Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 05:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor veel Amerikanen is Europa gewoon één pot nat.
Dat ligt idd aan jouquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.
Bla bla blaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een wat raar repertoire. Vorige week begon mijn collega over sla, en toen kwam meteen Bob BBQ en Willy Would-be eruit. Ze kende het niet.
Ja heel leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat toch wel één van de leukste kinderseries vond/vind.
[ afbeelding ]
In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het altijd komisch als er in een film zogenaamd Duits of Nederlands gesproken wordt en dat wij dat dan niet kunnen verstaan. Gewoon fantasiegebrabbel of heel slecht uitgesproken, zodat het onverstaanbaar is.
Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te sprekenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
In Oppenheimer zit een stukje waarin hij Nederlands zou spreken maar niet heus
Verplicht luisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik jou niet de schuld geven
Tenzij ik het via jou zou kunnen, dan weer wel
Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat schijnt dus echt een poging te zijn geweest om Nederlands te spreken
https://www.moviemeter.nl(...)in-de-war-zijn-10060
“Doe jij de saus er maar vast in “quote:
Je rekenmachine?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:57 schreef D. het volgende:
[..]
“Doe jij de saus er maar vast in “
Da’s met ‘mijn’ Casio
Cutequote:
Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalenquote:
Oh jee die ken ik nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Deze kan niet de giraffe in bad grap uithalen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Laat je iemand 30.000 woorden leren om er vervolgens in te gaan knippen zodat het alsnog gebrabbel wordt
En die film was al veel te lang.quote:Volgens de regisseur assisteerde de cameraman wel degelijk bij het implementeren van de taal, maar moest de scène in verband met de speelduur opgeknipt worden
Ondertussen draaien we een mooi muziekjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook niet, dus ik wacht in spanning af.
Een beetje lastig luisteren op mijn werkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ondertussen draaien we een mooi muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |