Muah gaat wel, slaap al paar dagen slecht.quote:

Ja dat is altijd k*t.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah gaat wel, slaap al paar dagen slecht.

Dat is ook klacht waardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja dat is altijd k*t.
Ik slaap wel, alleen kort.

Domni’s rode-linzensoep, een vertrouwd receptquote:

Soep is altijd goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Domni’s rode-linzensoep, een vertrouwd recept

Wat staat er in huize Aloa op tafel?quote:

Aardappelen, broccoli, bloemkool en een roomsausjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat staat er in huize Aloa op tafel?

De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.quote:

Ik heb ze weleens gehad, maar of ik het echt lekker vindquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.
https://drive.google.com/(...)k5SmH8I3syjc3o1/view

Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mosseltjes waren heerlijk, maar het echte feestje zijn daar toch de digestiefjes.
https://drive.google.com/(...)k5SmH8I3syjc3o1/view

Wat dacht je, ik ken mijn adresjes wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon 15 soorten pastis op de kaart!
 GADVERDAMME
 GADVERDAMME

Graag !!quote:

Geen taart met kaarsjes en een kringvisite?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen na het middaguur weer
Een meergranenbol met cottage cheese en kipfilet

Taart?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen taart met kaarsjes en een kringvisite?

Als ik morgen niet hoefde te werken dan had ik een taart voor je gemaakt.quote:

Past niet in mijn dieet, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik morgen niet hoefde te werken dan had ik een taart voor je gemaakt.

Dat kunnen we toch ook wat aanpassen. Een luchtige bodem en wat FreshFruit erbij. Aan mijn kant komt de slagroom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Past niet in mijn dieet, maar toch bedankt

Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodemquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Past niet in mijn dieet, maar toch bedankt

Worteltjestaart smaakt niet met slagroom.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodem

Alleen jammer dat ze niet eetbaar zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Worteltjestaarten zijn heel gezond, zeker met een meergranen volkoren bodem

Carrot cakequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet eetbaar zijn

quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Worteltjestaart smaakt niet met slagroom.
Culinair barbaren gespotquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]

Schuif maar mijn kant op danquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]

quote:

Ik haal hier wel ergens een vlaaiquote:

Dan was het ook geen goede bakkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haal hier wel ergens een vlaai
Al is mijn favo bakker hier failliet

Zat een beetje verstopt welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan was het ook geen goede bakker

Je bedoelt toch niet die in de buurt van de Helmstraat?quote:

Nee, Vijfharingenstraat. Achter de Bijenkorfquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die in de buurt van de Helmstraat?

Ow damn is die dichtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Vijfharingenstraat. Achter de Bijenkorf

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn is die dicht
Daar ben ik vroeger dik 2 jaar 5 dagen per week langs gekomen

Jammer wel, hadden wel lekkere vlaaien daar iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263

En net was ie nog slechtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, hadden wel lekkere vlaaien daar idd

Ze hadden geen worteltjesvlaai, dus super goed waren ze ook nietquote:

Dat zou ook verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hadden geen worteltjesvlaai, dus super goed waren ze ook niet

Inderdaad, alle bakkerijen zouden worteltjesvlaaien moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou ook verboden moeten worden
Wortelen

Alleen om de konijnen vet te mesten voordat ze richting de honten gaan dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, alle bakkerijen zouden worteltjesvlaaien moeten hebben

Neen, wij konijnen delen lekkernijen graag met de rest van de wereldquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen om de konijnen vet te mesten voordat ze richting de honten gaan dan?

Ja, jezelf dus,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, wij konijnen delen lekkernijen graag met de rest van de wereld

We delen vooral graag met onze eigen konijntjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jezelf dus,
vandaar dat er zoveel geneukt wordt door konijnen

Wel eerst vetmesten, anders lukt het nog niet als sate,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We delen vooral graag met onze eigen konijntjes

Hey Pullupquote:

quote:

Schijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi
 Schijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi 

Zeker mooi, heel apart.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze parkiet is aan twee kanten anders gekleurdSchijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi
[ afbeelding ]

bizarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze parkiet is aan twee kanten anders gekleurdSchijnt iets genetisch en zeldzaam te zijn, wel mooi
[ afbeelding ]

Hulloquote:

Een chimera denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:18 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Oh kijk precies wat hij nodig heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:36 schreef Deisyy het volgende:
@:D. is jarig
Happy Birthday D.
[ afbeelding ]

Zo zijn ze echt.quote:

Ja dan vind ze het wel mooi geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zijn ze echt.
Ik krijg vanmorgen een kopstoot toen ik nog lag te slapen

Is dat dat zaakje in dat smalle steegje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20230626_94330263

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |