding ]

Ik had toch verwacht dat je beter kon lassenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is moderne kunst.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen

Ik ben er eigenlijk wel tevreden overquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen

vond het wel leuk om te doen
 vond het wel leuk om te doen   

Mooi werk is dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi werk is dat.
Weleens lasogen gehad?

Gecontroleerde knoeiboelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Het ziet er voor mijn ongeoefende oog een beetje als een knoeiboel uit

Ik wel, heel irritant is datquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Gecontroleerde knoeiboel
Dit heb ik met elektroden gelast omdat daar veel rook vanaf komt. Normaal gesproken gebruiken we die lesmethode in de fabriek niet omdat TIG lassen veel preciezer en schoner is.

Hoezo cancel waardig?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
Ahahaha dat zijn een boel cancelwaardige scenes in zo'n kort filmpje
[ twitter ]

Ik zal je er niet om cancelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo cancel waardig?
Vooral die garage is gewoon eigenlijk een must
En zo'n scheerding moet verplicht worden voor alle bestuurders.

quote:

Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Erg pijnlijk schijnbaar dus ik doe altijd wel m'n best om dat te voorkomen.

Net Marc die dat filmpje aan deze Husky laat zienquote:

Paar keer ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.
Paar keer gehad. Huisarts heeft er druppels voor en dan is het meteen weg. Wonderbaarlijk

Heel vroeger op een werf gewerkt, dan werd er op meerdere plekken om je heen wel gelast, dus kans was wel aanwezig dat zoiets gebeurde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer ook
En van die druppels wist ik niet eens. Toch goed om te weten.

Meisjes of jongetjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze doen weer balletje balletje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |