Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor veel Amerikanen is Europa gewoon één pot nat.

Dat ligt idd aan jouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.

Bla bla blaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.

Ja heel leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat toch wel één van de leukste kinderseries vond/vind.
[ afbeelding ]

In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.

Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te sprekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heus

Verplicht luisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik jou niet de schuld geven
Tenzij ik het via jou zou kunnen, dan weer wel

Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te spreken
https://www.moviemeter.nl(...)in-de-war-zijn-10060

“Doe jij de saus er maar vast in “quote:

Je rekenmachine?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
“Doe jij de saus er maar vast in “
Da’s met ‘mijn’ Casio

Cutequote:

Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalenquote:

Oh jee die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalen

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordt
En die film was al veel te lang.quote:Volgens de regisseur assisteerde de cameraman wel degelijk bij het implementeren van de taal, maar moest de scène in verband met de speelduur opgeknipt worden

Ondertussen draaien we een mooi muziekjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik wacht in spanning af.

Een beetje lastig luisteren op mijn werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen draaien we een mooi muziekje

Weet niet hoe dat klinktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje lastig luisteren op mijn werk
Klinkt het en beetje als Biscaya?

Straks ook maar even luisteren als ik thuis ben.quote:

quote:
Er zitten twee giraffen in bad. Zegt de één tegen de ander "kun jij even de zeep aangeven?" Vraagt de ander "Hoezo?"quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik wacht in spanning af.

Wachtmuziekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat klinkt![]()
Maar dit is typische James Last ellende

Yup maar we hebben de grapquote:

Pff drie uur film doe ik voorlopig niet meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
En die film was al veel te lang.

Waarnaar?quote:

Aha weer hockeymeisjesquote:

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Er zitten twee giraffen in bad. Zegt de één tegen de ander "kun jij even de zeep aangeven?" Vraagt de ander "Hoezo?"
Zegt de één "ik krijg m'n vlekken er niet vanaf"

Het is nu al een topdagquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna net zo flauw als de toekan-grap.

T was nog wel een Nederlandse die hem erin stoptequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:39 schreef pullup het volgende:
Die Italiaansen stoppen hem er dan maar zelf in

Geen toekan-grap gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna net zo flauw als de toekan-grap.

Ow ik keek maar halfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was nog wel een Nederlandse die hem erin stopte

Lees jij nooit terug?quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 07:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weten jullie waarom boven op elk Van der Valk hotel en toekan op het dak zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............quote:

Ik welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelden, maar nog steeds geen toekan grap gezien ............
quote:

James overlast, bedoel je?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat klinkt![]()
Maar dit is typische James Last ellende

Ja die jaquote:

Je hebt, bij de dames, Nederland,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:08 schreef pullup het volgende:
Gaat dit volgend jaar een gouden medaille inkoppen worden op de spelen Marc? Of zijn er nog betere landen

Ze hebben die vorige er uit gegooid wegens onveilig sportklimaat toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt, bij de dames, Nederland,
Dan even niets,
daarna Argentinië en Australië.
Duitsland en België.
Nederland moet het dus verliezen, de rest kan hem alleen maar winnen.
Enige nadeel dat NL nu heeft is de coach

Nou ja, die daarvoor alweer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben die vorige er uit gegooid wegens onveilig sportklimaat toch?

Nou ja als ze toch steeds met 5-0 winnen maakt het ook geen drol uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, die daarvoor alweer.
Ze hadden de 'tussenpaus' moeten houden

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:24 schreef pullup het volgende:
In het kader van de goede grappen van vandaag
[ afbeelding ]

Komende wedstrijden worden moeilijker.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja als ze toch steeds met 5-0 winnen maakt het ook geen drol uit

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:24 schreef pullup het volgende:
In het kader van de goede grappen van vandaag
[ afbeelding ]

5 seconden denk ik. Die stem stoort me niet zo, maar die valse gitaar doet gewoon fysiek pijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vriendin van me kijkt graag naar de video’s van Mette Vuns, zonder dat ze er iets van kan verstaan.
Ik ben benieuwd hoe ver jullie komen met bv. deze:
Waar gaat dit over?
En ga niet zeggen dat ze onduidelijk praat. Dat is niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |