quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Het is een wonder, wah wah wah wah wonder 🎶
Ook aangeklikt maar nu wist ik 100% zeker wat ik te horen zou krijgenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
Het is een wonder, wah wah wah wah wonder 🎶
Niet stiekem Rick Astley?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook aangeklikt maar nu wist ik 100% zeker wat ik te horen zou krijgen
Had zomaar gekund maar in vertrouw Domniquote:
Nog een muziekjequote:Op maandag 21 augustus 2023 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Had zomaar gekund maar in vertrouw Domni
Ik ben geen fan van Coldplayquote:
Nee ik kijk voetbal.quote:
Doe ik soms ook welquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je ook ondertussen muziek luisteren
De pauze is voorbij. Er kan weer gepost worden.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je even weten wanneer de pauze voorbij is, kunnen we weer verder posten
Thanks!!quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
De pauze is voorbij. Er kan weer gepost worden.
*weer postquote:Op maandag 21 augustus 2023 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
De pauze is voorbij. Er kan weer gepost worden.
quote:Vandaag & morgen
Vrij warm en overwegend zonnig zomerweer
Waarschuwingen er zijn geen waarschuwingen.
Vannacht kan er vooral in het westen en noorden plaatselijk mist ontstaan. De temperatuur daalt naar circa 11°C in het noorden en 15°C in het zuiden. Er staat weinig wind, aan zee en op het IJsselmeer waait het in de loop van de nacht matig uit het zuidwesten.
Morgenochtend lost de eventueel aanwezige mist vrij snel op. Er zijn flinke perioden met zon. De wind komt uit het zuidwesten en is zwak tot matig.
Morgenmiddag is het overwegend zonnig. De maximumtemperatuur ligt tussen 22°C vlak aan zee en rond 26°C landinwaarts. De wind komt uit een westelijke richting en is matig.
Morgenavond is het helder en er staat weinig wind. (Bron: KNMI)
niet helemaal he, Messi weet het wel af te makenquote:Op maandag 21 augustus 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt Messi wel, die kerel!
Die schoot dan wel heul vaak raak
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 02:35 schreef tonja het volgende:
Ik zit op Netlix Depp vs Heard the kijken. Hebben ze het over een Deens nieuwsprogramma RTL Late Night, waar in Heard te gast was. Laten ze het fragment zien en daar is Twan Huys in beeld
![]()
Dutch, Danish.. Moeilijk blijkbaar
Voor veel Amerikanen is Europa gewoon één pot nat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 04:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het schijnt wel een beetje op elkaar te lijken ook.
Ja, maar dat Radio Television Luxembourg Nederlands is, is natuurlijk ook moeilijk te begrijpen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 02:35 schreef tonja het volgende:
Ik zit op Netlix Depp vs Heard the kijken. Hebben ze het over een Deens nieuwsprogramma RTL Late Night, waar in Heard te gast was. Laten ze het fragment zien en daar is Twan Huys in beeld
![]()
Dutch, Danish.. Moeilijk blijkbaar
Awwwwquote:
Deze is zo glad dat het net lijkt of hij van een soort vilt is gemaaktquote:
quote:
Weten jullie waarom boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weten jullie waarom boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak zit?Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Dit ga je nooit meer vergeten.quote:
[..]
Weten jullie waarom boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dan nog hebben de talen overeenkomsten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor veel Amerikanen is Europa gewoon één pot nat.
Ik vind het bijna nog makkelijker om wat Deens te volgens dan Friesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dan nog hebben de talen overeenkomsten.
https://www.mensenlichaam(...)lands-overeenkomsten
Brussel de hoofdstad van Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan Slowakije, Slovenië of Estland ook niet aanwijzen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat Radio Television Luxembourg Nederlands is, is natuurlijk ook moeilijk te begrijpen.
En inderdaad, die Amerikanen weten vaak niet eens hun eigen staten te benoemen, laat staan dat ze weten hoe Europa in elkaar zit
Ik had bij mijn vorige werkgever een collega die met een Noorse vrouw ws getrouwd, als hij met haar belde was dat ook redelijk te volgen. Het lijkt allemaal een beetje op elkaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het bijna nog makkelijker om wat Deens te volgens dan Fries
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dan nog hebben de talen overeenkomsten.
https://www.mensenlichaam(...)lands-overeenkomsten
Een vriendin van me kijkt graag naar de video’s van Mette Vuns, zonder dat ze er iets van kan verstaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het een minuutje volgehouden en het woord telefoon verstaan geloof ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van me kijkt graag naar de video’s van Mette Vuns, zonder dat ze er iets van kan verstaan.
Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen met bv. deze:
Waar gaat dit over?
En ga niet zeggen dat ze onduidelijk praat. Dat is niet zo
Ik kan Dees meestal ook wel volgenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 08:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat als je je niets verbeeldt je ook niets bentquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
The leader?
Vooruit dan, dames gaan voor
Ook niet bescheiden?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat als je je niets verbeeldt je ook niets bent
Heeft Barbamama dat gezegd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat als je je niets verbeeldt je ook niets bent
Kijk nou uit, want nu krijg ik weer een liedje in mijn hoofd.quote:
Ja, en nu heb ik ook weer een liedje in mijn hoofd.....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat toch wel één van de leukste kinderseries vond/vind.
[ afbeelding ]
Best druk in je hoofd hè.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en nu heb ik ook weer een liedje in mijn hoofd.....
Ja, nu je er over begint heb ik ‘m ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk nou uit, want nu krijg ik weer een liedje in mijn hoofd.
Dat is blijkbaar mijn taak voor vandaag, liedjes in andermans hoofd planten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu je er over begint heb ik ‘m ook
Verveel je jequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar mijn taak voor vandaag, liedjes in andermans hoofd planten.
Weten jullie ook eens wat dat is.
Want da’s een nieuwe ervaring voor ons?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar mijn taak voor vandaag, liedjes in andermans hoofd planten.
Weten jullie ook eens wat dat is.
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Want da’s een nieuwe ervaring voor ons?
Ach zo,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het is mijn goedheid die dat doet
Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ligt idd aan jouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.
Bla bla blaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.
Ja heel leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat toch wel één van de leukste kinderseries vond/vind.
[ afbeelding ]
In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.
Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te sprekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heus
Verplicht luisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik jou niet de schuld geven
Tenzij ik het via jou zou kunnen, dan weer wel
Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te spreken
https://www.moviemeter.nl(...)in-de-war-zijn-10060
“Doe jij de saus er maar vast in “quote:
Je rekenmachine?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
“Doe jij de saus er maar vast in “
Da’s met ‘mijn’ Casio
Cutequote:
Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalenquote:
Oh jee die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordt
En die film was al veel te lang.quote:Volgens de regisseur assisteerde de cameraman wel degelijk bij het implementeren van de taal, maar moest de scène in verband met de speelduur opgeknipt worden
Ondertussen draaien we een mooi muziekjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik wacht in spanning af.
Een beetje lastig luisteren op mijn werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen draaien we een mooi muziekje
Weet niet hoe dat klinktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje lastig luisteren op mijn werk
Klinkt het en beetje als Biscaya?
Straks ook maar even luisteren als ik thuis ben.quote:
quote:
Er zitten twee giraffen in bad. Zegt de één tegen de ander "kun jij even de zeep aangeven?" Vraagt de ander "Hoezo?"quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik wacht in spanning af.
Wachtmuziekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat klinkt![]()
Maar dit is typische James Last ellende
Yup maar we hebben de grapquote:
Pff drie uur film doe ik voorlopig niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En die film was al veel te lang.
Waarnaar?quote:
Aha weer hockeymeisjesquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Er zitten twee giraffen in bad. Zegt de één tegen de ander "kun jij even de zeep aangeven?" Vraagt de ander "Hoezo?"
Zegt de één "ik krijg m'n vlekken er niet vanaf"
Het is nu al een topdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna net zo flauw als de toekan-grap.
T was nog wel een Nederlandse die hem erin stoptequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:39 schreef pullup het volgende:
Die Italiaansen stoppen hem er dan maar zelf in
Geen toekan-grap gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna net zo flauw als de toekan-grap.
Ow ik keek maar halfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was nog wel een Nederlandse die hem erin stopte
Lees jij nooit terug?quote:
[..]
Weten jullie waarom boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............
quote:
James overlast, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat klinkt![]()
Maar dit is typische James Last ellende
Ja die jaquote:
Je hebt, bij de dames, Nederland,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef pullup het volgende:
Gaat dit volgend jaar een gouden medaille inkoppen worden op de spelen Marc? Of zijn er nog betere landen
Ze hebben die vorige er uit gegooid wegens onveilig sportklimaat toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt, bij de dames, Nederland,
Dan even niets,
daarna Argentinië en Australië.
Duitsland en België.
Nederland moet het dus verliezen, de rest kan hem alleen maar winnen.
Enige nadeel dat NL nu heeft is de coach
Nou ja, die daarvoor alweer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben die vorige er uit gegooid wegens onveilig sportklimaat toch?
Nou ja als ze toch steeds met 5-0 winnen maakt het ook geen drol uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, die daarvoor alweer.
Ze hadden de 'tussenpaus' moeten houden
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:24 schreef pullup het volgende:
In het kader van de goede grappen van vandaag
[ afbeelding ]
Komende wedstrijden worden moeilijker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja als ze toch steeds met 5-0 winnen maakt het ook geen drol uit
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:24 schreef pullup het volgende:
In het kader van de goede grappen van vandaag
[ afbeelding ]
5 seconden denk ik. Die stem stoort me niet zo, maar die valse gitaar doet gewoon fysiek pijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van me kijkt graag naar de video’s van Mette Vuns, zonder dat ze er iets van kan verstaan.
Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen met bv. deze:
Waar gaat dit over?
En ga niet zeggen dat ze onduidelijk praat. Dat is niet zo
Muah gaat wel, slaap al paar dagen slecht.quote:
Ja dat is altijd k*t.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah gaat wel, slaap al paar dagen slecht.
Dat is ook klacht waardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is altijd k*t.
Ik slaap wel, alleen kort.
Soep is altijd goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Domni’s rode-linzensoep, een vertrouwd recept
Aardappelen, broccoli, bloemkool en een roomsausjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat staat er in huize Aloa op tafel?
De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.quote:
Ik heb ze weleens gehad, maar of ik het echt lekker vindquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.
https://drive.google.com/(...)k5SmH8I3syjc3o1/view
Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.
https://drive.google.com/(...)k5SmH8I3syjc3o1/view
Wat dacht je, ik ken mijn adresjes wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!![]()
Graag !!quote:
Geen taart met kaarsjes en een kringvisite?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen na het middaguur weer
Een meergranenbol met cottage cheese en kipfilet
Taart?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen taart met kaarsjes en een kringvisite?
Als ik morgen niet hoefde te werken dan had ik een taart voor je gemaakt.quote:
Past niet in mijn dieet, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik morgen niet hoefde te werken dan had ik een taart voor je gemaakt.
Dat kunnen we toch ook wat aanpassen. Een luchtige bodem en wat FreshFruit erbij. Aan mijn kant komt de slagroom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Past niet in mijn dieet, maar toch bedankt
Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodemquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Past niet in mijn dieet, maar toch bedankt
Worteltjestaart smaakt niet met slagroom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodem
Alleen jammer dat ze niet eetbaar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodem
Carrot cakequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet eetbaar zijn
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Worteltjestaart smaakt niet met slagroom.
Culinair barbaren gespotquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuif maar mijn kant op danquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Ik haal hier wel ergens een vlaaiquote:
Dan was het ook geen goede bakkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haal hier wel ergens een vlaai
Al is mijn favo bakker hier failliet
Zat een beetje verstopt welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het ook geen goede bakker
Je bedoelt toch niet die in de buurt van de Helmstraat?quote:
Nee, Vijfharingenstraat. Achter de Bijenkorfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die in de buurt van de Helmstraat?
Ow damn is die dichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Vijfharingenstraat. Achter de Bijenkorf
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn is die dicht![]()
Daar ben ik vroeger dik 2 jaar 5 dagen per week langs gekomen
Jammer wel, hadden wel lekkere vlaaien daar iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263
En net was ie nog slechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, hadden wel lekkere vlaaien daar idd![]()
Ze hadden geen worteltjesvlaai, dus super goed waren ze ook nietquote:
Dat zou ook verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hadden geen worteltjesvlaai, dus super goed waren ze ook niet
Inderdaad, alle bakkerijen zouden worteltjesvlaaien moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou ook verboden moeten worden
Wortelen![]()
Alleen om de konijnen vet te mesten voordat ze richting de honten gaan dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, alle bakkerijen zouden worteltjesvlaaien moeten hebben
Neen, wij konijnen delen lekkernijen graag met de rest van de wereldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen om de konijnen vet te mesten voordat ze richting de honten gaan dan?
Ja, jezelf dus,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, wij konijnen delen lekkernijen graag met de rest van de wereld
We delen vooral graag met onze eigen konijntjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jezelf dus,
vandaar dat er zoveel geneukt wordt door konijnen
Wel eerst vetmesten, anders lukt het nog niet als sate,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We delen vooral graag met onze eigen konijntjes
Hey Pullupquote:
quote:
Zeker mooi, heel apart.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze parkiet is aan twee kanten anders gekleurdSchijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi
[ afbeelding ]
bizarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze parkiet is aan twee kanten anders gekleurdSchijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi
[ afbeelding ]
Hulloquote:
Een chimera denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kijk precies wat hij nodig heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
@:D. is jarig![]()
Happy Birthday D.![]()
[ afbeelding ]
Zo zijn ze echt.quote:
Ja dan vind ze het wel mooi geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zijn ze echt.
Ik krijg vanmorgen een kopstoot toen ik nog lag te slapen
Is dat dat zaakje in dat smalle steegje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263
Handig zo'n wekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan vind ze het wel mooi geweest
Dankjewelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
@:D. is jarig![]()
Happy Birthday D.![]()
[ afbeelding ]
Deisyy met pannenkoeken?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh kijk precies wat hij nodig heeft![]()
Feli D.
Dan kun je nu een jaar heel hard gaan werken om van je verjaardag een nationale feestdag te maken.quote:
Ik ga dat jaar hard werken beginnen met een vrije dagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan kun je nu een jaar heel hard gaan werken om van je verjaardag een nationale feestdag te maken.
Fijne verjaardag 🥳quote:
Oja, je hebt vakantie nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat was een leuke laatste werkdag gisteren
Oh oheejoooquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:35 schreef Prisha het volgende:
Happy Birthday @:D.![]()
![]()
![]()
I hear you calling me at night![]()
![]()
![]()
3 hele dagen vakantiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, je hebt vakantie nu
Was er nog een 'afscheid'?
Zat in een smal steegje jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat dat zaakje in dat smalle steegje?
Ik wilde daar in april vlaai halen, omdat deze zulke goede recensies had, maar toen was ie op zaterdag dicht, vond ik al raar.quote:
Die vlaai was ook echt goed ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde daar in april vlaai halen, omdat deze zulke goede recensies had, maar toen was ie op zaterdag dicht, vond ik al raar.
Je hebt duidelijk indruk gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 hele dagen vakantie![]()
Er waren appelkanjers ("omdat je elke dag een appel eet en een kanjer bent"), er waren bloemen, een kaart met allemaal lieve berichtjes en een speech. Ik vind het een mooie score voor mijn carriere daar van 5 maanden
Je bent toch niet zo oud als gedacht?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:19 schreef D. het volgende:
Gesport, meting gedaan, was goeierder dan verwacht
Nee, ik ben jong voor mijn leeftijdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo oud als gedacht?
thx!quote:Nog gefeliciteerd met je verjaardag?
Het was een meting van mijn lichaam, dus dan zit ik goedquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mijn horloge ook tegen mij. Maar mijn lichaam zegt soms toch iets anders...
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een meting van mijn lichaam, dus dan zit ik goed
Wat leuk bedacht van die appelkanjersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 hele dagen vakantie![]()
Er waren appelkanjers ("omdat je elke dag een appel eet en een kanjer bent"), er waren bloemen, een kaart met allemaal lieve berichtjes en een speech. Ik vind het een mooie score voor mijn carriere daar van 5 maanden
Dus je komt nu uit op een jaar of 107?quote:
Ligt aan waar je begint met tellenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je komt nu uit op een jaar of 107?
Jou leeftijd, dus ongeveer 135 als je er jonger uit komtquote:
Ik moet het even narekenen, maar je zult vast gelijk hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jou leeftijd, dus ongeveer 135 als je er jonger uit komt
Nog nooit van Uber Eats gehoordquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:55 schreef D. het volgende:
Ik wist niet dat bezorgers van eten ook met een soort Uber werken
He, ik ben heel gooi in rekenen hoor.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet het even narekenen, maar je zult vast gelijk hebben
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook haddenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog nooit van Uber Eats gehoord
Je hebt vast boomer leeftijd bereikt of niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook hadden
Dus er ook niet over nagedacht hoe het zou werken
Is dat leeftijdgebonden dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt vast boomer leeftijd bereikt of niet?![]()
nouja vanaf een bepaalde leeftijd krijg je wel meer van dit soort perikelenquote:
Ik heb al jaren perikelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nouja vanaf een bepaalde leeftijd krijg je wel meer van dit soort perikelen
Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar wist niet dat ze dat in NL ook hadden
Dus er ook niet over nagedacht hoe het zou werken
Je aan de wet houden is ook wel heel erg burgerlijk en pre-coronaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg hier regelmatig zo'n folder van ze.
Aan de wet houden ze zich dus niet
Je hebt je vergiet aan een klomp staal vastgemaakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Weer lekker gelast vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is moderne kunst.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen
Ik ben er eigenlijk wel tevreden overquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toch verwacht dat je beter kon lassen
Mooi werk is dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi werk is dat.
Weleens lasogen gehad?
Gecontroleerde knoeiboelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:01 schreef pullup het volgende:
Het ziet er voor mijn ongeoefende oog een beetje als een knoeiboel uit
Ik wel, heel irritant is datquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[..]
Gecontroleerde knoeiboel![]()
Dit heb ik met elektroden gelast omdat daar veel rook vanaf komt. Normaal gesproken gebruiken we die lesmethode in de fabriek niet omdat TIG lassen veel preciezer en schoner is.
Hoezo cancel waardig?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
Ahahaha dat zijn een boel cancelwaardige scenes in zo'n kort filmpje![]()
[ twitter ]
Ik zal je er niet om cancelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo cancel waardig?
Vooral die garage is gewoon eigenlijk een must
En zo'n scheerding moet verplicht worden voor alle bestuurders.
quote:
Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Erg pijnlijk schijnbaar dus ik doe altijd wel m'n best om dat te voorkomen.
Net Marc die dat filmpje aan deze Husky laat zienquote:
Paar keer ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof je ogen vol zand zitten en daardoor ga je aan een stuk tranen.
Paar keer gehad. Huisarts heeft er druppels voor en dan is het meteen weg. Wonderbaarlijk
Heel vroeger op een werf gewerkt, dan werd er op meerdere plekken om je heen wel gelast, dus kans was wel aanwezig dat zoiets gebeurde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Paar keer ook![]()
En van die druppels wist ik niet eens. Toch goed om te weten.
Meisjes of jongetjes?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze doen weer balletje balletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |